2015-01-03, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Kan även påpeka att jag tog tjack och mängder alkohol under kvällen, utan att äta i princip något.

Jaha, och du tänker på att berätta detta nu för tidigare i ditt inlägg åsyftade du enbart ecstasy.
Vad är det du vill ha bekräftat? Förstår du inte själv att kroppen påverkas fysiskt när du blandar tre droger att du kanske inte känner dig normal förrän minst två dygn efteråt?
Citera
2015-01-04, 21:18
Medlem
Parkours avatar
Finns det någon drog som förstör psyket mer än E.
Inte ens Heroin stänger väll av dopaminproduktionen och har så hemska (Psykiska) avtändningar som MDMA och tjack har?

Jag kan ha helt fel, därför jag frågar!
Citera
2015-01-04, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Finns det någon drog som förstör psyket mer än E.
Inte ens Heroin stänger väll av dopaminproduktionen och har så hemska (Psykiska) avtändningar som MDMA och tjack har?

Jag kan ha helt fel, därför jag frågar!

MDMA stänger verkligen inte av någon dopaminproduktion.
Det påverkar serotoninet och är neurotoxiskt så om du tar väldigt stora doser eller blandar med tjack så kan du bränna sönder serotoninreceptorer men hjärnan reparerar väldigt långsamt skadan.

Personligen tycker jag inte mdma har någon hemsk avtändning. Man känner sig känslokall och lite "tom" i några dagar. Tar man monsterdoser så mår man såklart sämre.

Jag föredrar en avtändning på mdma över en riktigt bakfylla.
Citera
2015-01-05, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Det påverkar serotoninet och är neurotoxiskt så om du tar väldigt stora doser eller blandar med tjack så kan du bränna sönder serotoninreceptorer men hjärnan reparerar väldigt långsamt skadan.

Personligen tycker jag inte mdma har någon hemsk avtändning. Man känner sig känslokall och lite "tom" i några dagar. Tar man monsterdoser så mår man såklart sämre.

Känner inte heller någon avtändning, inte ens efter de gångerna jag drog i mig 7st på en kväll. Dagarna efter är man väl lite slö bara men det är ju som efter en fylla i princip, men jag själv och kroppen fungerar som vanligt.
Citera
2015-01-09, 09:20
Medlem
Har en kompis som vill ta e/mdma. Han undrar dock om hans vikt kan öka riskerna. Han är ganska kort och väger cirka 100kg typ. Vad säger ni?
Citera
2015-01-09, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladmedmos
Har en kompis som vill ta e/mdma. Han undrar dock om hans vikt kan öka riskerna. Han är ganska kort och väger cirka 100kg typ. Vad säger ni?
Nej, men ge han lite mer än normal första dos. 150-200mg.
Citera
2015-01-09, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan

Vid rimligt bruk tycker jag "avtändningen" på mdma är grovt överskattad. Man tycker det är halvtråkigt att spela dator dagen efter men värre än så blir det inte. Värst är det när man ska hem från sin fest och har landat och är helt slut men även då känner man sig inte knäckt utan bara allmänt tom vilket inte är så farligt enligt mig.
Citera
2015-01-10, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repos111
Vid rimligt bruk tycker jag "avtändningen" på mdma är grovt överskattad. Man tycker det är halvtråkigt att spela dator dagen efter men värre än så blir det inte. Värst är det när man ska hem från sin fest och har landat och är helt slut men även då känner man sig inte knäckt utan bara allmänt tom vilket inte är så farligt enligt mig.

Ska inte prata så mkt angående mdam då jag endast tagit det en gång och fått en riktig
fet upplevelse. Färgerna var starkare, musiken bättre och högre osv
Osv. Det vanliga! Säkert för jag var nybörjare. Min poäng är egentligen inte om MDMA. Vill bara säga att det är överskattat. Att Dra en helt okej fet lina är 1065 gånger bättre när du fått i dig några öl och nån drink.
Än fake-e i ett par timmar.
Senast redigerad av jensa90 2015-01-10 kl. 04:05.
Citera
2015-01-10, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jensa90

Gå och göm dig Du har problem med dig själv och behöver droger som gör dig mer självsäker.
Citera
2015-01-10, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jensa90
Ska inte prata så mkt angående mdam då jag endast tagit det en gång och fått en riktig
fet upplevelse. Färgerna var starkare, musiken bättre och högre osv
Osv. Det vanliga! Säkert för jag var nybörjare. Min poäng är egentligen inte om MDMA. Vill bara säga att det är överskattat. Att Dra en helt okej fet lina är 1065 gånger bättre när du fått i dig några öl och nån drink.

Insinuerade du nyss på att det inte existerar riktig ecstasy eller vad fan menar du med fake-e?
Kola blandat med alkohol går inte att jämföra enligt mig, ecstasy spelar i en egen liga och tas lämpligast med sin partner för att ha en mysig kväll, enormt terapeutiskt värde i drogen vilket inte kokain innehar men jag nekar inte till att kokain kan vara roligt.
Citera
2015-01-10, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Insinuerade du nyss på att det inte existerar riktig ecstasy eller vad fan menar du med fake-e?
Kola blandat med alkohol går inte att jämföra enligt mig, ecstasy spelar i en egen liga och tas lämpligast med sin partner för att ha en mysig kväll, enormt terapeutiskt värde i drogen vilket inte kokain innehar men jag nekar inte till att kokain kan vara roligt.
Han menar att ruset är fake Men vad bra att han gillar kokain/tjack/alkohol som inte är det minsta "fake".

Inte vassaste kniven.
Citera
2015-01-10, 19:28
Medlem
Mulignans avatar
Undrar hur mycket en normal E-tablett väger och hur mycket mg mdma det finns i den? Har svårt själv att avgöra hur mycket varje tablett väger och vore bra att veta på ett ungefär vad en tablett bör innehålla generellt (sett till mdma mängd).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in