Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-26, 19:51
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Är det lugnt att ta Ecstasy någon dag efter jag tagit ganska mycket atarax?

Atarax är en antihistamin. Du är med andra ord helt säker.
Citera
2014-02-26, 22:33
Medlem
Snubben1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkEGratis
jag tycker att cannabis under peaken sänker ruset.
och efteråt på afterglown är det skönt, en lugnare övergång ifrån afterglow och krasch.

tack så mycket!
Citera
2014-02-27, 17:34
Medlem
PennyBridges avatar
Hallojsan folket! Nu är det så att jag poppat röda tärningar 2ggr och inte kommit dit jag vill Första gången poppade jag 1+1/4 först sen efter typ en timma resten av den andra och efter 1-1,5 timmar efter dessa en tredje. andra gången för typ 2veckor sen poppa jag 2 direkt och efter nån timma 2 tog jag den tredje. Fortfarande bara lite go men inte som man hoppas på´( Nu har jag styrt 5 kapslar med 100mg rent i varje som troligtvis landar imorrn Va rekommenderas att starta på? Pusss på er
Citera
2014-02-27, 17:42
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PennyBridge
Hallojsan folket! Nu är det så att jag poppat röda tärningar 2ggr och inte kommit dit jag vill Första gången poppade jag 1+1/4 först sen efter typ en timma resten av den andra och efter 1-1,5 timmar efter dessa en tredje. andra gången för typ 2veckor sen poppa jag 2 direkt och efter nån timma 2 tog jag den tredje. Fortfarande bara lite go men inte som man hoppas på´( Nu har jag styrt 5 kapslar med 100mg rent i varje som troligtvis landar imorrn Va rekommenderas att starta på? Pusss på er
Börja med 2 st direkt och i peaken 1/2-1 till. Beror ju lite på hur van du är
Jag är kung när jag har 200-230 mg mdma i mig
Have fun!!
Citera
2014-02-27, 18:26
Medlem
Citat:

2 röda tärningar?
borde vara minst 240mg
fin spread på de, men ingen mindre än 120mg i alla fall.
räcker inte 240 för dig är det märkligt.

jag hade tagit 2½-3kapslar och sen slängt i resten när det började komma igång.
fungerar inte detta som du vill kanske det är dags och vänta något år.
Citera
2014-02-28, 00:40
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkEGratis
2 röda tärningar?
borde vara minst 240mg
fin spread på de, men ingen mindre än 120mg i alla fall.
räcker inte 240 för dig är det märkligt.

jag hade tagit 2½-3kapslar och sen slängt i resten när det började komma igång.
fungerar inte detta som du vill kanske det är dags och vänta något år.

Hahaha fick 3 "gröna läppar" ikväll och kunde inte hålla mig:P Droppade först 2 sen en timma senare droppade jag en halv och snorta en halv samtidigt:P Nu va det 1 och en halv timma sen första och har inte hänt mycket än:S
Citera
2014-02-28, 01:24
Bannlyst
Citat:
Hahaha fick 3 "gröna läppar" ikväll och kunde inte hålla mig:P Droppade först 2 sen en timma senare droppade jag en halv och snorta en halv samtidigt:P Nu va det 1 och en halv timma sen första och har inte hänt mycket än:S

Det är inte mycket som händer när du poppar E verkar det som, sett flera inlägg från dig då du klagar på att de inte funkar, går du på nån medicin eller ear du jävligt ofta så du har en jävla tolerans???
Citera
2014-02-28, 01:34
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Det är inte mycket som händer när du poppar E verkar det som, sett flera inlägg från dig då du klagar på att de inte funkar, går du på nån medicin eller ear du jävligt ofta så du har en jävla tolerans???

Asså går ju på mirtazapin men fick tipset att hålla upp 24timmar så tog bara en halv igår och ingen nu ikväll Men har ju metadon också så kanske är det?:S Men det börjar fästa på lite nu:P
Citera
2014-02-28, 04:18
Medlem
Dreadwizs avatar
Vet inte ifall detta är rätt tråd att fråga i, admin får flytta mitt inlägg annars!

Får troligen hem 0.5g MDMA imorgon och hade tänkt dela detta med en polare, är första gången vi båda testar det och hade tänkt att köra 0.2g bomb var och sen snorta 0.05g, tänkte bara kolla ifall ni tror detta är en lagom dos första gången?

MVH
Citera
2014-02-28, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreadwiz
Vet inte ifall detta är rätt tråd att fråga i, admin får flytta mitt inlägg annars!

Får troligen hem 0.5g MDMA imorgon och hade tänkt dela detta med en polare, är första gången vi båda testar det och hade tänkt att köra 0.2g bomb var och sen snorta 0.05g, tänkte bara kolla ifall ni tror detta är en lagom dos första gången?

MVH

Själv skulle jag bomba allt, alltså 0.25.. Första gången kan en lina vara kul, känna hur det bränner o luktar..

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
Citera
2014-02-28, 04:51
Medlem
Skulle inte alls börja på 0.25 som jag skrev. Satt polaren förra veckan. Han tog o.1 och de va nog inte de bästa mdma, men man märke att han va påtänd med 0 tolerans, första gången.

Nu har jag lite renare och ska ge han 0.15... Ska bli och vandra på några mysiga gator i stan..
Citera
2014-02-28, 08:15
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreadwiz

MVH
börja med att bomba 2 mg x din vikt. snorta eller bomba sedan hälften av detta efter 1,5-2 timmar. så brukar jag lägga upp det och det har fungerat bra. 200 mg kan vara lite over-the-top om det är första gången för er, men det beror ju såklart på kvalitet och vad ni eftersträvar för rus.

ha så kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in