Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Hur är det med att effekten avtar vid intensivare bruk/missbruk? Jag har läst lite om det och på erowid framgår det bl.a att vissa som knaprat E ett 10-tals ggr tagit ett uppehåll på 3 år och sedan fortfarande fått lika lite effekt som senaste gången dom knaprat, skummt.. Hur är det egentligen, avtar effekten så extremt och på så lång sikt?
[/url]
Snackar dom om ? Då fick dom väl i sig en dålig pillz, eller kanske att dom tog uppehåll från just Xtc i 3 år och tog något annat istället? Hur som hellst, jag tog uppehåll i 6 månader förut, och knaprade i mig 3 blå mitzar, ruset var exakt som första gången jag petade, fast första gången jag petade så räckte det med en tablett ("rent" mdma iofs).... men jag kände dock ingen kärlek när jag droppade blå mitzarna, som man brukar göra när man petar med långa mellanrum...eller som man brukar känna första gångerna man petar..... jag vart bara riktigt ead, fast utan kärleken.... sen vet jag inte om blå mitzarna ens innehåller det som gör en så kär i allt o alla... men min polare blev så jävla kär och han har inte missbrukat ecstasy... än...
Och sen vill jag tillägga att ha knaprat e ett 10-tals gånger, är inte att missbruka skiten....så dom personerna du läste av, kan inte yttra sig om det eftersom att peta 10-19 gånger inte är något missbruk....