Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-07, 13:55
Medlem
är det bara jag som tycker att det här med att man "ringer ner hela telefonen" osv o säger massa saker som man sen ångrar är rätt överdrivet?
Citera
2014-10-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okbet5
är det bara jag som tycker att det här med att man "ringer ner hela telefonen" osv o säger massa saker som man sen ångrar är rätt överdrivet?
Nej det tycker jag inte, men det beror mycket på hur man är som person. Vissa har lättare för "snea ur" med telefonen. Jag tycker det är ganska lätt att kontrollera, men det är också för att jag är van vid ruset och vet hur drogen fungerar.
Citera
2014-10-07, 14:57
Medlem
Tresbs avatar
Citat:

Njea, jag brukar enbart ta e/mdma när jag är på rave och då är de dansen eller snacka skit med folk som brukar vara i fokus
Citera
2014-10-07, 22:04
Medlem
headsteps avatar
Första gången på mdma här...fan vad skönt..allt känns fjäderlätt, Blicken flackar så jävligt dock, det är llite irriterande

Tjejen verkar inte nå ända fram dock, går det att fylla på?
Citera
2014-10-07, 22:32
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Första gången på mdma här...fan vad skönt..allt känns fjäderlätt, Blicken flackar så jävligt dock, det är llite irriterande

Tjejen verkar inte nå ända fram dock, går det att fylla på?
Härligt o höra att du mår gött

Sen ang refill så ska man ju "helst inte" ta refills (en till bomb ger inte tillräckligt mycket för att vara värt de) utan ta en stadig första-dos istället... men vill man ge de en liten push så kan man ju ta en liten lina på 50mg eller så de är skönt att göra de ca 40 min efter förstadosen iaf!
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-10-07 kl. 22:36.
Citera
2014-10-07, 22:39
Medlem
headsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Härligt o höra att du mår gött

Sen ang refill så ska man ju "helst inte" ta refills (en till bomb ger inte tillräckligt mycket för att vara värt de) utan ta en stadig första-dos istället... men vill man ge de en liten push så kan man ju ta en liten lina på 50mg eller så de är skönt att göra de ca 40 min efter förstadosen iaf!

Mmm det här var asnice, katten är så jävla mjuk och cigaretterna går ner som luft.

Får hoppas att tjejen når hit med, hon fyllde på nu men kanske försnt då.
Citera
2014-10-08, 00:07
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Kan nog bero på om man är ensam eller inte när man tar det.
Jag har bara tagit det med en massa polare och då har man ju fullt upp att sitta o tjata med dom.
Skulle man där i mot sitta ensam hemma finns det nog en risk för att man ringer hela kontaktlistan och skriver till hälften av sina facebookvänner
Citera
2014-10-08, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RuckaRuckaAli
Kan nog bero på om man är ensam eller inte när man tar det.
Jag har bara tagit det med en massa polare och då har man ju fullt upp att sitta o tjata med dom.
Skulle man där i mot sitta ensam hemma finns det nog en risk för att man ringer hela kontaktlistan och skriver till hälften av sina facebookvänner

haha, aldrig varit ead ensam faktiskt men det låter fan inte som en höjdare, E är en drog man måste ta med andra människor tycker jag.
Citera
2014-10-09, 16:14
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawSTR
Trevligt att du är nöjd med kvällen.
Ecstasy är en drog som ibland gör sig mycket bättre än andra gånger ibland.

Slösa inte bort det goda om du är i 'smekmånaden' och inte tagit ecstasy många gånger, utan vänta helst 6månader för att inte förlora den gnistan som gör det magiskt - för den sticker fort om man inte väntar.

En liten kort uppdatering. Nu har det ju snart gått två månader sedan sist och det har gått smärtfritt så att säga, men visst känner man sig sugen på att snart köra igen. Vissa säger att det är lugnt att köra igen efter två månader, andra säger tre medan du själv rekommenderade att vänta ett halvår. Så hur ligger det till egentligen? Hade gärna kört en gång till relativt snart, men vill ju samtidigt inte slarva bort det sköna känslan.
Citera
2014-10-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
En liten kort uppdatering. Nu har det ju snart gått två månader sedan sist och det har gått smärtfritt så att säga, men visst känner man sig sugen på att snart köra igen. Vissa säger att det är lugnt att köra igen efter två månader, andra säger tre medan du själv rekommenderade att vänta ett halvår. Så hur ligger det till egentligen? Hade gärna kört en gång till relativt snart, men vill ju samtidigt inte slarva bort det sköna känslan.

Vill du köra, kör.
Faktum är att den känslan som gjorde det till världens bästa drog är en temporär känsla och oavsett hur du sprider ut dem kommer den att avta i sin tur med att du vänjer dig vid vad som kommer till att ske. Desto längre du väntar, desto fler gånger har du förmodligen. Detta är ren broscience, men min magi försvann snabbt som fan och den har inte återvänt. Shuglin själv rekommenderar som mest 4 gånger per år utspritt med tre månaders mellanrum.
Citera
2014-10-13, 20:49
Medlem
Empatonautens avatar
Undrar om det finns nåt sätt att dryga ut ett MDMA-rus. Jag hatar att känna lyckan rinna ur mig när kicken tar slut. Någon som sitter på ett vidundrans knep, eller är det vad det är? :-)
Citera
2014-10-13, 20:57
Medlem
HolographicSpheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empatonauten
Undrar om det finns nåt sätt att dryga ut ett MDMA-rus. Jag hatar att känna lyckan rinna ur mig när kicken tar slut. Någon som sitter på ett vidundrans knep, eller är det vad det är? :-)

Enda sättet är väl att ta mer , eller blanda in lite andra droger med mdma
fast när ditt seratonin tar slut så finns det inte så mycket o hämta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in