Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-12, 00:15
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stedas
Om ett event KANSKE har hundar och jag skulle vilja ta E, hur löser jag detta? Ta en i kön innan entre? Plasta och ha under läppen? Chansa och bara gå in? Ska bara ha en, möjligen två.

Tips mottages tacksamt.

du behöver nog ej oroa dej för hundar om du inte ska på hund utställning haha.
Citera
2014-02-12, 00:25
Medlem
Citat:
Om ett event KANSKE har hundar och jag skulle vilja ta E, hur löser jag detta? Ta en i kön innan entre? Plasta och ha under läppen? Chansa och bara gå in? Ska bara ha en, möjligen två.

Tips mottages tacksamt.

Vilket event?
Citera
2014-02-12, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Eventet kommer inte ha hundar, hahaha.
Sjukaste jag hört på ett tag.

Det är på Avicii. Det finns ingen risk alltså? Tänker att det är så kommersiellt så de kanske vill sätta exempel där. Vad vet jag. Får testa!
Citera
2014-02-12, 18:29
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Det är på Avicii. Det finns ingen risk alltså? Tänker att det är så kommersiellt så de kanske vill sätta exempel där. Vad vet jag. Får testa!

Slösa inte 2 E på Avicii, för det första.

Och nej, det kommer inte finnas knarkhundar.
Citera
2014-02-12, 23:49
Medlem
Citat:

Jag brukar vara nojjig, men skärp dig, klart det inte kommer vara hundar på Avicii.
Citera
2014-02-12, 23:56
Bannlyst
Ålder:17
Kön:man
Vikt:65
Längd:1.80
Erfarenheter: koncerta,gräs/hasch,spice,alkohol.

Är alltså sugen på att testa exstacy,det blir första gången ifall jag gör det nu på fredag. Jag och 2 kompisar ska hålla i en fest för ca 70 personer i en lokal ute på landet nu på fredag & vi tänkte då droppa e. En av dom har testat det ca 3 gånger och har haft det jätte trevligt varje gång.
Det jag undrar är hur jag skulle ifall det vart en snetripp och hur mycket bör jag ta för att uppnå önskad effekt (återkommer med vad det är för e)?
Går det att blanda med alkohol?
Kan jag röka gräs dagen efter utan några bieffekter?
Är det korkat att ta det med mycket folk omkring sig första gången?
Vad är viktigt att tänka på?
Har redan läst FAQ:n om e,men skulle uppskatta egna erfarenheter & råd,tack på förhand!
Citera
2014-02-13, 00:02
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maosedong
Ålder:17
Kön:man
Vikt:65
Längd:1.80
Erfarenheter: koncerta,gräs/hasch,spice,alkohol.

Är alltså sugen på att testa exstacy,det blir första gången ifall jag gör det nu på fredag. Jag och 2 kompisar ska hålla i en fest för ca 70 personer i en lokal ute på landet nu på fredag & vi tänkte då droppa e. En av dom har testat det ca 3 gånger och har haft det jätte trevligt varje gång.
Det jag undrar är hur jag skulle ifall det vart en snetripp och hur mycket bör jag ta för att uppnå önskad effekt (återkommer med vad det är för e)?
Går det att blanda med alkohol?
Kan jag röka gräs dagen efter utan några bieffekter?
Är det korkat att ta det med mycket folk omkring sig första gången?
Vad är viktigt att tänka på?
Har redan läst FAQ:n om e,men skulle uppskatta egna erfarenheter & råd,tack på förhand!
Ta ca 2mg/kilo i din kroppvikt, alltså din vikt gånger 2 för att få den perfekta dosen. Snetripp behöver du inte tänka på, de ska till väldigt mycket för att må dåligt på mdma.

Ja, de går att blanda med alkohol, men hade nog föredragit att dricka vatten ibland första gången så du verkligen känner den härliga mdma kärleken.

Ja du kan röka gräs dagen efter, jag och många andra gillar även att röka på afterglowen, pusha upp ruset lite igen och ibland få små hallisar.

Det går bra att ta mdma med andra folk, men desto fler som käkar de desto roligare blir de antagligen

Sen är de väl inget att tänka på direkt, läs på pillreports om dina knappar du kommer få, för att läsa lite om vad andra tycker om just dom.

Edit: De är 18-årsgräns här så du kommer tyvärr bli avstängd men du hann ställa frågorna och få ett svar iaf
Citera
2014-02-13, 01:01
Medlem
Dysfunktions avatar
Tappar mdma effekt efter tid? Har haft en påse liggandes sen typ oktober.
Citera
2014-02-13, 21:38
Medlem
maadsteezes avatar
Tja!

Jag tog tramadol igår kring 14.00 (350mg), fyllde på med 100mg kring 21.00.

Kan jag ta mdma imorgon kring 22-23 tiden? Minst 48h efter sista intag alltså
Citera
2014-02-14, 17:50
Medlem
Min kran sålde enbart mdma-kristaller och exctacy tillsammans. Så nu sitter jag med både mdma-kristaller och exctacy och ska på fest ikväll. Rekommenderar ni att ta både exctacy och dra någon näsa mdma under kvällen? Eller ska jag bara hålla mig till ett av dem?
Citera
2014-02-14, 17:53
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dysfunktion
Du hinner dö innan den blir obrukbar
Citera
2014-02-14, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dysfunktion

Jag käkade några kristaller som jag haft liggandes sedan oktober för 2 veckor sedan. Dom var minst lika bra nu som då

Citat:
Ursprungligen postat av Albiion
Min kran sålde enbart mdma-kristaller och exctacy tillsammans. Så nu sitter jag med både mdma-kristaller och exctacy och ska på fest ikväll. Rekommenderar ni att ta både exctacy och dra någon näsa mdma under kvällen? Eller ska jag bara hålla mig till ett av dem?

Jag hade kört på bara det ena, det kan ju vara så att kristallerna är bankade med något och när du drar snoken så får du en helt annat effekt än vad du förväntade dig. Du kanske till och med kan få i dig något skadligt

Edit: ant' hann visst före
Senast redigerad av Drkugg 2014-02-14 kl. 18:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in