Citat:
Ursprungligen postat av
AngelusDiaboli
Ahh, då förstår jag absolut att du kan känna så!
När jag provade första gången så var det i en hemmamiljö. Och jag fick en total, helt jävla sjuk eufori. Jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv. Det är precis så jag har tänkt mig att det måste kännas att injicera heroin, sådan jävla stark eufori var det. (nu förstår jag att det säkert känns annorlunda att injicera heroin, men det är så jag hade föreställt mig känslan i huvudet)
Men ja, om du inte får den där euforin, då förstår jag dig helt och hållet. Vi som får den kan dock tycka att det även är sjukt nice i en hemmamiljö, även om det optimala självklart är till exempel på en festival eller ett rave.

Hmm aja, hur som kommer
bananmusli få en betydligt roligare upplevelse om denne sparar det än om den bränner det en regnig onsdagskväll hemma!
Sparar man det till speciella tillfällen får man mycket mer utav drogen, blir det liksom speciellt tillfälle+ MDMA. Nyår och fester är ju roligt och något man ser fram emot utan knark (eller ja innan man prövat knark, annars orka

), med MDMA blir det 1+1=10000000! Så spara dig, bananmusli det är värt det! Annars blir det "yey MDMAkänslan som jag får varje torsdag på en nyårsfest, fett" istället för "WOOW DEN BÄSTA KVÄLLEN I MITT LIV O.O "
Fan vad sugen jag blev på MDMA nu (och att revja!)...