Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-31, 19:50
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lopio
Hehe, jo jag har tänkt på det. Jag har provat både olika benzo, kodein, alkohol. cb+lite annat smått och gott och klarat mig fint utan beroende än så länge. Men jag ska faktiskt tänka över det noga, e verkar vara väldigt (kanske lite för) bra.

Vill passa på att be om ursäkt för eventuella grammatiska konstigheter då jag är småberusad.

Finns ju inget som säger att du inte fixar det här, samtidigt som det inte finns något som säger att du gör det men det är du ju medveten om enligt vad du skriver.

Lycka till
Citera
2008-06-01, 01:02
Medlem
bastians avatar
Efter att jag provade E för första gången i tis/ons har det inte gått mer än 6timmar utan att man änker tillbaka och vill berätta för alla runt om en själv hur bra det var.

Men men, har satt en gräns för mig själv på absolut minst 2 månaders uppehåll mellan sesionerna och jag både hoppas och tror att jagär stark nog att klara det.
Citera
2008-06-01, 10:54
Medlem
weazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastian
Efter att jag provade E för första gången i tis/ons har det inte gått mer än 6timmar utan att man änker tillbaka och vill berätta för alla runt om en själv hur bra det var.

Men men, har satt en gräns för mig själv på absolut minst 2 månaders uppehåll mellan sesionerna och jag både hoppas och tror att jagär stark nog att klara det.

Känner igen mig.. det går över efter några dagar
Citera
2008-06-02, 15:39
Medlem
Ganjapants avatar
tänkte bara kolla, kan polishundar och sånt känna av om han skulle ha några knappar på sig?
Citera
2008-06-02, 16:39
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjapant
tänkte bara kolla, kan polishundar och sånt känna av om han skulle ha några knappar på sig?

Polishundar? Nej. Narkotikahundar? Ja.
Citera
2008-06-17, 18:54
Medlem
blöjans avatar
Hur viktigt är vattnet egentligen? Misstänker att det kan bli problem med vattendrickandet under min debutkväll, räcker det med 0.5L under 4-5 timmar?
Citera
2008-06-17, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blöjan
Hur viktigt är vattnet egentligen? Misstänker att det kan bli problem med vattendrickandet under min debutkväll, räcker det med 0.5L under 4-5 timmar?
det är väl viktigt så sätt jag tänker inte på det så mycket när jag knaprar men drick mer än 50cl iaf!
Citera
2008-06-17, 20:29
Medlem
Citat:

Känner igen det. Man vill liksom berätta för alla polare hur det är och man vill spotta folk i ansiktet som sagt att det är hemskt.
Citera
2008-06-22, 10:47
Medlem
letthefireburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godeman
E får man mer leta efter och det går åt jävligt fort när det väl finns några..

E är som smågodis, du köper sällan en och en.

Citera
2008-06-25, 03:58
Medlem
Lalaquins avatar
Läste i den gammla "era pundigaste beetenden" tråden att Amfetamin inte metaboliseras särskillt mycket och i ens piss kommer ungefär 90% av amfetaminet man tog innan. Är det likadant med MDMA? Med tanke på att det är besläktat med amfetamin så skulle det väl kunna vara så? Helst bara svar av folk som är säkra på vad dom tror.
Citera
2008-06-27, 20:58
Medlem
bastians avatar
Inget illa menat men hur är MDMA och Amfetamin besläktat? Är bara ute efter att lära mig mer.
Citera
2008-06-28, 13:35
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Inget illa menat men hur är MDMA och Amfetamin besläktat? Är bara ute efter att lära mig mer.

Wikipedia anger följande:
Amphetamine is a chiral compound. The racemic mixture can be divided into its optical isomers: levo- and dextro-amphetamine. Amphetamine is the parent compound of its own structural class, comprising a broad range of psychoactive derivatives, e.g., MDMA (Ecstasy) and the N-methylated form, methamphetamine.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in