Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-08, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
"Eat dinner before you take drugs."

Citat från Groove som jag håller med i. Att äta, sova och vara i form när man tar droger är bästa receptet för ett lyckat droganvändande (som med allt annat). Ta hellre en större dos drog istället för att skära ner på näringsintaget.
Word! Tänkte faktiskt skriva ungefär något liknande, att hellre äter man riktigt innan än går på tom mage men orkade inte riktigt skriva det men får väl göra det nu när du citerat mig.
Citera
2008-09-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
"Eat dinner before you take drugs."

Citat från Groove som jag håller med i. Att äta, sova och vara i form när man tar droger är bästa receptet för ett lyckat droganvändande (som med allt annat). Ta hellre en större dos drog istället för att skära ner på näringsintaget.

Bra sagt. Jag skulle påstå att ett E-rus är som en fylla på öl - bättre om man ätit gott innan
Citera
2008-09-19, 09:42
Medlem
Psynovas avatar
Funkar tramadol när MDMA ruset gått ur?
Citera
2008-09-19, 09:46
Medlem
Mm för att äta när du tagit E kan du glömma
Citera
2008-09-19, 09:50
Medlem
Psynovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peky
Mm för att äta när du tagit E kan du glömma

Ja måste va lite trög nu men förstod inte vad du mena...

jag har mdma kristaller, ca 210mg, tänkte käka tradd efteråt senare när effekten gått ur.. kommer jag bli moffad? :P
Citera
2008-09-21, 22:04
Medlem
Här kommer en liten fråga. Jag har aldrig fått äran att käka E men har däremot fått smaka på meph 2,3 gånger (några månader sedan). Kommer jag ändå att få uppleva den där fantastiskt oslagbara känslan som alla snackar om att man ska få den allra första gången på E ? eller påverkar det att jag tidigare testat en serotonin frisättande drog? Andra och trede gången på mephe var inte alls i klass med den första gången, trots långa uppehåll mellan de olika tillfällena.
Citera
2008-09-22, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorjävel
Jag och en polare funderar på att testa ecstasy men vill helst inte testa en hel tablett första gången. Kommer vi att få ut något av att dela på en?

nej för fan! ta 2 stycken var så kommer ni må skitbra, ingen fara alls. Slösa inte bort första gången genom att ta en halv tro mig ni kommer ångra er
Citera
2008-09-23, 14:13
Medlem
Juicy Js avatar
Fattar inte varför alla tar AT på e så jävla hårt. Dem 2 första ggr jag eade fick jag AT men jag lärde mig efteråt hur man gör för att inte få den.

Några tips: Ear ni på dagen så se till att ni har så ni kan fylla på under hela dagen, för att se solen gå ner när man är ead är en rikti stor faktor när det gäller AT, TRO MIG! Alltså bör ni helst ea på kvällen.

Överdriv INTE för mkt under trippen. Ni ska inte typ börja slänga av er kläder. börja krama alla ni ser, snacka för mkt om sånt man inte borde. Vet att det är svårt men tänker du på AT efteråt så är det lätt. För AT på E beror på stor del av det ni gör under trippen. När ni ear ska ni hitta på saker som är roliga och inte överdrivna.

Ett exempel på när jag ea:

Vi var två kompisar som stack till strandkanten vid Bunkeflo. Vi hade vars 7 blåa mitzar och 1 g brunt. Det var morgon. Vi eade och bara gick runt och kollade på allt och gjorde det mesta. Typ klättrade i träd, statyer, sprang runt i vattnet rulla ner för backar.
Allt sånt är riktit jävlit roligt när man är ead tro mig. Jag väljer hellre det än att springa runt i stan och skämma ut mig framför människor med mitt jävla e-snack som jag kommer ångra hårt dagen efter. Och alla jag känner som jag kommer träffa i stan kommer jag berätta saker till som man inte borde. Det är sånt som ger AT enligt mig.

PEACE Juicy J
Citera
2008-09-27, 15:39
Medlem
torrenttobbes avatar
Om man teoretiskt skulle vilja gå på Paul Van Dyk ikväll och prova E för första gången. Hur skulle man göra då? När ska man ta tabletten/tabletterna, hur ska man klä sig osv osv? Några tips för den här teoretiska tanken?

EDIT Dessutom så känner sig en lite småsjuk
Senast redigerad av torrenttobbe 2008-09-27 kl. 16:36.
Citera
2008-09-27, 17:04
Medlem
negerbarns avatar
Hej!

Jag har funderat på att framställa mitt eget mdma... Jag har ganska stora kemikunskaper, och har ett nästan komplett labb hemma, där jag synthat lite olika kemikalier till min pyroteknikverksamhet.

Dock är MDMA-synthesen något mycket krångligare än de jag har hållit på med, och jag är inte helt säker på att det kommer gå vägen...

Å andra sidan, så ifall det gör det, så kommer jag kunna skapa mdma för runt 50kr grammet.

Är det värt att chansa, med tanke på att man lär ju faktiskt åka dit rätt hårt för tillverkningen, om jag har rätt.
Citera
2008-09-27, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Hej!

Jag har funderat på att framställa mitt eget mdma... Jag har ganska stora kemikunskaper, och har ett nästan komplett labb hemma, där jag synthat lite olika kemikalier till min pyroteknikverksamhet.

Dock är MDMA-synthesen något mycket krångligare än de jag har hållit på med, och jag är inte helt säker på att det kommer gå vägen...

Å andra sidan, så ifall det gör det, så kommer jag kunna skapa mdma för runt 50kr grammet.

Är det värt att chansa, med tanke på att man lär ju faktiskt åka dit rätt hårt för tillverkningen, om jag har rätt.
det finns nog en del som prövat på de där.
Men lycka till måste jag säga.. PM'a mig när du har det
Citera
2008-09-27, 18:04
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Om man teoretiskt skulle vilja gå på Paul Van Dyk ikväll och prova E för första gången. Hur skulle man göra då? När ska man ta tabletten/tabletterna, hur ska man klä sig osv osv? Några tips för den här teoretiska tanken?

EDIT Dessutom så känner sig en lite småsjuk

Skulle verkligen behöva hjälp med mina frågor :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in