Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-23, 21:47
Medlem
Kan man droppa E om man är redigt bakis från stor alkoholkonsumtion dagen innan?
Citera
2014-06-24, 16:42
Medlem
elinnovas avatar
Dåliga e eller dålig set&setting?

Hej. I midsomras så intog jag en grön canada. Och under ruset mådde jag typ, dåligt. Inte så att jag var deppig eller så, och jag kände ju att jag var påverkad av någon sorts substans. Jag hade också käkspänningar som man vanligtvis får på mdma. Det var cirka två månader sedan jag tog någon seratoninbaserad drog, jag har dock trippad på 25i och 4-aco-dmt, men det ska inte göra någon skillnad. Min vän jag har trippar jag alltid med och han hade tagit en dominobricka med 200 mg mdma och han mådde underbart. Jag kände inte den där mysiga och cosy känslan, och jag har ju sparat mig i två månader på att ta e/mdma för att få ett lyckat rus. Jag blev ganska skev, och fick känslan av att jag tagit någon rc (vilket jag tror det var i). Jag är sjukt besviken och undrar om ni har några tips på vad det kan vara? Om jag har tagit för lite mdma för att känna något (tog ganska intensivt i början av året då jag började knarka), om det bara var en dålig e, om det var dåliga set and setting (vilket det inte var då jag var på ett rave och myste för fullt vid en brasa) eller om mina tripperfarenheter av psykadeliska gör att jag inte uppskattar ruset/känner av det lika mycket?
Citera
2014-06-24, 16:48
Medlem
elinnovas avatar
Ingen som vet något som VILL dela med sig?
Citera
2014-06-24, 16:59
Medlem
Nästan omöjligt att veta. Det låter lite som något jag upplevde en gång, och då antar jag att det handlade om otur och för låg dos.

Här kan man kolla upp piller.

http://pillreports.com/
Citera
2014-06-24, 17:01
Medlem
elinnovas avatar
Pillerreports är dumt att kolla i. Det stämmer inte och det kan finnas vad som helst i e. Grejen var den att det var några andra som tog denna e, och mådde bra. Dem sa att ruset skulle ta en timme att kicka in och att det skulle komma i vågor..
Citera
2014-06-24, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elinnova
.
Vissa piller är testade med kemiska analyser där, och det kan vara bra att se ifall många varnar för piller som ger konstiga rus.

Du fick nog i dig för lite, plus att det var en dålig dag.
Citera
2014-06-24, 17:10
Bannlyst
Set och setting är inte lika viktigt när det gäller stimulanter, även om man såklart mår som bäst när man är med sina vänner. Tar du några mediciner?
Citera
2014-06-24, 18:24
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Dåliga e eller dålig set&setting? infogad.

/Mod
Citera
2014-06-24, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PickAhp
Kan man droppa E om man är redigt bakis från stor alkoholkonsumtion dagen innan?
Förmodligen för sent svar, men skriver det ändå.
Du kan ju, men inget jag skulle rekommendera då E kommer att torka ut din kropp ännu mer
Citera
2014-06-24, 21:22
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Hej. I midsomras så intog jag en grön canada. Och under ruset mådde jag typ, dåligt. Inte så att jag var deppig eller så, och jag kände ju att jag var påverkad av någon sorts substans. Jag hade också käkspänningar som man vanligtvis får på mdma. Det var cirka två månader sedan jag tog någon seratoninbaserad drog, jag har dock trippad på 25i och 4-aco-dmt, men det ska inte göra någon skillnad. Min vän jag har trippar jag alltid med och han hade tagit en dominobricka med 200 mg mdma och han mådde underbart. Jag kände inte den där mysiga och cosy känslan, och jag har ju sparat mig i två månader på att ta e/mdma för att få ett lyckat rus. Jag blev ganska skev, och fick känslan av att jag tagit någon rc (vilket jag tror det var i). Jag är sjukt besviken och undrar om ni har några tips på vad det kan vara? Om jag har tagit för lite mdma för att känna något (tog ganska intensivt i början av året då jag började knarka), om det bara var en dålig e, om det var dåliga set and setting (vilket det inte var då jag var på ett rave och myste för fullt vid en brasa) eller om mina tripperfarenheter av psykadeliska gör att jag inte uppskattar ruset/känner av det lika mycket?

Har du inte helt rejvat sönder dina receptorer helt så borde du iallafall inte må "dåligt" eller "deppigt" som du beskriver, tror helt klart på att din batch inte innehöll rent mdma utan snarare nån halvtaskig RC. Alternativt att du fick för liten dos men har svårt o tro att man skulle må så för att man tar för lite.
Citera
2014-06-25, 01:01
Medlem
Kratss avatar
Citat:

Skulle kunnat vara E med MDEA istället för MDMA, har själv upplevt liknande rus då det visat sig att pillerna innehöll MDEA.
Citera
2014-06-25, 12:03
Medlem
elinnovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Set och setting är inte lika viktigt när det gäller stimulanter, även om man såklart mår som bäst när man är med sina vänner. Tar du några mediciner?
Nej det gör jag inte, inga alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in