Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-23, 04:54
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
Är sjukt jävla sugen på att prova ecstasy en gång iaf

Undrar bara över hur bra man kan kontrollera sig under själva ruset?? Har ju sett filmer med folk som står o slänger med armarna o ser helt borta ut ^^ Kan man t.ex sitta o prata med en person på krogen och verka vara hyfsat normal ??

Sen eftersom jag, vad jag vet, inte känner någon som kränger ecstasy undrar jag om det finns nån sida på internet i stil med b**mail.biz fast med ecstasy o liknande?

Tror nog det beror på hur du är som person, jag är ganska disciplinerad/försynt, hade inga svårigheter. Trots detta är det extremt svårt att dölja, en nykter person kommer märka direkt, pupiller etc.

En sak som absolut inte går att kontrollera är käkspänningarna ( Inte obehagliga, mest lustiga <3 )
Bet mig själv stenhårt i tungan, och fingrarna. Var tvungen att hämta en handduk, som jag somnade med i munnen.

Tycker verkligen du ska testa 1 gång, oförglömlig upplevelse.
Citera
2008-05-23, 11:35
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Tror nog det beror på hur du är som person, jag är ganska disciplinerad/försynt, hade inga svårigheter. Trots detta är det extremt svårt att dölja, en nykter person kommer märka direkt, pupiller etc.

En sak som absolut inte går att kontrollera är käkspänningarna ( Inte obehagliga, mest lustiga <3 )
Bet mig själv stenhårt i tungan, och fingrarna. Var tvungen att hämta en handduk, som jag somnade med i munnen.

Tycker verkligen du ska testa 1 gång, oförglömlig upplevelse.

Ok tack för svaret! Jag tycker nog att jag är ganska diciplinerad iaf ska dessutom flytta från den här stan snart så spelar kanske ingen större roll om nån skulle märka

Ok tuggummi kankse inte är en dum idé alltså!
Citera
2008-05-23, 14:22
Medlem
fishermanbobs avatar
Citat:
LD50 för MDMA är 106 mg/kg. Vid den dosen dör 50 % av försöksdjuren. Det betyder alltså att om du väger 70 kg måste du inta knappt 7 500 mg MDMA för att ha en 50 % chans att dö. (Denna information tillhandahölls av http://web.archive.org/web/20031204105644/http://faktaomdroger.1av10.nu/doc/mdma.html#1.1.2 som i sin tur hänvisade till http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml som saknar de uppgivna resultaten. Därför kan inte äktheten i detta garanteras.)

Kanske redan är många som har påpekat detta. Personligen skulle jag vilja att detta ändrades till risken för att dö... Ändå ganska kul att leva.

Annars en mycket bra FAQ
Citera
2008-05-23, 16:22
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
Ok tack för svaret! Jag tycker nog att jag är ganska diciplinerad iaf ska dessutom flytta från den här stan snart så spelar kanske ingen större roll om nån skulle märka

Ok tuggummi kankse inte är en dum idé alltså!

Om du testar 1 gång, och allt går som det ska, så är du säkert medveten om att du kommer tänka på upplevelsen i princip dagligen en väldigt lång tid framöver och du kommer inte kunna prata om den omvälvande upplevelsen med någon som inte själv tar droger eller har ett väldigt liberalt synsätt vilket medför att du troligen kommer söka dig mer till personer som tar eller kan prata om droger.

Bara så du är medveten om det

Citat:
Ursprungligen postat av fishermanbob
Kanske redan är många som har påpekat detta. Personligen skulle jag vilja att detta ändrades till risken för att dö... Ändå ganska kul att leva.

Annars en mycket bra FAQ

Haha, finns säkert många självmordsbenägna här
Senast redigerad av flows 2008-05-23 kl. 16:24.
Citera
2008-05-23, 16:29
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Om du testar 1 gång, och allt går som det ska, så är du säkert medveten om att du kommer tänka på upplevelsen i princip dagligen en väldigt lång tid framöver och du kommer inte kunna prata om den omvälvande upplevelsen med någon som inte själv tar droger eller har ett väldigt liberalt synsätt vilket medför att du troligen kommer söka dig mer till personer som tar eller kan prata om droger.

Kunde inte säga det bättre själv faktiskt, men det är så sant. Första gången glömmer man aldrig, och man vill så gärna dit igen !
Citera
2008-05-24, 20:08
Medlem
Lawrences avatar
kanske lite konstig fråga men.. kan man ta E på en hemmafest eller borde man hålla det enbart bland likasinnade? Märker folk direkt att det är något skumt med personen i fråga om man jämför med en full och E påverkad?
Citera
2008-05-24, 21:35
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawrence
kanske lite konstig fråga men.. kan man ta E på en hemmafest eller borde man hålla det enbart bland likasinnade? Märker folk direkt att det är något skumt med personen i fråga om man jämför med en full och E påverkad?

Det syns tydligt. Även folk som aldrig har haft att göra med droger märker att det inte bara är alkohol du inmundigat. Men orka bry sig om det?
Citera
2008-05-28, 18:23
Medlem
yehaaaaas avatar
Hur fungerar det att blanda en låg dos svamp med ett par knappar?
Citera
2008-05-28, 18:29
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepForest
En fråga bara. Äter du nå antidepressiva (SSRI) läkemedel?
Nej inte det.
Citera
2008-05-28, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flows

Haha, finns säkert många självmordsbenägna här
Kunde inte sagt det bättre själv allt som du skrev där stämmer till 100%
Citera
2008-05-28, 20:49
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawrence

Det är svårt att säga om andra människor kommer märka det. Vissa är mer blinda än andra för sådant. Frågan är om du ens vill att folk ska ställa sig frågan om du knarkar?

Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Det syns tydligt. Även folk som aldrig har haft att göra med droger märker att det inte bara är alkohol du inmundigat. Men orka bry sig om det?

Bryr man sig inte om att bli stigmatiserad flera år framöver så tycker jag absolut inte att man ska bry sig huruvida andra vet om att man knarkar.

Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Hur fungerar det att blanda en låg dos svamp med ett par knappar?

Har du läst första inlägget? På din frågeställning verkar det inte som så...
Citera
2008-05-29, 11:25
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Har du läst första inlägget? På din frågeställning verkar det inte som så...

Oops..

Så hur ska man blanda på bästa sätt? Käka svampen först och sen på nergången käka knapparna? Eller blanda rakt av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in