Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-08, 20:26
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Slösaktigt på så fint knark.
Sätt på musik, ha lite levande ljus och öppna upp era hjärta för varandra istället - den sanna magin med ecstasy.

nja, risken finns att man blir väl "helig", bättre då att bara knulla som djur.
Citera
2014-11-09, 01:52
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
nja, risken finns att man blir väl "helig", bättre då att bara knulla som djur.
Vad menar du med "helig"?
Citera
2014-11-09, 07:21
Medlem
Hur fan kan man bli djurisk på MDMA, måste vara andra grejer inblandade!
Citera
2014-11-09, 08:42
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Vad menar du med "helig"?

överdrivet "starka" känslor för motparten, typ som när en fyllehund bara äääälllsskaaar dig. dvs drogen pratar inte du.
Citera
2014-11-09, 09:43
Medlem
woodie88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Hur fan kan man bli djurisk på MDMA, måste vara andra grejer inblandade!

Det beror väl på om det är rent MDMA eller om det är tabbar som ofta innehåller tjack etc. Sex kan vara fantastiskt men djurisk har jag som du själv säger aldrig blivt. Kanske någon RC inblandad om det är pulver? =PPp
Citera
2014-11-09, 10:12
Medlem
Citat:
överdrivet "starka" känslor för motparten, typ som när en fyllehund bara äääälllsskaaar dig. dvs drogen pratar inte du.

Det fina med mdma är hur du öppnar upp en annan sida av dig själv än den vardagliga och detta tynger mycket mer än att upprepa hur mycket man älskar den andra, alla par behöver uppleva detta någon gång.
Senast redigerad av testocyp 2014-11-09 kl. 10:14.
Citera
2014-11-09, 10:18
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Det fina med mdma är hur du öppnar upp en annan sida av dig själv än den vardagliga och detta tynger mycket mer än att upprepa hur mycket man älskar den andra, alla par behöver uppleva detta någon gång.

förvisso sant, men när du väl gjort detta några gånger med din käresta, så är det inte fel att bara knulla som dårar. du låter lite nyfrälst, ej påhopp.
Citera
2014-11-09, 11:28
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Kanske lite OT , men någon som vet vart man kan få tag på 5-HTP? Har förgäves gått runt i apotek , flesta har ingen aning om vad det är , skrattretande nog.
Stockholm här btw.
Du bör nog snarare kika i hälsokostbutiker än i apotek. Pricerunner kan säkert hjälpa dig också.
Citera
2014-11-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woodie88
Det beror väl på om det är rent MDMA eller om det är tabbar som ofta innehåller tjack etc. Sex kan vara fantastiskt men djurisk har jag som du själv säger aldrig blivt. Kanske någon RC inblandad om det är pulver? =PPp
Ja precis, det jag menar Blir kåtare nykter. Stor fördel med serotenerga droger enligt mig.
Citera
2014-11-09, 11:50
Medlem
Citat:
förvisso sant, men när du väl gjort detta några gånger med din käresta, så är det inte fel att bara knulla som dårar. du låter lite nyfrälst, ej påhopp.

det var länge sedan första kvällen var dags
frälst är jag väl inte. knulla finner mig inte i smaken under påverkan, har provat var inget speciellt...det är bättre sätta sig ner ta på lite live uppträdande ifrån någon artist man sätter upp högt på listan och bara njuta med en bira eller två
Citera
2014-11-09, 11:54
Medlem
rankovs avatar
Citat:
det var länge sedan första kvällen var dags
frälst är jag väl inte. knulla finner mig inte i smaken under påverkan, har provat var inget speciellt...det är bättre sätta sig ner ta på lite live uppträdande ifrån någon artist man sätter upp högt på listan och bara njuta med en bira eller två

funkar det med en kraftig dos, blunda och krama högtalaren går inte av för hackor.
Citera
2014-11-09, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Kanske lite OT , men någon som vet vart man kan få tag på 5-HTP? Har förgäves gått runt i apotek , flesta har ingen aning om vad det är , skrattretande nog.
Stockholm här btw.
Det säljs inte i Sverige längre, det har blivit läkemedelsklassat. Du får köpa det från utländska sidor om du vill få tag på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in