Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-02, 20:32
Medlem
bloodymaryjanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart
100mg tröskeldos (du får ingen effekt under det) och jag skulle råda dig 120-130mg.

Somliga skulle råda galna doser, men håll det under 150mg.

Vad kan hända om man tar för mycket? Är känslan i kroppen eller hjärnan, Hur känns det ?
Citera
2014-06-02, 20:36
Medlem
bloodymaryjanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underdjuret
2 mg/kg brukar man räkna, så 110 mg kan vara en bra första dos. Bra och bra, det är väl aldrig bra att ta det ute bland okända människor då risken alltid finns att man åker fast. Vatten är bra att få i sig, brukar bli så in i helvete törstig när jag rör på mig. Om du dricker alkohol under ruset så sabbar du lite, men inget som jag brukar bry mig om. Tycker om att gå runt med någon lyxig drink i handen att smutta på när jag tar MDMA.

Farliga risker? Vet jag inte så mycket om, men du kan säkert få en hjärtattack och dö

Blir man seg på mdma? Eller är man helt vanlig men kärleksfull bara?
Citera
2014-06-02, 20:36
Medlem
Tips från coachen:
Drick måttliga mägnder alkohol. Du behöver inte alkoholen öht, bästa vore om du skippa helt, dödar mycket av ruset, men aja, det funkar med också.
Drick ordentligt med vatten. Du behöver dock inte HÄVA i dig, bara du tänker på vattenpauser då o då, speciellt om du dansar mycket.
Dansar du mycket, ta pauser öht. Du kan vilja dansa i timmar men ta en paus på 5-10min ibland o låt hjärtat vila lite
Risker? Läs på för fasen. Ta inte några droger du inte vet vad det är, kom igen.. googla bara.

Om du gör såhär:
Tar 150mg bomb först sen 100mg till så kommer du få en FENOMENAL kväll utan risk för några biverkningar (mer än att du är lite seg dagarna efter, men det kommer du vara oavsett, men det är inget att oroa sig över, tänk typ en väldigt väldigt mild bakfylla i några dagar typ. I bästa fall märker du inget alls, i värsta fall känner du dig lite deppig, vilket som så är det kolugnt!)

Sen drick vatten.

Ovanstående två är oslagbart, resten sköter sig självt. Ha kul, det kommer du verkligen, blir nästan lite avis Kramas som bara den och mys för allt i världen! Landa med lite gräs sen också kan vara nice, kan ta några timmar innan man somnar, så försök inte lägga dig för tidigt, bara jobbigt om du ligger där o inte kan sova.

ENJOY!
Citera
2014-06-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloodymaryjane
Blir man seg på mdma? Eller är man helt vanlig men kärleksfull bara?
Du är helt "nykter" i huvudet (dvs du är dig själv, itne som på smutsalkohol att du byter personlighet o tar fram dåliga drag, istället tar du fram allt det bästa ur dig, samtidigt som du styr ruset själv!) Super kärleksfull. Thats it
Citera
2014-06-02, 20:41
Medlem
underdjurets avatar
Citat:
Vad kan hända om man tar för mycket? Är känslan i kroppen eller hjärnan, Hur känns det ?
Tog för mycket en gång och mådde inget vidare. Hade knappt någon syns alls, såg i bästa fall dubbelt och tänderna klapprade som kastanjätter. Mådde inte alls bra, så man bör vara försiktig med doseringen!

Fast om du inte har någon våg så skulle jag ändå säga att ögonmåttet fungerar. Säg att du har köpt ett halvt gram, då gör du bara fem högar och drar ner en av högarna i ett glas med vatten. Det borde vara en okej dos, men jag lovar inget!
Citera
2014-06-02, 20:46
Medlem
underdjurets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Du är helt "nykter" i huvudet (dvs du är dig själv, itne som på smutsalkohol att du byter personlighet o tar fram dåliga drag, istället tar du fram allt det bästa ur dig, samtidigt som du styr ruset själv!) Super kärleksfull. Thats it
Nej helt nykter är man inte alls! TS du är inte 'helt vanlig' på MDMA, räkna med att du blir mycket mer impulsiv och får för dig att göra saker som du inte hade gjort nykter.
Citera
2014-06-02, 20:50
Medlem
En av anledningarna till att den här underbara medicinen är olaglig är för att det springer runt massor med idioter som tar det i festsammanhang.. bara säger...
Inget illa menat till er som gör det, men jag stör mig på folk som ska ta sånt de inte kan hantera så "fina/bra" droger får ett dåligt rykte.

