Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-03, 11:53
Medlem
underdjurets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Lässvårigheter? Man _känner_ sig nykter, klar i huvudet. Men är typ helt vanlig, ja. Nykter person som är nykär brukar jag säga, det är så nära beskrivning man kan komma för ngn som ej testat.
Nej. Jag anser det vara missledande att slå i TS att hon kommer kunna uppföra sig normalt på MDMA första gången.
Citera
2014-06-03, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underdjuret
Nej. Jag anser det vara missledande att slå i TS att hon kommer kunna uppföra sig normalt på MDMA första gången.

haha ja minst sagt. men jag tror han menar att man känner sig nykter men uppför sig fucked up.

precis som folk säger "jag är inte full" när de är rejält dragna
Citera
2014-06-03, 16:56
Medlem
Bro-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-A-D
Najs trådbump!

Nej man blir inte högljudd. Men att ta MDMA hemma om du nu bor hos föräldrarna känns spontant som en dålig idé. Det är svårt att spela nykter på MDMA, särskilt om du inte har någon erfarenhet av det.

Hehe tack för svar! Går man omkring mycket på det eller kan man hålla sig till ett rum?
Citera
2014-06-03, 17:01
Medlem
Man kan hålla sig till ett rum, det är alltid mycket trevligare att kombinera MDMA md CB så att ta det i närheten utav folk som inte bör veta att du har intagit är en dum idé.

Fixa en mysig miljö, lite bra röka, gott att mumsa på och dricka samt en go person du är attraherad av som tar tillsammans med dig så ska du se på fyverkerier
Citera
2014-06-03, 17:07
Medlem
lovezeros avatar
kristall? få samma effekt igen? hur länge hade ni väntat?

Åt kristall 0,1:a på ett skogsrave i helgen. Jag har aldrig ätit ren MDMD innan så det var en kanon tripp. Jag kommer aldrig mer äta E, igen med tanke på den vidriga AT:n och skevheten jag kände efter förra sommaren, nu när jag provat kritstall. Förvisso hade jag bättre set & settings inför denna tripp men jag tror att en stor del av den häftiga AT:n jag fick på E var pga tjacket i de vita frågetecken vi åt.

nu till frågan.
Jag funderar på att äta ytterligare en 0,1 på midsommar. Jag har läst i andra trådar att man bör vänta 2-3 månader innan nästa tripp för att risken för hjärnskador ska bli minimal. Det kanske det inte skadar om det bara är 2:a gången jag äter det? Dessutom är dosen jag tog inte sådär jätte kraftig. Jag har inte mått dåligt alls efter trippen, kände mig helt normal efteråt. Ätit, badat, sovit, (ätit tryptofanrik mat), tränat och haft sex (allt man bör). Kommer jag få samma effekt på midsommar tror ni? med 3 veckors mellanrum? eller bör jag vänta längre? På något sätt känns det som att kroppen inte tömdes på allt. Jag var dessvärre så trött efter 2 dygn av vakenhet (utan preparat) så jag somnade 2 timmar in i ruset.

jag kan säga att jag inte har någon lust alls att spara denna kristall till hösten. E och MDMA är för mig är till för sommarsäsongen turligt nog är vi ju ännu i början av den!
Senast redigerad av lovezero 2014-06-03 kl. 17:10.
Citera
2014-06-03, 18:56
Moderator
kvm3s avatar
Följande trådar infogade:

MDMA - Hur blir man?
MDMA, någon erfaren hjälp?
kristall? få samma effekt igen? hur länge hade ni väntat?

/Mod
Citera
2014-06-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloodymaryjane
Tack för dina svar ! Ja det gör jag. Men får man verkligen käkspänningar av rent mdma då?..
Ja det får man. Jag har tuggat sönder min käft flera gånger. Köper du magnesium på piller så är de rätt kassa, åtminstone så var mina det.
Jag måste ta runt 10 stycken (69mg/piller), men sen så tar ju jag väldigt stora doser av mitt MDMA också. Flytande magnesium är bäst efter äkta föda.
Citat:
Ursprungligen postat av lovezero
nu till frågan.
Jag funderar på att äta ytterligare en 0,1 på midsommar. Jag har läst i andra trådar att man bör vänta 2-3 månader innan nästa tripp för att risken för hjärnskador ska bli minimal. Det kanske det inte skadar om det bara är 2:a gången jag äter det? Dessutom är dosen jag tog inte sådär jätte kraftig. Jag har inte mått dåligt alls efter trippen, kände mig helt normal efteråt. Ätit, badat, sovit, (ätit tryptofanrik mat), tränat och haft sex (allt man bör). Kommer jag få samma effekt på midsommar tror ni? med 3 veckors mellanrum? eller bör jag vänta längre? På något sätt känns det som att kroppen inte tömdes på allt. Jag var dessvärre så trött efter 2 dygn av vakenhet (utan preparat) så jag somnade 2 timmar in i ruset.
Du kan köra, inga problem. Öka dosen lite lätt bara.

