Citat:
Ursprungligen postat av
testocyp
Detta är 'moxy', en kille på SR blåste folk och hävdade att det var MDMA "phantasy" var hans namn tror jag. Vit mus/råtta , visa gärna bild på tabben men jag är nästan 100% på att det är 5-meo-mipt, en hallucinogen.
Aha låter rätt galet alltså .. Det är en tjej kompis som känner den här killen och han vet inte vem det är som ska ha det men enligt henne så har han själv tagit dom framför henne och han hade sålt till andra (som hon kände) som också tyckte dom var helt sjuka.
Han tar 250 för dessa vilket är Riktigt dyrt enligt mig och jag sa att om jag ska ha dom så är det MAX 200 men gärna 150. Hon har inte själv testat dom men hon ska göra det på onsdag men det ska jag också och vi kommer befinna oss ca 7 mil ifrån varandra och hon kommer att ta det efter mig och jag har aldrig tagit hallucinogena droger förut så hade ju varit riktigt sjukt om det nu är de ..
Jag litar på min tjejkompis för hon vet vad hon snackar om, men jag litar inte på honom! Och jag behöver ju det till Emmaboda men jag vet Ingen annan som kan fixa utom den här personen :/
EDIT: Har ingen bild då jag måste åka tåg ca 1½ timme för att hämta dom, har dock slängt iväg ett sms till min tjejkompis och bad henne kolla upp lite mer om det och luska fram lite info för att se så det verkligen är rätt grejer!