Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-04, 20:01
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Hur länge borde man vänta med att ta MDMA igen? infogad.

/Mod
Citera
2014-01-04, 20:01
Medlem
Feber imorse - MDMA Ikväll?

Tjena,

En kompis hade feber imorse (ca. 38) och nu undrar hon om hon kan trippa på MDMA redan ikväll?
Min erfarenhet är att kroppstemperaturen förhöjs rejält på E/MDMA m.m.
Hon påstår att hennes feber är borta men att hon har lite värk i lederna.

Har någon av er erfarenhet av att trippa på E/MDMA när ni haft feber?
Citera
2014-01-04, 20:07
Medlem
knArkes avatar
Upp till var och en vad man klarar av och inte.
Hon borde ta, lätt! Hoppas bara hon inte vaknar någe mera sen..
Girig jävel
Citera
2014-01-04, 20:22
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Riskerna ökar givetvis. Värt det? Njaa..
Citera
2014-01-04, 20:49
Medlem
Har någon upplevt under ett xtc rus att ni tror att alla pratar svenska med er? Var under nyår på ett rave i Holland och när jag var som mest maxad pratade alla svenska, t.om DJ'n och i vissa låtar kom där 100% klar och tydlig svenska. Detta var otroligt coolt men fruktansvärt mycket mindfuck, då man kunde stå och prata med en person på svenska för att minuter senare förstå att de inte förstått ett skit av man sagt för att de inte var svenskar...
Citera
2014-01-04, 21:08
Medlem
BigFatCones avatar
Man trippar inte på MDMA och är man sjuk så ska man på sin höjd ta en whisky och röka en fet.
Citera
2014-01-04, 22:36
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Feber imorse - MDMA Ikväll? infogad.

/Mod
Citera
2014-01-04, 22:54
Medlem
Fruity Freshs avatar
Jag hade faktiskt en inte obetydlig feber en gång på nyår. Efter noggrant googlande och mätande av temperatur osv så gjorde jag det till slut och då vill jag minnas att min oro släppte så fort det kickade in, allt kändes precis som vanligt. Tog ingen monsterdos och hade järnkoll på vattenintag osv.
Då var det dock som sagt nyårsafton och i en situation där jag haft valet att skjuta upp det till nästa dag eller liknande hade jag definitivt gjort det.

Sammanfattat: min erfarenhet av det gick bra, men av de få dödsfall som sker med ecstasy så är det ju väldigt ofta pga för hög kroppstemperatur så kan det undvikas så bör det också undvikas.
Citera
2014-01-07, 00:47
Medlem
hsebbes avatar
Det är så längesen jag tog mdma kristaller så skulle behöva fräscha upp dosnivåerna.

Vad säger ni om 125mg i startdos? Tänker vira det i lite toapapper och svälja.

Väger cirkus 80 pannor och har rullat dussintals gånger och är van med de mesta substanserna.

Tycker ni man ska snorta 50mg när det första slår?
Citera
2014-01-07, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Jag hade faktiskt en inte obetydlig feber en gång på nyår. Efter noggrant googlande och mätande av temperatur osv så gjorde jag det till slut och då vill jag minnas att min oro släppte så fort det kickade in, allt kändes precis som vanligt. Tog ingen monsterdos och hade järnkoll på vattenintag osv.
Då var det dock som sagt nyårsafton och i en situation där jag haft valet att skjuta upp det till nästa dag eller liknande hade jag definitivt gjort det.

Sammanfattat: min erfarenhet av det gick bra, men av de få dödsfall som sker med ecstasy så är det ju väldigt ofta pga för hög kroppstemperatur så kan det undvikas så bör det också undvikas.

dock är det ju stor skillnad i vilken kroppstemperatur man uppnår på att rejva i ngn källare med kass ventilation och asmkt folk och att softa i ngns vardagsrum..
Citera
2014-01-07, 16:28
Medlem
emocores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hsebbe
Det är så längesen jag tog mdma kristaller så skulle behöva fräscha upp dosnivåerna.

Vad säger ni om 125mg i startdos? Tänker vira det i lite toapapper och svälja.

Väger cirkus 80 pannor och har rullat dussintals gånger och är van med de mesta substanserna.

Tycker ni man ska snorta 50mg när det första slår?
Jag hade kört mer. Men jag gillar när det slår ordentligt. Närmare 200mg skulle jag rekommendera, om du inte kört på ett tag. Sen fylla på med 150mg en stund efter att det första har kickat. Men allt beror ju på hur hög du vill bli. Så här gjorde jag för två veckor sen och klarade av att gå ut på (psy)klubb mitt under ruset och hade en fantastisk kväll/natt.
Citera
2014-01-07, 21:57
Medlem
hsebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emocore
Jag hade kört mer. Men jag gillar när det slår ordentligt. Närmare 200mg skulle jag rekommendera, om du inte kört på ett tag. Sen fylla på med 150mg en stund efter att det första har kickat. Men allt beror ju på hur hög du vill bli. Så här gjorde jag för två veckor sen och klarade av att gå ut på (psy)klubb mitt under ruset och hade en fantastisk kväll/natt.

Självklart är man kicktorsk

Hur länge brukar du vänta innan du fyller på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in