Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-08-19, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Hur mkt kan man kontrollera sig under påverkan?
Och då är jag mest ute efter att prata i telefon.
Jag tänker bara om en släkting, flickvän eller ngt skulle ringa medans man är trippad. Kan man dölja?
Nej tyvärr det blir nog jävligt svårt ska jag säga dig! Men försök?
Citera
2008-08-19, 03:37
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Hur mkt kan man kontrollera sig under påverkan?
Och då är jag mest ute efter att prata i telefon.
Jag tänker bara om en släkting, flickvän eller ngt skulle ringa medans man är trippad. Kan man dölja?

Jag skulle inte låtit telefonen ens vara på för att slippa pinsamma samtal som man automatiskt kommer ringa om man får chansen. Eller om telefonen ringer så ska man vara väldigt diciplinerad för att inte svara och berätta just precis vad man känner för vem det än är som ringer.
Citera
2008-08-19, 14:16
Medlem
Kan berätta lite för dig om hur det var för mig när jag tog MDMA för första gången! Vaknade på onsdag och snackade lite med en kompis och vi bestämde oss för att dra till hans lägenhet och lanknarka lite, alltså ta med datorn, knapra lite av varje och bara sitta vid datorn och ta det lugnt. När jag kom dit ringer min kompis och berättar att han har tagit hem typ 200gram dunder tjack, mdma, benzo och lite annat och säger att jag ska få ett halvgram tjack för jag är så snäll och söt. Far och hämtar det och delar med mig till min kompis, detta var nog det bästa tjacket jag tagit i mitt liv. Vakade iaf och på torsdan så drog vi till den hära kompisen till mig som hade allt och var där och softade med han, köpte lite mer tjack och tog det lugnt. Sen bestämde han som hade grejjerna att han skulle slå i sig lite MDMA sagt och gjort så slog han i sig 0,1g och verkligen crashade i soffan. Ingen som var där hade någonsin tagit MDMA, inte ens han så vi viste inte om han mådde för bra eller om det var lugnt. Men efter ett tag så fattade vi att det var lugnt så då bestämde jag mig för att testa också, vi ungefär 0,2g och slog i mig det. De enda jag minns är hur allting började skaka direkt jag började skjuta in det sen att jag vart liv rädd över hur intensivt det var och slet ut pumpen med pytte lite lösning kvar och la den på sidan. Sen kom min kompis med filten han hade suttigt och myst med och la den runt mig och han sen for jag in i dimman och landade 4 timmar efter. Kommer ungefär ihåg vad vi gjorde men kan verkligen inte på nått sätt beskriva ruset mer än det bästa jag någonsin upplevt och antagligen kommer uppleva.

Använder du dig utav kanyler så tveka inte att slå i dig MDMA. pz
Citera
2008-08-20, 02:07
Bannlyst
Hur intar man mdma? alltså inte piller utan kristaller/stenar? Går det att röka/snorta/bomba/plugga?
Citera
2008-08-20, 13:36
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phear
Hur intar man mdma? alltså inte piller utan kristaller/stenar? Går det att röka/snorta/bomba/plugga?

Har du inte ens orkat läsa FAQ på första sidan i tråden?
Citera
2008-08-20, 19:49
Medlem
Limegrens avatar
Citat:
bomba, snorta, snusa, röva, skjuta. Inte röka.
Citera
2008-08-20, 20:10
Medlem
Citat:

Beror på var jag är någonstans. Men oftast bombar jag då jag tycker det ger behagligast rus. Kan bli svårt att kontrollera för mig om jag snortar. Och nålar gillar jag inte för fem öre
Citera
2008-08-23, 00:19
Medlem
Jag och en polare funderar på att testa ecstasy men vill helst inte testa en hel tablett första gången. Kommer vi att få ut något av att dela på en?
Citera
2008-08-23, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorjävel
Jag och en polare funderar på att testa ecstasy men vill helst inte testa en hel tablett första gången. Kommer vi att få ut något av att dela på en?
Smäll på och ha i åtanke att det bara kan bli bra, för så är det så länge vi snackar rimliga mängder. Jag sätter mitt liv på att ni kommer ångra ihjäl er under ruset att ni inte tog/har mer.
Citera
2008-08-24, 17:19
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Smäll på och ha i åtanke att det bara kan bli bra, för så är det så länge vi snackar rimliga mängder. Jag sätter mitt liv på att ni kommer ångra ihjäl er under ruset att ni inte tog/har mer.
Håller med, ta det bara i en säker miljö då det är första gången. Att ta en för liten dos resulterar i att man bara går runt och tänker på hur skönt det hade kunnat vara.
Citera
2008-08-27, 15:50
Medlem
Ecstasy och träning

Måste fråga - om man droppar E på lördagen, hur är det för kroppen att träna på tisdagen? Känns som två dagars vilande borde kunna fungera.
Citera
2008-08-27, 17:51
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Måste fråga - om man droppar E på lördagen, hur är det för kroppen att träna på tisdagen? Känns som två dagars vilande borde kunna fungera.

Känn efter själv, det är det enda jag kan råda dig till.
Ha dock lite koll på hjärtat och pulsen.

Behöver ju inte ta ut dig fullt, kör ett litet rehab-pass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in