Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-16, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Slösat? Knulla på gräs i all ära men inte fan är det jämförbart med att ha sex och leka lekar på mdma. Inte i närheten av ens liknande upplevelser.

Sen tycker jag att det är kul att göra saker på mdma som tex gå och utforska utomhus. Så all högtid spenderas givetvis inte på sex, men det är riktigt härligt.
Då tar ändå tjacket förstapris!

Alla är vi olika, för mig kändes det som att knulla en ballong, var inte ens skönt.

Visst, klart det är trevligt att knulla, som alltid annars, men tiden går så fruktansvärt fort på MDMA, lätt hänt att man knullar sönder hela ruset
Citera
2015-05-16, 11:57
Medlem
Fått tag i rosa/röda stjärnor som jag tänkte testa ikväll, känner mig lite osäker på att dra en hel då en polare som testade just dessa sa att det var riktigt bra drag i dom så frågan är om man ska dra 1/4 eller 1/2? Hur pass hårt slår 1/4 om det är bra skit?

Kan tilläga att han är en van brukare av många olika sorters droger och jag har endast erfarenhet av cannabis och alkohol.
Citera
2015-05-16, 16:50
Medlem
Vill inte göra en helt ny tråd så:
Hur ofta kan man ta E utan att "fucka upp" effekten?

Grejen är att jag tar E/MDMA extremt sällan, 1 gång om året, en gång har det hänt att jag tagit det 2 gånger på ett år.

Men om jag nu inom låt säga en vecka från idag tar en E-tablett, cirka en månad innan jag ska åka iväg och fucka ur och ta E 2-3 gånger under en 3 veckors period, finns det risk att jag förstör effekten grovt för mina sommarbravader?
Citera
2015-05-16, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Vill inte göra en helt ny tråd så:
Hur ofta kan man ta E utan att "fucka upp" effekten?

Grejen är att jag tar E/MDMA extremt sällan, 1 gång om året, en gång har det hänt att jag tagit det 2 gånger på ett år.

Men om jag nu inom låt säga en vecka från idag tar en E-tablett, cirka en månad innan jag ska åka iväg och fucka ur och ta E 2-3 gånger under en 3 veckors period, finns det risk att jag förstör effekten grovt för mina sommarbravader?

Ta E 2-3 gånger under en vecka kommer göra så du mår piss länge och eventuellt ge dig panikattacker, ångest och mardrömmar.
Annars brukar en månad mellan varje gång och måttliga doser räcka men helst ska man såklart vänta minst 3 månader.
Citera
2015-05-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Ta E 2-3 gånger under en vecka kommer göra så du mår piss länge och eventuellt ge dig panikattacker, ångest och mardrömmar.
Annars brukar en månad mellan varje gång och måttliga doser räcka men helst ska man såklart vänta minst 3 månader.

Nu förstod du nog inte riktigt.

Jag menar:

Ta E en gång nu (låt säga om en vecka).

Vänta en och en halv månad och ta E 2 gånger under 3 veckor (med 2 veckor mellanrum).

Jag är inte rädd för att ha en AT några dagar, det får man leva med, det jag är rädd för är att jag vill inte fucka upp effekten för mig själv (alltså, bygga upp en "tolerans).
Citera
2015-05-16, 17:32
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:

Jag menar:

Vänta en och en halv månad och ta E 2 gånger under 3 veckor (med 2 veckor mellanrum).

Jag är inte rädd för att ha en AT några dagar, det får man leva med, det jag är rädd för är att jag vill inte fucka upp effekten för mig själv (alltså, bygga upp en "tolerans).
Du kommer inte få den bästa effekten den andra gången du tar det på ett par veckor. Det kommer fungera någorlunda och det är inget som kommer skada dig för livet så länge det är prat om normala doser. En och en halv månad emellan är ingen fara så länge du sedan återgår till ditt en gång om året-bruk.

