Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-08-04, 21:14
Medlem
headsteps avatar
Ok, kanske kan dela på dom och fylla på sen eller blir toleransen skithög på en gång?
Citera
2014-08-04, 21:15
Medlem
Måste höra, att beställa EZtest ifrån exempelvis Holland hur ser tullen på detta?
Citera
2014-08-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Ok, kanske kan dela på dom och fylla på sen eller blir toleransen skithög på en gång?
Man ska helst droppa allt på en gång, men det är bra att fylla på en bit in i ruset, men det förlänger bara ruset om man gör det.

Se till att städa och ha en nybäddad säng. Gör det fint och tänd mycket ljus!
Helt underbart att ta MDMA med sin flickvän... Det är en mycket bra grej att göra, det kan få er att komma närmare varandra.

Rekommenderar starkt att ta MDMA med sin partner, extra mycket om förhållandet är struligt!
MDMA fungerar som magi när man ska lösa relationsproblem.
Citera
2014-08-04, 22:35
Medlem
kungl1gts avatar
Tänkte höra om någon annan upplever liknande rus på mdma, har kört kanske 5-6 gånger och VARJE gång har jag upplevt att jag blir extremt trött/seg. Då jag endast använder mdma i festivalsamanhang så blir detta väldigt frustrerande då man egentligen borde studsa runt och dansa, men upplever de nästan som lite obehagligt o studsa runt.

Därav mina vänner som kört av samma batch blir fulla av energi och kan knappt stå stilla, har även testat att stå på dansgolvet när de kickar och upplever även då att jag enbart vill gå o sätta mig och ta de riktigt lugnt.

Notera att jag inte upplever det som något negativt, men kan bli lite frustrerande på en fet festival när man egentligen borde ösa som aldrig förr!
Citera
2014-08-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
.
Ju större dos jag tar, desto segare blir jag. Du kanske borde testa en mindre dos?
Citera
2014-08-05, 02:33
Medlem
PermanentNojjas avatar
Citat:
Tänkte höra om någon annan upplever liknande rus på mdma, har kört kanske 5-6 gånger och VARJE gång har jag upplevt att jag blir extremt trött/seg. Då jag endast använder mdma i festivalsamanhang så blir detta väldigt frustrerande då man egentligen borde studsa runt och dansa, men upplever de nästan som lite obehagligt o studsa runt.

Därav mina vänner som kört av samma batch blir fulla av energi och kan knappt stå stilla, har även testat att stå på dansgolvet när de kickar och upplever även då att jag enbart vill gå o sätta mig och ta de riktigt lugnt.

Notera att jag inte upplever det som något negativt, men kan bli lite frustrerande på en fet festival när man egentligen borde ösa som aldrig förr!

Jag upplever detsamma om jag tar MDMA, tar jag E (som ofta har tjack i sig) blir jag mer pepp, men får inte alls samma eufori. Av den anledningen tar jag numer bara MDMA hemma med vänner. Mitt råd är att du testar E eller håller dig till tjack på festivaler.
Citera
2014-08-05, 03:36
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:

Hmm själv så upplever jag att jag antingen vill upp och röra mig för att jag är rastlös eller så vill jag bara ligga och smeka mig själv typ! På knapp då måste understrykas! En gång blev jag dock tom så slö att jag noddade! Men jag misstänker dock att det var någon opiat i just dom knapparna! Men som jag har fattat det så kör du på mdmda kristaller ev pulver? Det jag skulle rekommendera då är att inte ta mdma när du vill festa utan kanske se över tjacket istället?
Citera
2014-08-05, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
En gång blev jag dock tom så slö att jag noddade! Men jag misstänker dock att det var någon opiat i just dom knapparna!
Jag noddar jämt på MDMA i lite större doser. Du fick tag i knappar med hög MDMA-halt.
Citera
2014-08-05, 04:06
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Jag noddar jämt på MDMA i lite större doser. Du fick tag i knappar med hög MDMA-halt.

Är övertygad om att så inte är fallet! Har tidigare får "nodd aktiga" känslor, men inte alls som den eller dom två kom jag på nu, gångerna! Samma batch, samma scenario! Jag hade druckit innan och göömde bort att andas och skit! Riktigt läskigt var det! Men man piggnade till lite när mdet kickade!
Citera
2014-08-05, 22:00
Medlem
Jag har läst mycket om ruset osv men aldrig eventuella bieffekter. Någon skrev här i tråden att jag borde ta ett uppehåll så jag inte kör mina serotoninreceptorer i botten. Definiera detta? Kan man bli en halvdöd person när de kommer till lycka,humor osv? depression?
Senast redigerad av Road66 2014-08-05 kl. 22:02.
Citera
2014-08-06, 04:27
Medlem
VVCs avatar
Jag har tillgång till hur mycket MDMA än skulle behöva så jag behöver era råd.

Hur skall jag dosera efter min första bomb på 200-230mg? Vänta 1-2h sen bomba ytterligare 100mg eller är det bättre med snort när det peakar?

Låt säga att jag kör 220mg bomb, hur mycket borde jag bomba för att få ruset lite längre?

Kommer ha tillgång till både Sativa Ak47 samt rökmix. Av egna erfarenheter så slår rökmix + tjack bättre än rökmix + cannabis, gäller det samma för MDMA?

Är en erfaren knarkare men har endast kört rent MDMA två gånger eftersom jag fastnade för 6-APB.

Over and out!
Citera
2014-08-06, 10:46
Medlem
Tresbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Jag har tillgång till hur mycket MDMA än skulle behöva så jag behöver era råd.

Hur skall jag dosera efter min första bomb på 200-230mg? Vänta 1-2h sen bomba ytterligare 100mg eller är det bättre med snort när det peakar?

Låt säga att jag kör 220mg bomb, hur mycket borde jag bomba för att få ruset lite längre?

Kommer ha tillgång till både Sativa Ak47 samt rökmix. Av egna erfarenheter så slår rökmix + tjack bättre än rökmix + cannabis, gäller det samma för MDMA?

Är en erfaren knarkare men har endast kört rent MDMA två gånger eftersom jag fastnade för 6-APB.

Over and out!

Personligen flyger jag rejält av en bomb på 200mg och när de närmar sig 300 blir det onödigt mycket, speciellt om du ska återdosera med 100mg? 400mg är en rätt rejäl dos. Har märkt att återdosera inte gör jättemkt mer än att förlänga ruset något, vilket då i min mening gör det lite ovärt.

Själv brukar jag bomba 120-200, röka lite cannabis direkt efter, sen efter några timmar när det börjar avta tycker jag det är nice med en liten lina tjack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in