Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-26, 16:24
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Vad är en bra dos om man ska ta rent mdma? 100 mg? Jag har rätt hög tolerans för centralstimulanter.
Citera
2015-08-26, 16:30
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Vad är en bra dos om man ska ta rent mdma? 100 mg? Jag har rätt hög tolerans för centralstimulanter.

Om du ska vara på fest och vara någorlunda klar i huvudet, runt 100-150mg. Vara hemma och kräla på golvet av eufori = 250-500mg
Citera
2015-08-26, 20:52
Medlem
willys89s avatar
Fråga!!
Kan vissa personer vara "imuna" emot MDMA och Ecstasy?
Har testat E några gånger och aldrig känt ett riktigt rus, första gången så var vi fyra stycken, och de slutade med att de tre fick ligga å kramas i en hög medans jag gick och duschade, kände ingen lust att kramas, mysa eller någon slags beröring. kände som ett pirrande på huden endast.
Jag har tagit det flera gånger efter det och aldrig känt mig glad myssugen eller kärleksfull, bara ett litet pirr i huden som varar högst 10 minuter.

MDMA har jag testat också.
första gången var de som en gul kristallklump som vi delade upp, snortade halva och drack halva i vatten, han jag var med började prata känslor, att han tyckte om mig, ville hålla hand osv, och samma där kände absolut ingenting, förutom att ja blev sinnessjukt äcklad av han, av hela sittuationen och bad han lämna mig.
Andra så kände blev ja förvirrad ca 5 minuter å låste in mig på badrumsgolvet. sen poff borta!!

SÅÅÅ: är det vanligt att man inte känner av? mina pupiller har blivit stora som klot dock! har aldrig heller mått dåligt efteråt eller upplevt den där "tomheten" vissa påstår sig göra efter E.
Och alltid när jag tagit det så har mina vänner kännt av och har provat flera olika sorter!!!
Citera
2015-08-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willys89
Fråga!!
Har testat E några gånger och aldrig känt ett riktigt rus, första gången så var vi fyra stycken, och de slutade med att de tre fick ligga å kramas i en hög medans jag gick och duschade, kände ingen lust att kramas, mysa eller någon slags beröring. kände som ett pirrande på huden endast.
Jag har tagit det flera gånger efter det och aldrig känt mig glad myssugen eller kärleksfull, bara ett litet pirr i huden som varar högst 10 minuter.

första gången var de som en gul kristallklump som vi delade upp, snortade halva och drack halva i vatten, han jag var med började prata känslor, att han tyckte om mig, ville hålla hand osv, och samma där kände absolut ingenting, förutom att ja blev sinnessjukt äcklad av han, av hela sittuationen och bad han lämna mig.
Andra så kände blev ja förvirrad ca 5 minuter å låste in mig på badrumsgolvet. sen poff borta!!

SÅÅÅ: är det vanligt att man inte känner av? mina pupiller har blivit stora som klot dock! har aldrig heller mått dåligt efteråt eller upplevt den där "tomheten" vissa påstår sig göra efter E.
Och alltid när jag tagit det så har mina vänner kännt av och har provat flera olika sorter!!!

Äter du några mediciner? Alla mediciner som hämmar återupptaget av serotonin gör MDMA nästintill verkningslöst.
Citera
2015-08-26, 22:09
Medlem
willys89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Äter du några mediciner? Alla mediciner som hämmar återupptaget av serotonin gör MDMA nästintill verkningslöst.

Nej inga mediciner alls!!!!
Citera
2015-08-27, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willys89
Fråga!!

Det är inte vanligt, men det förekommer säkert att någon föds med en defekt som gör att serotoninreceptorerna inte kan tolka signalen som MDMA skickar. Det finns en tråd på Bluelight om en person som aldrig kan bli hög på ämnet så du är definitivt inte den första som får den upplevelsen.
Citera
2015-08-28, 01:53
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Om du ska vara på fest och vara någorlunda klar i huvudet, runt 100-150mg. Vara hemma och kräla på golvet av eufori = 250-500mg

D var fan. Man tackarr!
Citera
2015-08-29, 11:32
Medlem
Shine_s avatar
Ponera att jag intar 100 mg MDMA av exceptionell renhet, hur länge efter kan jag räkna med att kunna somna?
Citera
2015-08-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Ponera att jag intar 100 mg MDMA av exceptionell renhet, hur länge efter kan jag räkna med att kunna somna?

4-5 timmar efter intag.
Citera
2015-08-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
2h efteråt

Citera
2015-08-30, 19:27
Medlem
Sökfunktionen fungerade inte av någon anledning så skriver här istället.

Ni som är erfarna utav Ecstasy, skulle ni säga att det är dumt att ta E en helg, vänta 2 veckor för att sedan ta det igen?

Eller är det lika bra att vänta någon månad till?
Citera
2015-08-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artonfemtio
Sökfunktionen fungerade inte av någon anledning så skriver här istället.

Ni som är erfarna utav Ecstasy, skulle ni säga att det är dumt att ta E en helg, vänta 2 veckor för att sedan ta det igen?

Eller är det lika bra att vänta någon månad till?
Vänta ngn månad till om du har disciplinen så får du mer effekt och det sliter inte lika mycket på hjärnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in