Åt kristall 0,1:a på ett skogsrave i helgen. Jag har aldrig ätit ren MDMD innan så det var en kanon tripp. Jag kommer aldrig mer äta E, igen med tanke på den vidriga AT:n och skevheten jag kände efter förra sommaren, nu när jag provat kritstall. Förvisso hade jag bättre set & settings inför denna tripp men jag tror att en stor del av den häftiga AT:n jag fick på E var pga tjacket i de vita frågetecken vi åt.
nu till frågan.
Jag funderar på att äta ytterligare en 0,1 på midsommar. Jag har läst i andra trådar att man bör vänta 2-3 månader innan nästa tripp för att risken för hjärnskador ska bli minimal. Det kanske det inte skadar om det bara är 2:a gången jag äter det? Dessutom är dosen jag tog inte sådär jätte kraftig. Jag har inte mått dåligt alls efter trippen, kände mig helt normal efteråt. Ätit, badat, sovit, (ätit tryptofanrik mat), tränat och haft sex (allt man bör). Kommer jag få samma effekt på midsommar tror ni? med 3 veckors mellanrum? eller bör jag vänta längre? På något sätt känns det som att kroppen inte tömdes på allt. Jag var dessvärre så trött efter 2 dygn av vakenhet (utan preparat) så jag somnade 2 timmar in i ruset.
jag kan säga att jag inte har någon lust alls att spara denna kristall till hösten. E och MDMA är för mig är till för sommarsäsongen

turligt nog är vi ju ännu i början av den!