Citat:
Ursprungligen postat av
Maosedong
Ålder:17
Kön:man
Vikt:65
Längd:1.80
Erfarenheter: koncerta,gräs/hasch,spice,alkohol.
Är alltså sugen på att testa exstacy,det blir första gången ifall jag gör det nu på fredag. Jag och 2 kompisar ska hålla i en fest för ca 70 personer i en lokal ute på landet nu på fredag & vi tänkte då droppa e. En av dom har testat det ca 3 gånger och har haft det jätte trevligt varje gång.
Det jag undrar är hur jag skulle ifall det vart en snetripp och hur mycket bör jag ta för att uppnå önskad effekt (återkommer med vad det är för e)?
Går det att blanda med alkohol?
Kan jag röka gräs dagen efter utan några bieffekter?
Är det korkat att ta det med mycket folk omkring sig första gången?
Vad är viktigt att tänka på?
Har redan läst FAQ:n om e,men skulle uppskatta egna erfarenheter & råd,tack på förhand!
Ta ca 2mg/kilo i din kroppvikt, alltså din vikt gånger 2 för att få den perfekta dosen. Snetripp behöver du inte tänka på, de ska till väldigt mycket för att må dåligt på mdma.
Ja, de går att blanda med alkohol, men hade nog föredragit att dricka vatten ibland första gången så du verkligen känner den härliga mdma kärleken.
Ja du kan röka gräs dagen efter, jag och många andra gillar även att röka på afterglowen, pusha upp ruset lite igen och ibland få små hallisar.
Det går bra att ta mdma med andra folk, men desto fler som käkar de desto roligare blir de antagligen
Sen är de väl inget att tänka på direkt, läs på pillreports om dina knappar du kommer få, för att läsa lite om vad andra tycker om just dom.
Edit: De är 18-årsgräns här så du kommer tyvärr bli avstängd men du hann ställa frågorna och få ett svar iaf