Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-14, 18:07
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albiion
Min kran sålde enbart mdma-kristaller och exctacy tillsammans. Så nu sitter jag med både mdma-kristaller och exctacy och ska på fest ikväll. Rekommenderar ni att ta både exctacy och dra någon näsa mdma under kvällen? Eller ska jag bara hålla mig till ett av dem?
Det är lugnt, du kan ta både och. Dina knappar borde (förhoppningsvis) bara innehålla MDMA ändå.
Citera
2014-02-16, 21:42
Medlem
Vallasands avatar
Är det lugnt att ta Ecstasy någon dag efter jag tagit ganska mycket atarax?
Citera
2014-02-20, 18:40
Medlem
Skohornets avatar
Senaste gången körde jag MDMA ~0.5-1g och fick ingen effekt. Innan det har jag varit på fest och kört upp till 2-2.5g på en kväll och inte fått effekt. Båda dessa tillfällen var för kanske ett halvår sedan.

Körde sedan 2,5 riktigt bra E-knappar (kollade upp dom) och blev inte heller ens lite påverkad av dessa.

Vad kan problemet vara? Visst att jag kört massa andra droger under tiden, men vilka kan hämma effekten? Går inte på SSRI eller något sådant.
Citera
2014-02-20, 19:39
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Senaste gången körde jag MDMA ~0.5-1g och fick ingen effekt. Innan det har jag varit på fest och kört upp till 2-2.5g på en kväll och inte fått effekt. Båda dessa tillfällen var för kanske ett halvår sedan.

Körde sedan 2,5 riktigt bra E-knappar (kollade upp dom) och blev inte heller ens lite påverkad av dessa.

Vad kan problemet vara? Visst att jag kört massa andra droger under tiden, men vilka kan hämma effekten? Går inte på SSRI eller något sådant.
Jag vet inte vilka andra droger du blandar med eller vilka andra orsaker som kan tänkas finnas till uteblivet rus, men så pass stora doser ska du definitivt inte slänga i dig oavsett vilket.
Citera
2014-02-20, 20:08
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag vet inte vilka andra droger du blandar med eller vilka andra orsaker som kan tänkas finnas till uteblivet rus, men så pass stora doser ska du definitivt inte slänga i dig oavsett vilket.

Vet såklart att det inte är hälsosamt, fick en brinnande huvudvärk efter 7 knappar e nån gång för nåt år sedan. Kan ju vara det som spökar, att jag fuckat upp det for life. Fast när jag hippieflippade förra säsongen så funkade det ändå.

Weird.
Citera
2014-02-21, 01:24
Medlem
Pax.Paciss avatar
Citat:
Vet såklart att det inte är hälsosamt, fick en brinnande huvudvärk efter 7 knappar e nån gång för nåt år sedan. Kan ju vara det som spökar, att jag fuckat upp det for life. Fast när jag hippieflippade förra säsongen så funkade det ändå.

Weird.
Du har nog inte "fuckat upp det for life", men det kommer troligen ta ett antal år innan det funkar igen.
Citera
2014-02-21, 12:28
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pax.Pacis
Du har nog inte "fuckat upp det for life", men det kommer troligen ta ett antal år innan det funkar igen.

Bättre än inget i suppose, får hålla mig borta från skiten. Synd jag ska på ravekryssning om 2 veckor och hatar allt som har med rave att göra utan tänkte mest vara fläng
Citera
2014-02-21, 23:24
Medlem
Pax.Paciss avatar
Citat:
Bättre än inget i suppose, får hålla mig borta från skiten. Synd jag ska på ravekryssning om 2 veckor och hatar allt som har med rave att göra utan tänkte mest vara fläng
Kör cola eller något annat som inte tar på seratonin. Är inte super insatt men det finns nog sett att sänka e toleransen snabbare, sök runt lite
Citera
2014-02-22, 12:49
Medlem
Går på 100 mg quetiapin, går det att köra på eller är det farligt?
Citera
2014-02-26, 15:43
Medlem
Snubben1s avatar
har någon här testat E med cannabis?

Ni som har gjort det, rekommenderar ni andra att göra det?
Citera
2014-02-26, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben1
har någon här testat E med cannabis?

Ni som har gjort det, rekommenderar ni andra att göra det?

jag tycker att cannabis under peaken sänker ruset.
och efteråt på afterglown är det skönt, en lugnare övergång ifrån afterglow och krasch.
Citera
2014-02-26, 18:58
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkEGratis
jag tycker att cannabis under peaken sänker ruset.
och efteråt på afterglown är det skönt, en lugnare övergång ifrån afterglow och krasch.
Jag instämmer med detta. Det tar udden av ruset att röka cannabis, men ett puff eller två förstör förstås inte hela upplevelsen. Att röka när det börjar dala är absolut ett trevligt sätt att avrunda en bra natt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in