PS. Detta är givetvis baserat på mina personliga erfarenheter och det kanske påverkar dig annorlunda.
Senast redigerad av crillecrille 2015-05-16 kl. 17:34.
Citera
2015-05-16, 17:32
Medlem
Citat:

Jag menar:

Du borde förstå att det som diskuteras är omöjligt att ge ett svar på, en del har förstört ruset permanent på det viset, andra temporärt och sedan finns det personer som klarar det utan märkbar förändring. Det är en risk du själv får överväga om det är värt det. Jag tog det intensivt en gång, tre gånger på en månad och detta sker inte igen eftersom att jag behövde vänta mer än ett år för att ens återfå en effekt värd nog att ta drogen.
Citera
2015-05-17, 03:24
Testade en röd superman http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=32433 som kickade in efter 40 min. Det kändes nice, men jag har några frågor angående längd på ruset samt styrkan på ruset:

- Jag tog tjack 2 dagar innan, kan detta ha påverkat min kvällens upplevelse negativt? Jag sov bra dagen innan jag tog min tablett.
- Natten innan tog jag 4 st 1 mg ksalol, kan detta försämrat?
Citera
2015-05-17, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
- Jag tog tjack 2 dagar innan, kan detta ha påverkat min kvällens upplevelse negativt? Jag sov bra dagen innan jag tog min tablett.
- Natten innan tog jag 4 st 1 mg ksalol, kan detta försämrat?
Ja.

Ja, om de fortfarande hade någon effekt.
Citera
2015-05-21, 17:56
Medlem
Hur funkar det att göra något psykiskt ansträngande runt 4 dagar efter, exempelvis ett matteprov? Påverkar det mycket? Jag tänker mig en ganska normal dos, ingen tung. Jag brukar bara vara trött i 1, max 2 dagar efter.

Hur mycket magnesium kan man ta utan att det blir farligt, eller utan att få någon jobbig biverkning? Jag vill ta en rejäl dos den här gången nämligen.
Citera
2015-05-21, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Hur funkar det att göra något psykiskt ansträngande runt 4 dagar efter, exempelvis ett matteprov? Påverkar det mycket? Jag tänker mig en ganska normal dos, ingen tung. Jag brukar bara vara trött i 1, max 2 dagar efter.

Hur mycket magnesium kan man ta utan att det blir farligt, eller utan att få någon jobbig biverkning? Jag vill ta en rejäl dos den här gången nämligen.
Tar du En normaldos några gånger per år så spelar det ingen roll för ett prov.

1gram magnesium dödar i princip alla käkspänningar som finns. Mer än så är onödigt. Får för mig att magen kan bli tråkig av för mycket.
Citera
2015-05-21, 18:56
Medlem
Ska mysa lite med några barndomsvänner så att säga. Dvs molly som står på schemat

Dom andra har inte kört så mycket, kanske 2-5ggr, jag har väl kört 10+ iaf.

Hur mycket ska vi köra? Jag vill liksom inte att det ska bli för lite. Har tillgång till 1000mg på 4 pers.

Har haft så jävla olika erfarenheter, i början av min "karriär" tog jag fan typ 200mg och blev inte superskev, nu när jag tagit typ 160MG har jag blivit heeeelt väck. Iofs var jag på förstnämnda hemma och sistnämnda var jag med massa folk ute på en klubb, lite olika kanske hehe..

Värt att tilläggas att förr var det mer tabletter varav jag nu köper the real deal, alltid kristaller, så antagligen därför jag upplever skillnaden.

Min poäng är alltså; hur mycket kan vi ta utan att det skulle bli obehagligt? Ingen av oss är direkt blyga för droger. Och vi ska ju bara vara hemma så måste ju slå rätt rejält..

Jag tänkte rent spontant: ~180MG + 70MG refill på peaken. Typ nåt sånt? Eller ska man köra 200+50? Var så länge sen jag tog 200, vill itne att det ska bli för mycket, samtidigt som jag vet att det är chill oavsett liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in