Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-10-26, 02:44
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Det är inte första gången, gjort det en gång tidigare men misstänker att det var dåliga piller, blev inte som jag förväntat mig.
Eftersom du inte vet exakt hur starka dina knappar är så borde du börja med en halv. Om dina knappar faktiskt är 200mg+ och du droppar en hel finns det en risk att du blir illamående och spyr, vilket inte är särskilt ovanligt men det kan vara obehagligt om man inte är beredd på det.

Om du känner att efter ungefär 1,5-2 timmar sedan du tog första halvan att effekten inte är tillräckligt stark kan du fylla på med en halv eller en fjärdedel till, men efter det är det ingen större idé att fylla på längre.
Citera
2016-10-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennebenne321
vad som kommer hända är att du får ett dåligt och kortvarigt rus av mdma:t just för att du tagit tram dagligen. Trammet verkar på serotoninet precis som mdma, vänta istället några veckor med trammet innan du ens tänker på att ta mdma.

Men bättre än inget rus alls. Måste ta trammen nämnligen ,men tack för rådet.
Citera
2016-10-30, 12:20
Medlem
Tjo jag behöver lite hjälp, jag kickade vääääldigr mycket och ofta förut för ca 8 månader sedan, och jag jag har inte kickat på dom 8 månaderna, men nu när jag kickade E så kickade jag 1 grön heineken och det är ca 200mg mdma i dom och jag kände att det var på gång ni vet men kom inte riktigt över gränsen, så efter 2 timmar väntan bestämde jag mig för o kicka en blå sköld som jag också hade med mig, och då jävlar blev jag sjuuukt dunder kickad, men eftersom det var efter ca 2 timmar som jag tog den gröna heineken. Så jag blev bara sjuuukt kickad i en och en halv timme typ. och detta har hänt förut när jag skulle kicka blå bullets, behövde ta 2 st där med.

så till min fråga, varför måste jag kicka 2 E för att bli kickad, är det för att jag kickad så mycket förut så jag förstört något i kroppen, t.ex serotoninreceptorerna. Eller har bara min tollerans ökat så jävla mycket eftersom jag kickade så mycket förut, snittade nog 8E på en helg och vi höll på så i ca 3 månader, det var precis när man hittat E och tycker det var amazing. snälla hjälp, tack boys n girls☺️❤️
Citera
2016-10-30, 17:18
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boizza
Tjo jag behöver lite hjälp, jag kickade vääääldigr mycket och ofta förut för ca 8 månader sedan, och jag jag har inte kickat på dom 8 månaderna, men nu när jag kickade E så kickade jag 1 grön heineken och det är ca 200mg mdma i dom och jag kände att det var på gång ni vet men kom inte riktigt över gränsen, så efter 2 timmar väntan bestämde jag mig för o kicka en blå sköld som jag också hade med mig, och då jävlar blev jag sjuuukt dunder kickad, men eftersom det var efter ca 2 timmar som jag tog den gröna heineken. Så jag blev bara sjuuukt kickad i en och en halv timme typ. och detta har hänt förut när jag skulle kicka blå bullets, behövde ta 2 st där med.

så till min fråga, varför måste jag kicka 2 E för att bli kickad, är det för att jag kickad så mycket förut så jag förstört något i kroppen, t.ex serotoninreceptorerna. Eller har bara min tollerans ökat så jävla mycket eftersom jag kickade så mycket förut, snittade nog 8E på en helg och vi höll på så i ca 3 månader, det var precis när man hittat E och tycker det var amazing. snälla hjälp, tack boys n girls☺️❤️
Antingen var det väl dåliga E, tolerans eller att dina serotonin-receptorer blivit sönderkörda av ditt frekventa "kickande".

Jag skulle tro att dina receptorer är helt körda, du verkar ju rätt schizad, aldrig sett så där många kickad i en text.
8E per helg i 3 månader är sjukt mycket, du är antagligen permanent skadad.
Citera
2016-10-31, 03:04
Medlem
[quote=MeLikeBenzo|58871229]Antingen var det väl dåliga E, tolerans eller att dina serotonin-receptorer blivit sönderkörda av ditt frekventa "kickande".

