Citat:
Ursprungligen postat av
imaginarypower
Om ni ska köpa 0,5g är det kristaller eller pulveriserade sådana (kanske utblandade med något annat om ni har otur) och man tål mer än vad man tror. Däremot kan effekten förändras drastiskt med doseringen, tar man lite grann blir man jäkligt mysig och social men tar man dubbelt så mycket börjar kanske ögonen rulla frenetiskt och man får hallucinationer, det är också en skön upplevelse kan tilläggas fast man blir inte direkt kapabel att göra det man kanske ville göra från början.
Rekommenderar dig att ta en femtedel i en bomb om du vill ha en maxad upplevelse, annars dela upp femtedelen i två delar och bomba en varefter du bombar nästa när du börjar känna effekt dvs de första fysiska effekterna; rysningar osv. Oavsett kommer du ha en jävligt nice upplevelse och det enda tipset jag kan ge dig förutom att dricka mycket vatten är att ni inte ska vara oroliga. Negativa tankar leder ofta till tråkiga upplevelser och oftast blir man motbevisad ändå om man nojar. Känslan är magisk!
Okej, tack för tipsen! Ska försöka dosera så man får en maxad upplevelse men fan svårt alltså när man inte vet någonting.. ska försöka att inte noja om det börjar kännas "konstigt", utan bara slappna av och njuta o ta det lugnt. Ska förhoppningsvis inte snea, vill ha en kväll/natt man sent kommer glömma (av positiva upplevelser såklart

)
Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Om det inte MDMA pulver/kristaller så se till att knapparna är rena (dvs bara MDMA, om du vill ha det så). 1 kr/mg är ett okej pris. Hur mycket hade du tänkt ta?
Jo det var kristaller tydligen, fick svar nyss. Men han menade även på att jag själv skulle betala 500 kr, för min del? tycker det verkar dyrt, och konstigt om alla ska betala 500 kr var..men är å andra sidan inte superinsatt. Men vid kristaller hur ligger det uppdelar är det bara krossa o sen dra in? vad ger bäst effekt, nasalt eller svälja skiten?
någon skrev 2 mg/kroppsvikt var lagom men vad vet jag

inte som om att man har en våg med sig. Svårt att uppskatta hur mycket..men antar att de också vet en del kring hur man gör, de har tagit innan men tror inte det var kristaller då, utan piller.
Hursomhelst vill man gärna känna sig lite mer insatt innan. Börjar nästan bli lite nervös haha..