För ett tag sen så åt jag MDMA 3 gånger med bara 3 dagars mellanrum efter varje tillfälle.
Jag fick mycket bra effekt alla gångerna.
Inget och rekommendera för det sliter ju på kroppen, men du behöver verkligen inte oroa dig över något. Bara man inte gör det för ofta så är det helt okej att äta tätt inpå.
Citera
2014-06-03, 22:11
Medlem
Har blivit erbjuden att inmundiga MDMA imorgon eftermiddag/kväll och är givetvis intresserad. Kruxet är att jag skall ut och resa på torsdag förmiddag. Hur kommer en kväll med MDMA påverka nästkommande dagar? Har enligt utsago ett piller á 150mg och har dessutom blivit erbjuden Iktorivil för att kunna sova på kvällen samt något extra piller jag kan ha med mig på min resa för att lindra möjlig nedstämdhet. Jag har dock inte så mycket erfarenhet av Benso och vill inte riskera att vakna för sent, och jag vill inte heller vara deppig under min utlandsvistelse. Skulle det vara bättre att vänta tills jag kommer tillbaka?

Tacksam för svar!
Citera
2014-06-03, 22:21
Medlem
Något som kanske redan tagits upp men ändå är väldigt viktigt: Visst, det är nice att ta MDMA med polarna och festa loss, men personligen tycker jag man ska ligga och varsamt smeka en söt avklädd tjej under MDMA-rus, annars tycker jag nästan det inte är värt att käka MDMA.

Jag antar att några kommer säga emot, och ja, i början när man är färsk så mår man ju så bra att det inte spelar någon större roll vad man gör, men när man är hyfsat van vid ruset så blir man mer kräsen med vilket set och setting man har.
Citera
2014-06-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanae
Har blivit erbjuden att inmundiga MDMA imorgon eftermiddag/kväll och är givetvis intresserad. Kruxet är att jag skall ut och resa på torsdag förmiddag. Hur kommer en kväll med MDMA påverka nästkommande dagar? Har enligt utsago ett piller á 150mg och har dessutom blivit erbjuden Iktorivil för att kunna sova på kvällen samt något extra piller jag kan ha med mig på min resa för att lindra möjlig nedstämdhet. Jag har dock inte så mycket erfarenhet av Benso och vill inte riskera att vakna för sent, och jag vill inte heller vara deppig under min utlandsvistelse. Skulle det vara bättre att vänta tills jag kommer tillbaka?

Tacksam för svar!

Jag skulle råda dig till att vänta med godiset till du kommer hem. Första gången jag käkade exempelvis ikto så var jag flummig flera dagar, glömde saker osv, inte så bra om du ska resa, så mitt förslag är att du väntar, alternativt tar mdma't, och skiter i bensot, riktigt mdma behöver man ingen benso för att kunna somna på, det är tjack som funkar så. Tar du bara mdma't så är det lugnt, om du inte VET hur du kommer reagera på iktorivilen. Förresten, vad hette den andra tabletten/tabletterna du fått mot möjlig nedstämdhet?
Citera
2014-06-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Förresten, vad hette den andra tabletten/tabletterna du fått mot möjlig nedstämdhet?
Tack för ett snabbt svar.
Det "andra pillret" jag pratade om var också Iktorivil. Får ta mig en funderare eller två huruvida jag kör eller ej. Det hade ju varit förbaskat trevligt att rulla runt på golvet och tugga sönder kinderna men samtidigt vill jag ju inte vakna på torsdag och glömma att jag ska iväg. Jag är bara orolig att jag inte kommer kunna somna imorgon kväll. Jag brukar ha stora svårigheter att somna på centralstimulantia, och man vet ju inte vad för annat som finns i tabbarna utöver MDMA. Hmm...
Senast redigerad av Kanae 2014-06-03 kl. 23:05.
Citera
2014-06-03, 23:18
Medlem
Nepposs avatar
Tjo grabbar.
Intog 2 skölpaddor igår och blev riktigt skev. Mycket tjack dock.
Tog en vid 9 tiden och kände inget, snortade en och intog en till. Känner inget speciellt ännu.
Kan mitt serotonin-förråd redan ha tömts på allt? Trodde det skulle gå ikväll också då det inte var speciellt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in