2013-07-22, 13:35
Medlem
IIMorbiids avatar
Är det någon som har testat eller hört talas om vit mus? Tydligen så är den lite beige aktig har jag fått höra, tacksam för snabba svar
Citera
2013-07-22, 14:17
Medlem
Reltihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reltih
Hur långt uppehåll bör man ha mellan intag av tjack och MDMA? Ska på festival och tänkte få i mig lite roliga grejer. Har dock som järnregel att intag av E måste efterföljas av 2-3 månaders uppehåll, men vill fortfarande krydda upplevelsen med mer än alkohol . Räcker två dygn för att den neurotoxiska skadan ska sjunka till en harmlös (nåja, acceptabel) nivå?

Bumpar skamlöst min egna fråga, tiden börjar rinna ut och vill börja planera hur intagen ska ske.
Citera
2013-07-22, 14:35
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Hur långt uppehåll bör man ha mellan intag av tjack och MDMA? Ska på festival och tänkte få i mig lite roliga grejer. Har dock som järnregel att intag av E måste efterföljas av 2-3 månaders uppehåll, men vill fortfarande krydda upplevelsen med mer än alkohol . Räcker två dygn för att den neurotoxiska skadan ska sjunka till en harmlös (nåja, acceptabel) nivå?

Som du säger ska man vänta 2-3 månader mellan intag, men är det en engångsföreteelse är det nog ganska lungt att köra på igen efter 2-3 dagar efter första intag, men räkna med minskad effekt från mdma. Försök få tag i 5-htp och stoppa i dig 100mg när du vaknar efter första session, se upp med alkohol när du stoppat i dig 5-htp dock.
Citera
2013-07-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIMorbiid
Är det någon som har testat eller hört talas om vit mus? Tydligen så är den lite beige aktig har jag fått höra, tacksam för snabba svar

Detta är 'moxy', en kille på SR blåste folk och hävdade att det var MDMA "phantasy" var hans namn tror jag. Vit mus/råtta , visa gärna bild på tabben men jag är nästan 100% på att det är 5-meo-mipt, en hallucinogen.
Citera
2013-07-22, 15:54
Medlem
IIMorbiids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Detta är 'moxy', en kille på SR blåste folk och hävdade att det var MDMA "phantasy" var hans namn tror jag. Vit mus/råtta , visa gärna bild på tabben men jag är nästan 100% på att det är 5-meo-mipt, en hallucinogen.

Aha låter rätt galet alltså .. Det är en tjej kompis som känner den här killen och han vet inte vem det är som ska ha det men enligt henne så har han själv tagit dom framför henne och han hade sålt till andra (som hon kände) som också tyckte dom var helt sjuka.

Han tar 250 för dessa vilket är Riktigt dyrt enligt mig och jag sa att om jag ska ha dom så är det MAX 200 men gärna 150. Hon har inte själv testat dom men hon ska göra det på onsdag men det ska jag också och vi kommer befinna oss ca 7 mil ifrån varandra och hon kommer att ta det efter mig och jag har aldrig tagit hallucinogena droger förut så hade ju varit riktigt sjukt om det nu är de ..

Jag litar på min tjejkompis för hon vet vad hon snackar om, men jag litar inte på honom! Och jag behöver ju det till Emmaboda men jag vet Ingen annan som kan fixa utom den här personen :/

EDIT: Har ingen bild då jag måste åka tåg ca 1½ timme för att hämta dom, har dock slängt iväg ett sms till min tjejkompis och bad henne kolla upp lite mer om det och luska fram lite info för att se så det verkligen är rätt grejer!
Senast redigerad av IIMorbiid 2013-07-22 kl. 15:59.
Citera
2013-07-22, 17:46
Medlem
Bombastas avatar
Citat:

Dessa har förekommit i södra Sverige nu i sommar. Jag uppskattar att de ligger runt 150mg MDMA så det är inte någon moxy så som det har nämnts ovan, du behöver inte vara orolig
Jag hade dock inte betalat mer än 150 spänn för dem.
Citera
2013-07-22, 22:52
Medlem
IIMorbiids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasta
Dessa har förekommit i södra Sverige nu i sommar. Jag uppskattar att de ligger runt 150mg MDMA så det är inte någon moxy så som det har nämnts ovan, du behöver inte vara orolig
Jag hade dock inte betalat mer än 150 spänn för dem.

Aha ja jag bor ju i södra sverige så låter ju trovärdigt! Dock så blir det inte dom denna gången :/ Förresten så undrar jag, är 150mg mycket? Om det är det, hur mycket ligger en normal dos MDMA på?
Senast redigerad av IIMorbiid 2013-07-22 kl. 22:58.
Citera
2013-07-22, 22:57
Medlem
Citat:
Aha ja jag bor ju i södra sverige så låter ju trovärdigt! Dock så blir det inte dom denna gången :/ Förresten så undrar jag, är 150mg mycket? Om det är det, hur mycket ligger en normal dos MDMA på?

offtopic: Om någon som ska besöka Emmaboda är villig att få bort 1-2 st så skicka ett meddelande så fort som möjligt!

120-160mg är väl normaldos.
Citera
2013-07-23, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badomtss
Ingen som har något svar på det här? Hade kanske tänkt ta lite idag, men om det kan vara farligt/onödigt pga Lyrican vill man gärna inte slösa på pengarna.

Kan rapportera att allt gick skitbra! Bästa kvällen i mitt liv.. VILKEN MAGIIII!!! HERREGUD.. Underbart!

Hur länge bör jag vänta tills nästa nu? 2-3 månader ok? Eller mindre kanske?
Citera
2013-07-23, 11:37
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Kan rapportera att allt gick skitbra! Bästa kvällen i mitt liv.. VILKEN MAGIIII!!! HERREGUD.. Underbart!

3 månader är väll rekommenderat, men de är klart du kan köra om en månad igen.. förvänta dig dock inte samma höjd på ruset, de kan tappa magin fort!
Citera
2013-07-23, 15:49
Medlem
gebbes avatar
Citat:

Jag rekommederar starkt att alltid köra 3 månader, kör man det för ofta tappar det sin magi.
Citera
2013-07-23, 16:10
Medlem
Citat:

Vänta alltid 3månader, för annars kommer magin försvinna, empatin och kärleken blir noll och det verkar vara en permanent skada hos de flesta när den väl försvunnit.... lättare sagt än gjort men vänta minst 3månader, du kommer kunna använda drogen fler gånger i längden då.. när serotoninet och oxytocinet flödar ut likt det gör på MDMA så tar hjärnan det som en signal att receptorerna är alldeles för starka och då sker 'down-regulation' tar man det för ofta / tätt in på (se: innan 3månader) så blir skadan permanent, som för mig, ingen kärlek eller empati längre bara ett helt vanligt 'jag mår bra' rus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in