Citat:
Ursprungligen postat av
Pirlosbrorsa
Okej. Tyckte jag läste någonstans att det är bra att ta 5HTP för att det ökar produktionen av serotonin? Kanske missförstod, hehe.
Ett MDMA-rus är det bland det bästa som man kan uppleva, att pilla lite extra med sitt serotonin är enligt mig helt onödigt. Det är ungefär som att dricka lite grapefruktjos för att boosta en fet dos med heroin..
Citat:
Ursprungligen postat av
HardstyleInMyHeart
Tjo!
Jo jag kom o tänka på en grej. Tjejer är ju generellt "mindre" än oss killar och mindre toleranta mot droger, och i detta fallet e/mdma. Men doseringen 2mg/kg gäller väl fortfarande även fast användaren är kvinna?
Finns det övriga aspekter man bör ha i åtanke om man skulle vara kvinna och vilja inta? Kanske en dum fråga, men man vill ju alltid vara på den säkra sidan

Eftersom kvinnor har en helt annan syn på sex så vill jag upplysa dig att om att vissa blir extremt kåta på MDMA, och omdömet är inte alltid det bästa. Om man tar det tillsammans med det motsatta könet så slutar det ofta med sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pirlosbrorsa
Då förstår jag! Är det receptbelagt i Sverige? Vet att det är lättare att få tag på i apotek utomlands...
Det finns inte på recept och det är förbjudet att sälja i Sverige.