Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-04, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Varför det?

Kan bara tala för mig själv men när jag tar dom flesta centralstimulantia så ökar alltid suget efter att röka.
Citera
2013-04-04, 18:56
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Hur vanligt är det egentligen med minnesluckor?

Citat:
Är det någon som vet hur vanligt det är med minnesluckor egentligen? Jag har bara testat ecstasy två gånger och den andra gången drack jag en öl innan, sedan är det totalt svart i 3h framåt. Är detta normalt eller? Borde man vara orolig om man får minnesluckor av det här slaget?

Tycker själv det känns väldigt konstigt att inte minnas vad som hände under kvällen, men jag gör verkligen inte det. Jag minns vad jag gjorde innan och jag minns vad som hände efteråt, men 99% av det som hände under ruset är helt borta. Det här var första gången jag var påverkad ute bland andra, så det är förmodligen bara bra att jag inte minns vad som hände...

Det är väldigt individuellt skulle jag vilja påstå, i rimliga doser givetvis. Men det är väl vanligare att man inte får det. Har du även lätt att få minnesluckor av alkohol?
Självklart är det inte positivt att få jättelånga minnesluckor, men du behöver säkert inte oroa dig om det såhär i efterhand. Ta det lugnt i framtiden om du testar några fler gånger, kör inte för hårt och inte för ofta.

Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Jag har nu ecstasypiller från Rahad Jackson i skafferiet. Party flocks har jag för mig att de kallades enligt beskrivningen. Ljusblå med en apa på. Ska innehålla 120 mg MDMA.

Är dessa bra?

Jag har aldrig testat E förut. Jag ska på anställningsintervju snart. Så jag tänker vänta ett tag för säkerhets skull ifall att de drogtestar. Sen tänker jag testa.

Prova att ställa frågan i denna tråden.

https://www.flashback.org/t285254
Senast redigerad av Presentpapper 2013-04-04 kl. 19:03.
Citera
2013-04-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Det är väldigt individuellt skulle jag vilja påstå, i rimliga doser givetvis. Men det är väl vanligare att man inte får det. Har du även lätt att få minnesluckor av alkohol?
Självklart är det inte positivt att få jättelånga minnesluckor, men du behöver säkert inte oroa dig om det såhär i efterhand. Ta det lugnt i framtiden om du testar några fler gånger, kör inte för hårt och inte för ofta.

Jag har aldrig fått minnesluckor av alkohol, men sen dricker jag väldigt sällan och aldrig i sådana mängder att jag skulle kunna få det heller. Fick inga som helst minnesluckor när jag testade hemma första gången kan väl vara värt att nämna.

Det var alldeles för roligt med ecstasy så fler gånger kommer det utan tvekan att bli, men vill ju kunna komma ihåg vad som hände under kvällen också... Kan med lätthet säga att det var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv.
Citera
2013-04-04, 20:38
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Jag har aldrig fått minnesluckor av alkohol, men sen dricker jag väldigt sällan och aldrig i sådana mängder att jag skulle kunna få det heller. Fick inga som helst minnesluckor när jag testade hemma första gången kan väl vara värt att nämna.

Det var alldeles för roligt med ecstasy så fler gånger kommer det utan tvekan att bli, men vill ju kunna komma ihåg vad som hände under kvällen också... Kan med lätthet säga att det var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv.

Det blev nog helt enkelt så mycket intryck för din hjärna så den tog en liten timeout.
Jag menar, kommer ju ihåg de starkaste upplevelserna man haft på droger när bara sitt eget rum blir ett så starkt intryck att man blir helt förbluffad. Tänk då en klubb men hög musik och människor överallt. Blir lätt lite överbelastning i hjärnkontoret.

Kan inte klandra dig, det är något utöver det vanliga.
Kom som sagt ihåg bara att inte bruka för ofta, det kan aldrig sägas för ofta.
Citera
2013-04-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femfem
Kan bara tala för mig själv men när jag tar dom flesta centralstimulantia så ökar alltid suget efter att röka.

Håller med fullständigt! Dessutom får ciggen mig att peaka ännu lite högre. Känns som om jag når högre upp på något sätt, blir än klarare i huvudet!
Citera
2013-04-04, 23:19
Medlem
Vill bara tipsa om att dra några ruscher på MDMA kristaller. Helt underbart! Trodde det var ett skämt när jag såg folk springa allt dem kunde först, men efter att man prövat så måste jag nu varje gång ruscha lite när jag peakar
Citera
2013-04-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diefastplease
Håller med fullständigt! Dessutom får ciggen mig att peaka ännu lite högre. Känns som om jag når högre upp på något sätt, blir än klarare i huvudet!

Nu röker jag bara någon gång ibland när jag känner för det (dvs inte dagligen), men det absolut sista jag tänker på är cigg under ruset. Men visst, ska testa det någon gång i framtiden, speciellt om man kan peaka ännu högre med det.
Citera
2013-04-05, 01:44
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Nu röker jag bara någon gång ibland när jag känner för det (dvs inte dagligen), men det absolut sista jag tänker på är cigg under ruset. Men visst, ska testa det någon gång i framtiden, speciellt om man kan peaka ännu högre med det.

Det smakar även mycket godare av mina erfarenheter, och röken känns skönare i halsen.
Citera
2013-04-05, 01:46
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diefastplease
Vill bara tipsa om att dra några ruscher på MDMA kristaller. Helt underbart! Trodde det var ett skämt när jag såg folk springa allt dem kunde först, men efter att man prövat så måste jag nu varje gång ruscha lite när jag peakar

Kan faktiskt vara riktigt skönt under ruset!

Kom ihåg när jag testade 6-APB och sprang en tag fram och tillbaka i hallen.
Får väl ge mig ut i naturen och springa av mig om det blir någon mer gång.
Citera
2013-04-05, 19:51
Medlem
3wyls avatar
Citat:
Ska du vara hemma eller ut på krogen?
Ett fett jävla uteställe någonstans i London.
Citera
2013-04-05, 21:07
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3wyl
Ett fett jävla uteställe någonstans i London.

Tänk då som sagt på att dricka vatten, särskilt om du dansar osv.

Tänk även på att inte dricka allt för mycket alkohol, helst inget alls.
Citera
2013-04-05, 21:10
Medlem
jedimindshits avatar
Citat:

Ja, men ett md-rus skiljer sig rätt mycket från ett cannabis rus Två droger i helt olika ligor. Förresten, njut av din mdma oskuld. Önskar jag kunde få uppleva mitt första rus ännu en gång. Helt otroligt.

Btw, efter den 4:e timmen ungefär, när det känns som att ruset är påväg ner, testa att röka ett par bloss av en joint. Smäller på ännu hårdare. Sist jag gjorde det så såg jag färger ut ur väggen, stjärnor i taket etc, rätt coolt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in