Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-08-29, 17:34
Medlem
Är det vanligt att bli nojjig och så när man tar e-debuten?
Citera
2008-08-30, 05:12
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinomite
Är det vanligt att bli nojjig och så när man tar e-debuten?

Det beror väl på vad man har för förväntningar och fasor. Är det vanlig att man blir nojjig och så när man tar sin oskuld? För en hel del, javisst. Men så fort pillret/penis hittat in kan du vänta dig belöning i form av välbehag, kanske förstärkt av att du lyckades krossa din nojja.
Citera
2008-08-30, 19:12
Medlem
K-pists avatar
Om man sitter på endast 2 E, ska man ta första och invänta effekt och sen efter peaken så slänger man i sig andra? Eller blir det ens nån peak på 1? Aldrig testat E förr så..
Citera
2008-08-30, 20:18
Medlem
WokaWokis avatar
du får en bra peak på 1 e, om du aldrig testat det ja, men jag rekommenderar att man tar 1 och sen tar 1 till efter 15-30 min, innan den första slår till, sen spelar det ingen roll om du tar 10 till effekten blir inte bättre,2 räcker för första gången, man vill ju inte förstöra för sig om man prövat 1 och känna att det kunde varit bättre eller hur? ^^
Citera
2008-08-31, 14:35
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Dom första gångerna tycker jag man inte får någon AT alls. Men när du kört en längre tid och högre doser så får man en ganska jobbig AT

Jag tycker det är tvärtom... Första gångerna kändes hjärnan helt slut. Men på senare tid känner jag inget alls dagen efter. Är ungefär 4 år sen jag körde min första puck.
Citera
2008-08-31, 16:00
Medlem
K-pists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
du får en bra peak på 1 e, om du aldrig testat det ja, men jag rekommenderar att man tar 1 och sen tar 1 till efter 15-30 min, innan den första slår till, sen spelar det ingen roll om du tar 10 till effekten blir inte bättre,2 räcker för första gången, man vill ju inte förstöra för sig om man prövat 1 och känna att det kunde varit bättre eller hur? ^^

Okej tack för svar, klarar man sig på 2 stycken under en helkväll?
Citera
2008-08-31, 16:59
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-pist
Okej tack för svar, klarar man sig på 2 stycken under en helkväll?

ja garanterat =)
Citera
2008-08-31, 19:44
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Jag undrar om det är värt att injicera ecstasy?

Det jag mest undrar över om det ger ett kraftigare rus än om man skulle svälja?.
Citera
2008-08-31, 19:47
Medlem
Sääbääs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Jag undrar om det är värt att injicera ecstasy?

Det jag mest undrar över om det ger ett kraftigare rus än om man skulle svälja?.

Skulle inte rekomendera det då det kan finnas vad som helst i tabletterna...
Citera
2008-09-08, 19:06
Medlem
läste en tripprapport precis och jag undrar om det stämmer att man får bättre effekt om man inte ätit mycket under dagen?
Citera
2008-09-08, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol
läste en tripprapport precis och jag undrar om det stämmer att man får bättre effekt om man inte ätit mycket under dagen?
Ja det slår bättre.
Citera
2008-09-08, 19:38
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rib0t
Ja det slår bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol

"Eat dinner before you take drugs."

Citat från Groove som jag håller med i. Att äta, sova och vara i form när man tar droger är bästa receptet för ett lyckat droganvändande (som med allt annat). Ta hellre en större dos drog istället för att skära ner på näringsintaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in