Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-11, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Jag har "84%ig hållänsk shit" kristaller köpta på flugsvamp.
Tänkte droppa 120mg. Nån med åsikter om detta mdma eller min dosering?

Bra ide att göra det runt 4-6tiden eller bör man vänta längre in på kvällen?
För låg dosering. Eftersom det är 84% så ta 200 mg (det blir 168 mg) eller så såvida du inte är tjej och/eller väger som en vante.
Citera
2014-07-11, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Bland folk som testat både E och ren MDMA så har jag hört att den allmäna åsikten är att ruset blir bättre med bara MDMAt. Sen har vi ju det att det blir mer neurotoxiskt om man blandar in amfetamin och att man kan få serotonergt syndrom, det må vara liten risk, men varför chansa?

Är det inte bättre att ladda med lite tillskott (rollsafe.org) innan och verkligen se till att du har fått bra MDMA?

MDMA't skulle tydligen blivit helt svart vid marquistest så antar att det är god kvalité på det.. Dock har jag inte testat mitt personligen, men det testade är från samma källa.

Har inte bestämt mig än, får se hur kvällen artar sig. Om det är bra set & setting så kanske jag provar bomba lite. Serotonergt syndrom vore ju väldigt otrevligt att drabbas av, men jag antar att det ska nå vissa nivåer innan det blir farligt - förutsatt att man är någorlunda kry fysiskt och psykiskt i övrigt.
Citera
2014-07-11, 12:44
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
För låg dosering. Eftersom det är 84% så ta 200 mg (det blir 168 mg) eller så såvida du inte är tjej och/eller väger som en vante.

Alla mdmakristaller är högst 84% för all renare mdma är olja. Så 100mg 84% är allså slugins 100mg (vilket han beskrev som tröskeldos).

Krossade upp 150mg, tyckte det luktade mint innan, nu känner jag lite doft av salmiak.
Är väl dags för färd snart..

Edit: Smakade hårt av salmiak. Shottade ner det med vatten.
Senast redigerad av AshbergSerDig 2014-07-11 kl. 13:17.
Citera
2014-07-11, 13:43
Medlem
Citat:
Alla mdmakristaller är högst 84% för all renare mdma är olja. Så 100mg 84% är allså slugins 100mg (vilket han beskrev som tröskeldos).

Krossade upp 150mg, tyckte det luktade mint innan, nu känner jag lite doft av salmiak.

Funkar det bra eller anser du att du skulle tagit ~50mg mer? Funderar på vad en lämplig dos för mig vore ikväll
Citera
2014-07-11, 14:09
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Funkar det bra eller anser du att du skulle tagit ~50mg mer? Funderar på vad en lämplig dos för mig vore ikväll

Jag ökade till 150-160mg ganska omgående. Så nerkrossat det gick och shotta i mig det i ett snapsglas med vatten. Redan nu känner jag mig maxxad. Bara en kort stund efter.
Dethär är granaterat det bästa mdma jag någonsin haft.. Fick hem en ganska porös 0,574g kristall som kändes aningen oljig när jag krossade det. Bra skit.
Det salufördes som 84% holländskt shit) där jag handlade.

Detär är det starkaste e rus jag haft. edit Ögonwobbel
Senast redigerad av AshbergSerDig 2014-07-11 kl. 14:22.
Citera
2014-07-11, 15:43
Medlem
TraeHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler
Hur tycker ni att E är i näsan? Till emmaboda tänkte jag köra en dag tidigt och chilla med en knapp i näsan i omgångar under kvällen och sedan droppa några under en kväll senare under veckan. Vad tror ni om det?

Har testat MD tidigare i näsan. Det verkar vara många delade meningar om att krossa E och sniffa upp dock!

Ingen? Anledningen till att jag tänker att jag gör så här är att sprida ut ruset lite mer under första kvällen än om jag bara droppar den. Kanske sniffa halva och sedan droppa halva?
Citera
2014-07-11, 19:37
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler
Ingen? Anledningen till att jag tänker att jag gör så här är att sprida ut ruset lite mer under första kvällen än om jag bara droppar den. Kanske sniffa halva och sedan droppa halva?

