Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-21, 10:19
Medlem
imaginarypowers avatar
Tack för alla snälla svar, ni är bäst!
Citera
2014-09-21, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Sålänge du kör ansvarsfullt och det inte är något konstigt i tabletterna är det inte så stor risk, till skillnad från vad tidigare personer har sagt så tycker jag det också kan vara en riktigt bra förstagångsupplevelse att ta sin E-oskuld på ett rave med sköna personer.

Asså tack så sjuuuukt mycket! Hade en av de bästa kvällar i mitt liv <3
Citera
2014-09-26, 22:49
Medlem
ReVarres avatar
Tänkte droppa MDMA ikv, lite frågor...

Hej tänkte droppa mdma ikv. Har tre kapslar med 100mg i varje. Blir det bra att ta en? Är rätt känslig mot CS. När fyller man på? Hur länge efter man tagit kan man sova?

Blir man självsäker på MDMA? Lätt att fixa brudar o så?

Tror jag snear!!

Snabbt svar uppskattas! Ska ut om nån timme eller så max.
Citera
2014-09-26, 22:56
Medlem
Ta två kapslar på en gång istället så du kommer igång, det är en värdelös drog för påfyllningar och jag tror du kommer att bli mycket besviken om du bara tar en.

Man blir självsäker ja, och väldigt kärleksfull och framförallt ärlig, bli inte förvånad om du blir ertappad på toaletten kramandes med din killkompis där ni förklarar hur mycket ni betyder för varandra.
Citera
2014-09-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Hej tänkte droppa mdma ikv. Har tre kapslar med 100mg i varje. Blir det bra att ta en? Är rätt känslig mot CS. När fyller man på? Hur länge efter man tagit kan man sova?

Blir man självsäker på MDMA? Lätt att fixa brudar o så?

Tror jag snear!!

Snabbt svar uppskattas! Ska ut om nån timme eller så max.
LYSSNA PÅ MIG!!!!!!!
Ta 2 till att börja med, svälj dem. ta den 3 efter en halvtimme.
Citera
2014-09-26, 23:05
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elver
Ta två kapslar på en gång istället så du kommer igång, det är en värdelös drog för påfyllningar och jag tror du kommer att bli mycket besviken om du bara tar en.

Man blir självsäker ja, och väldigt kärleksfull och framförallt ärlig, bli inte förvånad om du blir ertappad på toaletten kramandes med din killkompis där ni förklarar hur mycket ni betyder för varandra.

Håller med angående det fetade. Vet många som tycker annorlunda dock.

Var försiktig om du ska gå ut på det. Personligen kan jag urskilja en människa på mdma på kilometers avstånd, speciellt nybörjare. (ang torskrisken alltså)
Senast redigerad av Grasstomouth 2014-09-26 kl. 23:09.
Citera
2014-09-26, 23:08
Medlem
2 stycken kan bli väldigt tungt om det är första gången. 1.5 är nog en bättre idé, sen ta en till 1-1.5h in i ruset. Håll dig inomhus!

Har du Cannabis?
Citera
2014-09-26, 23:09
Medlem
ex69-dtrs avatar
Ta minst 2. Onödigt att ta bara en!
Citera
2014-09-26, 23:14
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
LYSSNA PÅ MIG!!!!!!!
Ta 2 till att börja med, svälj dem. ta den 3 efter en halvtimme.
Tog 2 min polare ville ha så han fick en halv så fyller på med en halv om en halvtimme då.
Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Håller med angående det fetade. Vet många som tycker annorlunda dock.

Var försiktig om du ska gå ut på det. Personligen kan jag urskilja en människa på mdma på kilometers avstånd, speciellt nybörjare. (ang torskrisken alltså)
Liten stad tror inte det finns några poliser ärligt men vi får se om jag drar ut. Blir jag okontrollerbart hög så skiter jag nog i det vågar inte riskera något.
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
2 stycken kan bli väldigt tungt om det är första gången. 1.5 är nog en bättre idé, sen ta en till 1-1.5h in i ruset. Håll dig inomhus!

Har du Cannabis?
Tog två, hoppas på det bästa Är rätt van vid droger tror jag klarar det. Bor precis bredvid utestället jag ska till så kniper det sig kan jag ta mig hem snabbt och enkelt.
Citera
2014-09-26, 23:17
Medlem
Citat:
Tog 2 min polare ville ha så han fick en halv så fyller på med en halv om en halvtimme då.
Nej!!!!!!!!!! Ge en hel till honom istället! Det kommer göra allt tusen gånger bättre för er båda. Helst 1.5 var!!!!

Onödigt att fylla så lite, även om du kunde fylla på mycket så är det inte värt det om det står mellan att fylla på, eller att ge polaren mer.
Citera
2014-09-26, 23:18
Medlem
ReVarres avatar
Ang rökat så har jag inget men kan fixa... Är det nice? Tenderar att snea på röka lätt
Citera
2014-09-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ang rökat så har jag inget men kan fixa... Är det nice? Tenderar att snea på röka lätt
Guld med röka när det klingar av! Man snear inte så lätt med MDMA i blodet, men ta ett bloss i taget för man kan bli sjukt väck på extremt små mängder.

Jag tycker att det förstör om man röker innan man börjar dala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in