Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Annorlunda rus, vad menar du då? Bara ännu mer eufori eller hurdå annorlunda?

Man blir mycket piggare och eurofin blir starkare. Jag brukar säga att det finns två sidor av MDMA-myntet. En myssida och en lyckosida. Myssidan upplever man på rena kristaller när man sitter hemma med sin flickvän och goda vänner. Lyckosidan upplever man när man kombinerar med tjack och går på någon något musikevent och bara inte kan stå still till musiken, det är helt omöjligt.
Det skönaste i hela världen är bara att stå och dansa i en upplevd evighet och alla kvällens händelser går sin väg och flytet ligger på ens sida. Man bara ler, ler och ler. Samtidigt är man ju nykter i viss mån, man slipper slöddra och vingla. Man har kontroll över sitt sinne och situationen. Det är en unik drog just därför att man tänker så förbannat klart, och då enbart positiva tankar.
Du kan läsa om hur det var för mig på rosa och bruna hjärtan förra året. De bruna innehöll tjack, därav det magiska ruset.
https://www.flashback.org/t1075027
Denna rapport är den av mina som är allra minst känd, men jag är väldigt nöjd med den personligen, tycker jag lyckades fånga upp och beskriva E-fenomenet på ett underbart och perfekt sätt.