MDMA har 30% sämre biotillg'änglighet i näsan. Använd magen.
Citera
2014-07-11, 21:00
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
MDMA't skulle tydligen blivit helt svart vid marquistest så antar att det är god kvalité på det.. Dock har jag inte testat mitt personligen, men det testade är från samma källa.

Har inte bestämt mig än, får se hur kvällen artar sig. Om det är bra set & setting så kanske jag provar bomba lite. Serotonergt syndrom vore ju väldigt otrevligt att drabbas av, men jag antar att det ska nå vissa nivåer innan det blir farligt - förutsatt att man är någorlunda kry fysiskt och psykiskt i övrigt.

Marquis ska bli svart/mörkblå/lila, varierar lite mellan färgerna, men det ska vara nån färg av dom iaf.
Citera
2014-07-11, 21:04
Medlem
narkis avatar
Citat:

Polaren fick hem MDMA av Swecan eller om det var nån annan stor vendor, kommer inte riktigt ihåg, det luktade med mint skumt nog, har bara varit med om salmiaklukt på bra saker.
Dock visade EZ-test MDxx.

Smakade MDMA't salmiak? har aldrig varit med om det heller haha, STARKT kemiskt/bittert brukar det vara för mig när det är riktigt.
Citera
2014-07-11, 21:09
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Polaren fick hem MDMA av Swecan eller om det var nån annan stor vendor, kommer inte riktigt ihåg, det luktade med mint skumt nog, har bara varit med om salmiaklukt på bra saker.
Dock visade EZ-test MDxx.

Smakade MDMA't salmiak? har aldrig varit med om det heller haha, STARKT kemiskt/bittert brukar det vara för mig när det är riktigt.

När man krossade den porösa kristallen så vart man oljig om händerna, det är bevis på att det är bra. Det är bra tro mig.
Redeye och swecan kanske inte är samma vändor, m,en de har iaf samma holländska mdma.

Det slog alla mina upplevelser på mdma TIDIGARE. Gonwobblade på 160-170mg. Satt ca 4-5 timmar, och ja känner av eftereffekter än.
Citera
2014-07-11, 21:17
Medlem
narkis avatar
Citat:
När man krossade den porösa kristallen så vart man oljig om händerna, det är bevis på att det är bra. Det är bra tro mig.
Redeye och swecan kanske inte är samma vändor, m,en de har iaf samma holländska mdma.

Det slog alla mina upplevelser på mdma TIDIGARE. Gonwobblade på 160-170mg. Satt ca 4-5 timmar, och ja känner av eftereffekter än.

Det var nog Redeye faktiskt, för namnet lät mer bekant.
Bara för att det är oljigt behöver det inte betyda att det är bra, men det är säkert bra som du säger.

Kommer ihåg att det INTE luktade salmiak när det kom iaf, luktade något som starkt påminde om mint iaf.
Jag får inte ögonvobbel förens 200mg+.
Det är inte lite MDA i det då? du kände inget lite trippigare eller mer speedat än vanlig mdma?
Har för mig att man lättare får ögonvobbel på MDA.

Har du höftat upp vikten på det du intog eller har du använt mgvåg och vet exakt hur mycket du tog?
Senast redigerad av narki 2014-07-11 kl. 21:39.
Citera
2014-07-11, 21:36
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Det var nog Redeye faktiskt, för namnet lät mer bekant.
Bara för att det är oljigt behöver det inte betyda att det är bra, men det är säkert bra som du säger.

Kommer ihåg att det INTE luktade salmiak när det kom iaf, luktade något som starkt påminde om mint iaf.

Samma för mig, nån "efterdoft av mint", salmiakdoften kom när du började krossa kristallen.
Min våg går till 1,1111gram, men sista "20"mg höftade jag.
Senast redigerad av AshbergSerDig 2014-07-11 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in