Jag skulle tro att dina receptorer är helt körda, du verkar ju rätt schizad, aldrig sett så där många kickad i en text.

Mjo men om jag nu fuckat serotonin receptorerna känns det som om att jag borde märk det på annat sätt, det är inte så att jag inte känner lycka eller liknande, mina polare som vet hur ofta och mycket jag kickade innan säger och tror att jag behöver vänta längre tid för att det tar lång tid för toleransen att gå ner, jag menar det måste finnas folk som kickat betydligt mycket mer och oftare än jag.
Citera
2016-10-31, 10:08
Medlem
[quote=Boizza|58875593]
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Antingen var det väl dåliga E, tolerans eller att dina serotonin-receptorer blivit sönderkörda av ditt frekventa "kickande".

Mjo men om jag nu fuckat serotonin receptorerna känns det som om att jag borde märk det på annat sätt, det är inte så att jag inte känner lycka eller liknande, mina polare som vet hur ofta och mycket jag kickade innan säger och tror att jag behöver vänta längre tid för att det tar lång tid för toleransen att gå ner, jag menar det måste finnas folk som kickat betydligt mycket mer och oftare än jag.
Som någon så vart vackert sa till mig när jag var MD-naiv, man ser igenom ruset.

Enda du kan göra om du inte gjort det är att ta andra kraftfulla lycko-droger. Mephedrone, 6-MAPB, 3-CMC osv.

Eller acceptera att det snabbaste tåget har åkt för länge sen och vara nöjd för det man får ut.

Fast det vi ju att det inte funkar
Citera
2016-10-31, 12:01
Medlem
[quote=Forumkontot|58876623]
Citat:
Som någon så vart vackert sa till mig när jag var MD-naiv, man ser igenom ruset.

Enda du kan göra om du inte gjort det är att ta andra kraftfulla lycko-droger. Mephedrone, 6-MAPB, 3-CMC osv.

Eller acceptera att det snabbaste tåget har åkt för länge sen och vara nöjd för det man får ut.

Fast det vi ju att det inte funkar

Fast när jag droppade den andra så blev jag ju riktigt monsterkickad...
Citera
2016-10-31, 22:46
Medlem
Citat:

Fast när jag droppade den andra så blev jag ju riktigt monsterkickad...
Kickad, vet inte hur jag ska hantera det ordvalet Kickad blir man väl alltid om man tar mycket, men bra kickad?
Citera
2016-11-01, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Kickad, vet inte hur jag ska hantera det ordvalet Kickad blir man väl alltid om man tar mycket, men bra kickad?

Jag blev mycket bra kickad, snarare monsterkickad, blev sjukt kickad
Citera
2016-11-01, 17:24
Medlem
Citat:
Jag blev mycket bra kickad, snarare monsterkickad, blev sjukt kickad

Men för helvete, du blev förmodligen bara helt fuckad och hade noll effekter av vad MDMA egentligen ska kännas. Lär dig använda skiten ordentligt eller skit i att ta.
Citera
2016-11-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Men för helvete, du blev förmodligen bara helt fuckad och hade noll effekter av vad MDMA egentligen ska kännas. Lär dig använda skiten ordentligt eller skit i att ta.

Så du menar alltså att jag skulle blivit helt fuckad på 2E? lol du är väl rent av efterbliven, tror nog många här kan intyga att man inte blir "bara helt fuckad" på 2E. Vet precis hur en go mdma kick ska kännas, du kan ju bara dra åt helvete.
Citera
2016-11-01, 22:27
Medlem
Citat:
Så du menar alltså att jag skulle blivit helt fuckad på 2E? lol du är väl rent av efterbliven, tror nog många här kan intyga att man inte blir "bara helt fuckad" på 2E. Vet precis hur en go mdma kick ska kännas, du kan ju bara dra åt helvete.

Vet du ens vad som händer i hjärnan när du överdoserar MDMA? Lär dig använda skiten ansvarsfullt. Dra åt helvete din skitunge, "kicka" på du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in