Citat:
Ursprungligen postat av
bananmusli
Är så sjukt jävla sugen på mitt MDMA som ligger ett par meter ifrån mig att jag inte vet vart jag ska ta mig till... Har riktigt dålig självdiciplin och kommer aldrig i livet kunna vänta till nyår. Någon som har något bra tips på hur jag ska tänka för att låta bli?
Ps. Har redan försökt uppleva kärlek i det riktiga livet men det funkar inte. Värre biverkningar än efter MDMA ju.
Eftersom du provade första gången ganska nyligen
https://www.flashback.org/sp46087740 så kan du köra iaf 1 gång till och få bra effekt på nyår igen.
Men vill du låta bli så är de bara att tänka "Desto längre jag väntar, desto bättre kommer ruset bli"
Vet själv hur svårt det är, har haft ca 200mg kristaller sen sist (sommaren, augusti) liggandes hemma innan jag tog de i helgen... vilket jag inte skulle gjort.
Fick knappt någon effekt alls, nog bara för jag blandbrukat droger mer och mer... Men den helgen som va så va de nog tjacket, alkoholen som sabbade de för mig.
Nästa gång de blir MDMA ska jag kanske ta en kur 5-htp och vara ren i 1-2 veckor och hoppas jag får ut mer av de då.