Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-15, 23:21
Medlem
Terror Tommys avatar
Skulle kunna skriva lite om dom olika sätten att ta e?
Droppa,bomba,plugga,IV,IM och nasalt.
Finns det några mer sätt eller?

Edit:kom på under tungan oxå
Citera
2005-05-15, 23:50
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror Tommy
Skulle kunna skriva lite om dom olika sätten att ta e?
Droppa,bomba,plugga,IV,IM och nasalt.
Finns det några mer sätt eller?

Edit:kom på under tungan oxå
hur ofta tar man e under tungan?och låter den ligga där då.. aldrig ens hört... inte syra du tänker på? måste ju ta 2-3timmar för en jävla e o smälta där och droppa? bomba? plugga? är inte det samma sak? iaf droppa bomba ? plugga låter som upp i röven :P
Citera
2005-05-16, 00:05
Medlem
TomiXs avatar
En sak jag alltid brukar göra är att tugga mina tabletter även om det inte är Depo, dvs jag tuggar även mina E. De röda mitzarna jag provat smakar ungefär som tramadol fast lite mer syrligt (smaker är inte lätt att beskriva kom jag på).. Känner ni någon skillnad i smaken på olika E? Tex smakar MDMA annorlunda än MDA och smakar Amfetamin annorlunda än dessa två?
Citera
2005-05-16, 00:39
Medlem
Terror Tommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne^
hur ofta tar man e under tungan?och låter den ligga där då.. aldrig ens hört... inte syra du tänker på? måste ju ta 2-3timmar för en jävla e o smälta där och droppa? bomba? plugga? är inte det samma sak? iaf droppa bomba ? plugga låter som upp i röven :P
Sublingualt eller nåt sånt heter det och visst pallar man av smaken har jag hört att det ska vara fett nice
Droppa är när man sväljer dom hela, bomba är när man krossar det till pulver och lägger i ett rizla och sen sväljer.
Plugga är exakt det som du tror, har aldrig testat det själv och kommer inte göra.

Jag bombar mina E därför att jag slipper vara nojig om det hade fastnat på tänderna, det händer annars alltid när jag tuggar.
Man slipper den äckliga jävla hor smaken också.

Edit: Låter som jag är värsta E-torsken här men har kanske tagit det 5 gånger sen jag tog det första gången 2002.
Citera
2005-05-16, 00:48
Medlem
Shpongles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Ja vägrar få ner mina pupiller när jag är EAD, jag älskar när dom är så där stora! Nån som vet om man kan få dom ännu större
Stora pupiller är fett mysigt Brukar stå och beundra mina vackra pupiller i spegeln, damn det är så najs

Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
En sak jag alltid brukar göra är att tugga mina tabletter även om det inte är Depo, dvs jag tuggar även mina E. De röda mitzarna jag provat smakar ungefär som tramadol fast lite mer syrligt (smaker är inte lätt att beskriva kom jag på).. Känner ni någon skillnad i smaken på olika E? Tex smakar MDMA annorlunda än MDA och smakar Amfetamin annorlunda än dessa två?
Varför tuggar du tabletterna för? Smakar ju för fan röv. Varför inte krossa och blanda ut i vatten?
Citera
2005-05-16, 08:29
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Sublingualt eller nåt sånt heter det och visst pallar man av smaken har jag hört att det ska vara fett nice
Droppa är när man sväljer dom hela, bomba är när man krossar det till pulver och lägger i ett rizla och sen sväljer.
Plugga är exakt det som du tror, har aldrig testat det själv och kommer inte göra.

Jag bombar mina E därför att jag slipper vara nojig om det hade fastnat på tänderna, det händer annars alltid när jag tuggar.
Man slipper den äckliga jävla hor smaken också.

Edit: Låter som jag är värsta E-torsken här men har kanske tagit det 5 gånger sen jag tog det första gången 2002.
okey visste iofs va bomba och droppa var men vi här brukar säga bomba tíll tjack bara.. tänkte inte efter :/ vi här brukar inte krossa ena utan svjäljer dom hela eller så tuggar man eller snortar men när man snortar eller krossar och lägger i glas varar ju inte ruset lika länge utan det slår bara snabbare men försvinner snabbare med.. så ja tycker det är skönast att bara svälja typ 2st sen när man känner dom börjar slå drar man en i näsan så blir
man redigt stadig
fan va sugen ja blev nu då
Citera
2005-05-16, 13:49
Medlem
Terror Tommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne^
okey visste iofs va bomba och droppa var men vi här brukar säga bomba tíll tjack bara.. tänkte inte efter :/ vi här brukar inte krossa ena utan svjäljer dom hela eller så tuggar man eller snortar men när man snortar eller krossar och lägger i glas varar ju inte ruset lika länge utan det slår bara snabbare men försvinner snabbare med.. så ja tycker det är skönast att bara svälja typ 2st sen när man känner dom börjar slå drar man en i näsan så blir
man redigt stadig
fan va sugen ja blev nu då
Det är bara jag som bombar i min umgängeskrets.
Dom andra tycker det är tjackis fasoner.

Så du menar att du först dubbeldroppar och sen tar en i näsan så fort det slår?
Hög tolerans eller dåliga piller?
Citera
2005-05-16, 15:52
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Det är bara jag som bombar i min umgängeskrets.
Dom andra tycker det är tjackis fasoner.

Så du menar att du först dubbeldroppar och sen tar en i näsan så fort det slår?
Hög tolerans eller dåliga piller?
Nej inget av det bara att det ska slå så bra som möjligt
Citera
2005-05-16, 21:00
Medlem
TomiXs avatar
Kan säga att E + Benzo inte var någon bra blandning, om man vill fortsätta vara hyggligt normal iallafall. Tack för mig, nu vet ni det.
Citera
2005-05-16, 21:52
Medlem
Sovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Kan säga att E + Benzo inte var någon bra blandning, om man vill fortsätta vara hyggligt normal iallafall. Tack för mig, nu vet ni det.

Det var väl rätt givet.. ta benzon dagen efter när du ha AT eller när du landar.
Citera
2005-05-16, 21:59
Medlem
flowss avatar
Min vackra tråd!

Kan ni inte starta nya trådar om ni ska diskutera huruvida det är bra eller inte att ta benzo samtidigt som E etc?

Snäääääääääälllllllllla.

(Anledningen är att det blir lite jobbigt för Nisse 12 som ville prova E att bläddra igenom 22 sidor skit.)
Citera
2005-05-16, 22:01
Medlem
TomiXs avatar
Man kan ju alltid tillföra information, alternativt är det ju Rensa+Lås som gäller.

Din vackra tråd är fortfarande vacker fast vi snackar lite efter 22 sidor, all bra info är fortfarande på första sidan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in