Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-04, 00:08
Medlem
lovezeros avatar
Idag slog min AT på MDMA till. Tänkte inte på att jag det kan ha varit stessoliden som dämpat mitt fall såpass. Halveringstiden är ju 50timmar läste jag.

Kastade i mig stessolid idag igen men jag är inget fan av att äta benzo allt för ofta även om jag har det utskrivet, hatar saker man kan skapa ett beroende av. Dessutom blir jag "äcklig" som människa på benz precis som vissa blir vidriga på alkohol.

Så här har ni mitt lilla AT-kit, efter en tripp på MDMA->
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=ibfdoj&s=8#.U45GE3gayc0

Maten på bilden gynnar även dopamin och GABA.
Senast redigerad av lovezero 2014-06-04 kl. 00:19.
Citera
2014-06-04, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovezero
Så här har ni mitt lilla AT-kit, efter en tripp på MDMA->
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=ibfdoj&s=8#.U45GE3gayc0
Kör C-vitamin och magnesium också, det är bra både samma dag och dagen efter. Vatten är också bra grejer.
Citera
2014-06-04, 00:22
Medlem
lovezeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Kör C-vitamin och magnesium också, det är bra både samma dag och dagen efter. Vatten är också bra grejer.

Jag sover med en 2liters vattenflaska bredvid sägen. Jag äter citrusfrukt. Fotade inte apelsinen dock .
Magnesium är väl för att minska käkspänningar, innan tripp?
Hade 0 sådana när jag åt kristall. När jag åt E tuggade jag sönder hela munnen :/ usch.
Citera
2014-06-04, 00:29
Medlem
Citat:
Magnesium är väl för att minska käkspänningar, innan tripp?
Hade 0 sådana när jag åt kristall. När jag åt E tuggade jag sönder hela munnen :/ usch.
Kroppen blir mer stabil av magnesium, så det kan vara bra att köra det efter också.

http://www.vitapost.se/
Citera
2014-06-04, 17:39
Medlem
lovezeros avatar
Citat:
Kroppen blir mer stabil av magnesium, så det kan vara bra att köra det efter också.

http://www.vitapost.se/

Ska googla lite på mat som är rik magnesium.
Föredrar det före tillskott. Varit på gymmet idag. Ångesten kommer och går .
Idag är första dagen utan preparat. Varken lyrica eller benz.
Tror det förstör mer än hjälper faktiskt. Däremot tänkte jag beställa 5-htp.
Citera
2014-06-04, 18:50
Medlem
Citat:
Nötter är rikt på magnesium. Tror det kan vara bra att ha lite piller/vätska också för att väga upp det. Vet inte om man kan få i sig tillräckligt genom nötter (utan att man måste äta flera högar) för just käkspänningarna, men dagen efter så kommer nötter funka bra. Men kolla upp hur mycket magensium det innehåller.

Låter fint det, ju mindre mediciner desto bättre. Köp 5-HTP på Ebay, där är det billigt.
Tänk på att det vara farligt att blanda 5-HTP med andra mediciner som jobbar med serotoninet.
Citera
2014-06-04, 18:52
Bannlyst
Citat:

Köp sånahär bars med nötter, frukt och choklad m.m. de är oslagbara vid abstinens att bara sätta i sig en närsomhelst istf en cigg, öl eller vad det kan vara.
zma är utmärkt för de lata!
Citera
2014-06-04, 21:12
Medlem
lovezeros avatar
Citat:
Nötter är rikt på magnesium. Tror det kan vara bra att ha lite piller/vätska också för att väga upp det. Vet inte om man kan få i sig tillräckligt genom nötter (utan att man måste äta flera högar) för just käkspänningarna, men dagen efter så kommer nötter funka bra. Men kolla upp hur mycket magensium det innehåller.

Låter fint det, ju mindre mediciner desto bättre. Köp 5-HTP på Ebay, där är det billigt.
Tänk på att det vara farligt att blanda 5-HTP med andra mediciner som jobbar med serotoninet.

Vad kan man få 100kapslar för där då? Det ska väl fraktas också?
Vekar som man får ca 50st för 300-350:- här i Sverige :s.
Tydligen ska man bli trött av dem? Av någon anledning vill min polare sälja dem, till mig. Litar dock inte på honom när det kommer till byte, köp osv pga sniken historik, så är handling av just honom enbart till hans favör, så jag hittar det hellre på nätet själv.

SSRI preparat?
Jag äter lyrica, stessolid och xanor, inte på läst om hur de påverkar. Tror det är GABA-receptorerna de påverkar om jag inte minns fel. Slutat äta dem alla för jag orkar inte med bieffekterna.

Borde inte 5-htp få receptorerna att jobba ganska hårt igen, bara en undran? Det står att man bör ha uppehåll efter en viss period. Manipulerar detta eller återställer det balansen fortare?
Senast redigerad av lovezero 2014-06-04 kl. 21:16.
Citera
2014-06-04, 21:28
Medlem
Citat:
.
Ingen aning om vad det kostar, jag vet bara att det är jävligt mycket billigare än här i Sverige.

Jag känner ingen skillnad, men jag har bara tagit en (100mg) åt gången.

Benso ska inte vara några problem. SSRI och MDMA är några som man ska undvika att blanda med.

Ja uppehåll är bra. Det ska vara ganska tungt vad jag vet, folk kan bli deppiga av att äta det för länge. Man kan säkert få sömnproblem och annan skit också eftersom sånt också styrs av serotoninet. Resten av frågorna får någon annan svara på.
Det kan återställa hjärnan efter MDMA har jag hört, men jag vet inte om det riktigt är sant. Känns mer som det bara dämpar ATn.
Citera
2014-06-06, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underdjuret
Nej. Jag anser det vara missledande att slå i TS att hon kommer kunna uppföra sig normalt på MDMA första gången.
Ja hon kommer ju flippa helt klart, men även om hon är överrumplad över hur nice det är, så är hon ju fortfarande "sig själv". Hon blir ju inte fuckad som på tex alkohol. Det jag menar. Ingen som tar mdma första gången kan bete sig unsuspicious

Man sabbar det ju lite för varje gång man tar, delvis därför det är enklare o kontrollera sig. Försat gången var, hands down, den bästa. Nu tar jag bara mdma på rave typ, känns inte värt annars. Men sablarns vad nice det är på tex rave
Citera
2014-06-08, 03:52
Medlem
Halloj halloj!

Om ett visst antal dagar ska jag och min kompis ta ca 150mg mdma (kristaller) och dra till en klubb full med människor o dansa ett antal timmar. Men nu är det såhär att jag inte är den mest erfarna knarkaren i världen, så tänkte bara höra vad ni har för tips till mig. Jag har tagit ecstasy/mdma några gånger innan men aldrig ute sådär. Vad jag undrade om främst är vätskeintag och hur jag håller mig "nedkyld" så jag slipper överhettningstillstånd. Jag förstår ju självklart att det inte finns ett korrekt svar, men hur gör ni när ni ska dansa bland mycket folk och det blir varmt? Hur mycket dricker ni? Gör ni nåt spec för att inte bli överhettade? ;-) tacksam för svar
Citera
2014-06-08, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladmedmos
.
Den stora faran med MDMA och dans är när folk dansar flera dagar i sträck.

Drick vatten och se till att vila emellanåt. Det finns nog inte så mycket annat man kan göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in