Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-27, 18:12
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rib0t
det finns nog en del som prövat på de där.
Men lycka till måste jag säga.. PM'a mig när du har det

Ska jag göra. Tänk om det blir jag som kommer förse sverige med MDMA i framtiden? Inte troligt, men vem vet?
Citera
2008-09-27, 18:16
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Skulle verkligen behöva hjälp med mina frågor :S

Klä dig precis som vanligt.

Se till att gå dit med folk och ta det med folk som tagit förr. Att ha personer runt sig som man känner sig trygg i är a/o. När du kommer med frågor och funderingar är det alltid skönt att ha någon att få svar av, för frågorna kommer hagla ut och du vill dela dina känslor och kärlek med folk!

Se till att käka ordentligt innan, se till att få i dig vätska under trippen. Dock inte för mkt.

Vet ej vad du har för batch eller dyl. Mitt råd är att droppa två på en gång.
Dock, får du höra av andra som testat dessa knappar tidigare att det verkligen är bra grejjer och du inte har testat någon CS tidigare, ta en till att börja med.

Känn inte efter så mkt. Det dröjer i regel innan det slår in då. Det är lätt att säga.. men försök att koncentrera dig på något annat och håll dig sysselsatt istället. Det kommer... o lyckan kommer skölja över dig

Tidsmässigt... när stänger stället? Stänger det 07 eller dyl. som tex de större eventen nere i holland hade jag droppat runt 01. Det ska vara som bäst stämning helt enkelt Räkna med en tripp på en 3-4 timmar iaf!

Folk får gärna fylla på med tips, eller rätta om de så vill.
Citera
2008-09-27, 18:20
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av after7days
Klä dig precis som vanligt.

Se till att gå dit med folk och ta det med folk som tagit förr. Att ha personer runt sig som man känner sig trygg i är a/o. När du kommer med frågor och funderingar är det alltid skönt att ha någon att få svar av, för frågorna kommer hagla ut och du vill dela dina känslor och kärlek med folk!

Se till att käka ordentligt innan, se till att få i dig vätska under trippen. Dock inte för mkt.

Vet ej vad du har för batch eller dyl. Mitt råd är att droppa två på en gång.
Dock, får du höra av andra som testat dessa knappar tidigare att det verkligen är bra grejjer och du inte har testat någon CS tidigare, ta en till att börja med.

Känn inte efter så mkt. Det dröjer i regel innan det slår in då. Det är lätt att säga.. men försök att koncentrera dig på något annat och håll dig sysselsatt istället. Det kommer... o lyckan kommer skölja över dig

Tidsmässigt... när stänger stället? Stänger det 07 eller dyl. som tex de större eventen nere i holland hade jag droppat runt 01. Det ska vara som bäst stämning helt enkelt Räkna med en tripp på en 3-4 timmar iaf!

Folk får gärna fylla på med tips, eller rätta om de så vill.

Tack för hjälpen, jag tar nog en i taget. Det stänger klockan 3 och börjar klockan 9. Hur är det när man känner sig lite hängig och förkyld? Påverkar det?
Tack igen för all hjälp
Citera
2008-09-29, 19:20
Medlem
Syns det att man tagit e om man måste göra drogtest? Om ja - hur länge kan man se det?
Citera
2008-09-30, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Hej!

Jag har funderat på att framställa mitt eget mdma... Jag har ganska stora kemikunskaper, och har ett nästan komplett labb hemma, där jag synthat lite olika kemikalier till min pyroteknikverksamhet.

Dock är MDMA-synthesen något mycket krångligare än de jag har hållit på med, och jag är inte helt säker på att det kommer gå vägen...

Å andra sidan, så ifall det gör det, så kommer jag kunna skapa mdma för runt 50kr grammet.

Är det värt att chansa, med tanke på att man lär ju faktiskt åka dit rätt hårt för tillverkningen, om jag har rätt.

Låter underbart om det går vägen. Rent mdma för 50 kr/ grammet - det finns en gud!
Citera
2008-09-30, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol
Syns det att man tagit e om man måste göra drogtest? Om ja - hur länge kan man se det?
efter 4dagar borde du vara ren.
Citera
2008-09-30, 21:22
Medlem
det är alltså inget som syns om de av någon underlig anledning skulle göra ett sånt där hårtest?
Citera
2008-09-30, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol
det är alltså inget som syns om de av någon underlig anledning skulle göra ett sånt där hårtest?
Hårtest sitter i betydligt mycket längre. Hur länge kan jag dock inte svara på.
Citera
2008-09-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Hårtest sitter i betydligt mycket längre. Hur länge kan jag dock inte svara på.

Kan man ens se Ecstasy på hårtest? (jag vet inte, bara funderar)
Citera
2008-10-01, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleRAGNAR
Kan man ens se Ecstasy på hårtest? (jag vet inte, bara funderar)
MDMA borde man väl kunna se? Som med alla andra droger.
Eller så har jag fel är inte 100% säker än.
Citera
2008-10-06, 02:04
Medlem
Spår av nötters avatar
Kanske styr upp en E till mig själv här i dagarna. Eftersom jag är så mobbad och utan vänner så tänkte jag ta den ensam.

Hur funkar det? Jag tänkte bara vara hemma i huset och lyssna på hög musik för mig själv.

Nej men vet inte om jag vill gå ut första gången jag testar, fast helt ensam kanske blir lite tråkigt?
Citera
2008-10-06, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Kanske styr upp en E till mig själv här i dagarna. Eftersom jag är så mobbad och utan vänner så tänkte jag ta den ensam.

Hur funkar det? Jag tänkte bara vara hemma i huset och lyssna på hög musik för mig själv.

Nej men vet inte om jag vill gå ut första gången jag testar, fast helt ensam kanske blir lite tråkigt?
vilka knappar? vill inte göra dig besviken men är det grymt potent 1 så räcker säkert än! men tänk att vi är i sverige nu... mycket skit som cirkulerar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in