Mellan 120-150mg. Fyll gärna på cirka 1h efter ruset har fått full effekt.

Man blir vanligtvis inte nojig, men jag tycker ändå du ska det i en sluten krets.

Du ska tänka på att få i dig tillräckligt med vatten, men du ska inte dricka för mycket för då kan man dö. Tänk på att du med stor sannolikhet kommer bli väldigt kärleksfull, kåt, och ditt självförtroende kommer vara på topp. Så skäm inte ut dig, kvinna!
Tänk på att hålla koll på din käft också, för man kan lätt avslöja inre hemligheter när man är påverkad av MDMA.

Jag skulle skippat alkohol. Riskerna är uttorkning med dödlig utgång, risk för överdosering av vatten, risk för att hjärtat lägger av om det är för svagt.
Finns säkert fler sätt att dö på, men är du fullt frisk så finns det inga risker.
Det är en säker drog, så det finns inte så mycket att oroa sig över. Det värsta skulle väl vara att man får ett extremt bra självförtroende/självkänsla.

Hjärtat slår snabbare, och man kan bli illamående i vissa fall. Se till att inte vara helt tom i magen, då kommer du slippa illamåendet.

Magnesium tar bort käkspänningar, och C-vitamin skyddar din kropp mot att ta skada.
Senast redigerad av Endofin 2014-06-02 kl. 20:57.
Citera
2014-06-02, 21:01
Medlem
Röker du Cannabis? Det är jävligt bra att ha när effekten börjar avta. Se upp bara, man kan bli jävligt väck.

(FB) En FAQ om Ecstasy
Senast redigerad av Endofin 2014-06-02 kl. 21:05.
Citera
2014-06-02, 21:12
Medlem
bloodymaryjanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Röker du Cannabis? Det är jävligt bra att ha när effekten börjar avta. Se upp bara, man kan bli jävligt väck.

(FB) En FAQ om Ecstasy

Tack för dina svar ! Ja det gör jag. Men får man verkligen käkspänningar av rent mdma då?..
Citera
2014-06-02, 21:18
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:

Själv blir ja så euforisk att jag får orokänslor. Är kille på 98kg men går aldrig över 110mg.
Citera
2014-06-03, 00:14
Medlem
smakupplevelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma

Ja man brukar känna sig klarare än klarast i huvudet av CS under ruset, känns som man tänker ljusår snabbare än dom man snackar med och man mår så jävla gött(!) , men när at gör sig påmind brukar man dock tänka tillbaka och få ångest över skit man sagt och gjort.

Benso tar bort at, mer eller mindre, men passa dig att blanda benso med alkohol för då får du långa minnesluckor och du vet inte vad du till med.
Senast redigerad av smakupplevelsen 2014-06-03 kl. 00:29.
Citera
2014-06-03, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underdjuret
Nej helt nykter är man inte alls! TS du är inte 'helt vanlig' på MDMA, räkna med att du blir mycket mer impulsiv och får för dig att göra saker som du inte hade gjort nykter.
Lässvårigheter? Man _känner_ sig nykter, klar i huvudet. Men är typ helt vanlig, ja. Nykter person som är nykär brukar jag säga, det är så nära beskrivning man kan komma för ngn som ej testat.

Citat:
Ursprungligen postat av smakupplevelsen
Ja man brukar känna sig klarare än klarast i huvudet av CS under ruset, känns som man tänker ljusår snabbare än dom man snackar med och man mår så jävla gött(!) , men när at gör sig påmind brukar man dock tänka tillbaka och få ångest över skit man sagt och gjort.

Benso tar bort at, mer eller mindre, men passa dig att blanda benso med alkohol för då får du långa minnesluckor och du vet inte vad du till med.
Precis! Haha njae, att säga att man älskar alla, du är min bästa polare, osv osv, hör ju till. Ingen skam i det Brukar oftast lova massa saker som är helt omöjligt att hålla (typ jag ska flytta in med dig i en stad jag inte ens har jobb i typ) haha. Men alla fattar ju som vart med, är lika för alla. Man blir lite överdriven i sin entusiasm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in