Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-05-22, 11:50
Medlem
Cristuphers avatar
Hej!
Jag har 200mg skull candy, och tänkte ta det på min bal. Jag har bara testat en svag dos innan och svampar, så min fråga är, är det för mycket och borde jag dra ner dosen? Väger bara 65kg kan tilläggas.

Skrivet från mobil
Citera
2013-05-22, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Hej!
Jag har 200mg skull candy, och tänkte ta det på min bal. Jag har bara testat en svag dos innan och svampar, så min fråga är, är det för mycket och borde jag dra ner dosen? Väger bara 65kg kan tilläggas.

Skrivet från mobil

nej fan det är en nice dos trots din vikt eg ska de va 2mg/kg men vafan, 200 är nice. men på din bal? varför? med risk att du ska bli sliskig och vilja klänga på folk,med dina uppspärrade ögon,tefatspupiller och ständigt spänd käke. du borde ta de en bättre kväll.
Citera
2013-05-22, 12:17
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
nej fan det är en nice dos trots din vikt eg ska de va 2mg/kg men vafan, 200 är nice. men på din bal? varför? med risk att du ska bli sliskig och vilja klänga på folk,med dina uppspärrade ögon,tefatspupiller och ständigt spänd käke. du borde ta de en bättre kväll.

Haha tänkte inte så mycket på hur jag kommer uppfattas, men jag är rätt bra på att verka kontrollerad. Dessutom kan "Jag tog E på balen" bli en rolig historia.

Skrivet från mobil
Citera
2013-05-22, 12:33
Medlem
Citat:
Haha tänkte inte så mycket på hur jag kommer uppfattas, men jag är rätt bra på att verka kontrollerad. Dessutom kan "Jag tog E på balen" bli en rolig historia.

Skrivet från mobil

Fyfan vad kul tanke! Köp färgade (bruna?) linser utan styrka bara =) Återkom hur det var =D
Citera
2013-05-22, 13:19
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Fyfan vad kul tanke! Köp färgade (bruna?) linser utan styrka bara =) Återkom hur det var =D

Har glasögon. Tänkte poppa den efter efterrätten och när folk börjar bli lite fulla så jag tror inte mina stora pupiller får jättemycket uppmärksamhet. Det enda jag är rädd för är att jag ska spy upp 3 rätters då jag tar den efter maten. Har ju hört att spy inte är så ovanligt. Ska man vänta ett tag efter maten eller hur brukar det vara?
Citera
2013-05-22, 16:43
Medlem
Citat:
Har glasögon. Tänkte poppa den efter efterrätten och när folk börjar bli lite fulla så jag tror inte mina stora pupiller får jättemycket uppmärksamhet. Det enda jag är rädd för är att jag ska spy upp 3 rätters då jag tar den efter maten. Har ju hört att spy inte är så ovanligt. Ska man vänta ett tag efter maten eller hur brukar det vara?

Första gången så käkade jag rejält med mat precis innan jag droppade 150MG. Tog typ 50-55 minuter innan jag kände av det, men sedan jävlar slog det rejält. Så var beredd på att det kan ta lite tid innan du märker av det om du precis har käkat. Sedan får du nästan räkna med att din omgivning kommer upptäcka att du är påverkad, men är du beredd att ta den smällen så kör på.
Citera
2013-05-22, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
En polare till mig började kvällen med kokain, cirka 0,4gram, och när det tog slut gick han över till ecstasy som han aldrig testat. Han tog cirka 375mg (150+150+75) under hela kvällen och han fick inga som helst visuella effekter och vad jag förstår knappt någon eufori (inte i närheten av den jag upplever). Rent konkret vad är det som händer om man blandar kokain och ecstasy? Att det inte är bra att blanda dessa har jag redan förstått, men är det normalt att inte få någon effekt alls av ecstasy om man blandar det såhär?
Kokain och MDMA använder sig av samma transportprotein för att ge effekt, och då de har olika affinitet för transportproteinet i fråga så kan det hända att kokainet blockerar effekten i varierande grad.

Samma princip gäller för SSRI preparat.
Citera
2013-05-22, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Kokain och MDMA använder sig av samma transportprotein för att ge effekt, och då de har olika affinitet för transportproteinet i fråga så kan det hända att kokainet blockerar effekten i varierande grad.

Samma princip gäller för SSRI preparat.

Detta var precis vad jag ville veta, tack för hjälpen!
Citera
2013-05-22, 21:07
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Hej!

Skrivet från mobil

Har du druckit alkohol innan kommer du blir riktigt maxad om du inte käkat så mycket E tidigare. Min första gång på E hade jag druckit tidigare och fick en fet E på 180mg. Slutade med att jag ville hångla upp alla jag såg, killar så som tjejer. Svetten rann och även de som inte sysslade med droger såg på mig att jag fått i mig något roligt Kan tillägga att när detta hände vägde jag runt 110 kg.

Sammanfattning: Är du inte avskräckt av det jag skrivit så kör på för fan. Vill du vara säker så ta halva först, och andra halvan när den första halvan börjar kicka.
Citera
2013-05-22, 21:14
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Hej!

Skrivet från mobil
Jag är både för och emot att du ska ta det just på balen.
Första gången är nog omöjlig att vara diskret på, så om det finns ordningsvakter på stället så känns det ganska olämpligt, då det vore sugigt ifall du åkte dit just på balen.
Men samtidigt är det ett perfekt tillfälle att ta det på om man kan vara någorlunda diskret. Du lär ju aldrig glömma den där balen i alla fall
Citera
2013-05-22, 21:32
Medlem
Cristuphers avatar
Jag börjar med att ta 100mg och sen de andra 100mg lite senare, så man kommer igång lugnt, så det inte blir den här "kicken". Detta är som sagt skullcandy, är inte proffs men de ska vara riktig fina.

Skulle ju varit roligast att vara trippad under middagen och valsen, men det vågar nog inte en gröngöling som mig. Men ja, det blir nog kul!
Citera
2013-05-22, 21:35
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Jag börjar med att ta 100mg och sen de andra 100mg lite senare, så man kommer igång lugnt, så det inte blir den här "kicken". Detta är som sagt skullcandy, är inte proffs men de ska vara riktig fina.

Skulle ju varit roligast att vara trippad under middagen och valsen, men det vågar nog inte en gröngöling som mig. Men ja, det blir nog kul!
Trippa på efterfesten, annars kommer du garanterat att sticka ut. Du kan ju dra lite amfetamin under middagen om du har

Jag hade dock rekommenderat dig att bara poppa en på 100mg, det borde räcka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in