Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-16, 23:27
Medlem
Någon som har lite mer ingående fakta om hur biverkningarna skiljer sig angående dosering? T.ex 150mg jämfört med 500mg på samma kväll.

Mvh
Citera
2013-10-16, 23:59
Medlem
Dysfunktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseBildoktor
Någon som har lite mer ingående fakta om hur biverkningarna skiljer sig angående dosering? T.ex 150mg jämfört med 500mg på samma kväll.

Mvh

på 500 kommer du få ett mycket kraftigt rus, säkert hallisar. Kan bli ganska påfrestande...
Citera
2013-10-17, 00:07
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseBildoktor

Mvh

Kör du 150mg kommer du nog inte få någon AT alls dagen efter , kör du 500 får man lite smått men inte så farligt kör du över 1gram så börjar man få brainzaps och sjuka blodsockerfall , så har det varit på mig ialf , har passat ut mitt i en affär dagen efter så den som jobba i butiken har fått hjälpa mig upp o så haha
Citera
2013-10-17, 16:48
Medlem
Tjenare!

Jag är ganska orolig då jag har dessa "gröna äpplen" i min ägo men på pillreports läst att det har funnits dödsfall kring dessa, vet ju såklart inte om det är samma batch eller inte. Vill dock inte slänga iväg de utan att vara helt säker, så är det någon med vetskap om innehållet i dessa alternativt har prövat de själv!

tackar för snabbt svar, helgen är snart här
Citera
2013-10-17, 17:12
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piskefloe
Tjenare!

Jag är ganska orolig då jag har dessa "gröna äpplen" i min ägo men på pillreports läst att det har funnits dödsfall kring dessa, vet ju såklart inte om det är samma batch eller inte. Vill dock inte slänga iväg de utan att vara helt säker, så är det någon med vetskap om innehållet i dessa alternativt har prövat de själv!

hade du inte planerat att köra dem i helgen hade du kunnat köpa ett ez-test
Citera
2013-10-17, 17:31
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piskefloe
Tjenare!

Som ovanstående skriver, skit i helgen och köp ett ez-test! Här kan du jämföra http://www.bluelight.ru/vb/threads/590014-WARNING-Dodgy-amp-Dangerous-Pills-Thread

Själv skulle jag vara vädigt, väldigt försiktig
Citera
2013-10-18, 02:42
Medlem
robinkungs avatar
Tog lite amfetamin igår, kanske 0.2 g efter att ha varit ren i fyra dagar ungefär. Funderar på om jag skulle kunna ta MDMA idag utan att riskera hjärnskador. Det är knappar med enbart MDMA. Tog amfetamin kl 17.30 cirka utan att fylla på, lär ta knappen runt 19-20.
Senast redigerad av robinkung 2013-10-18 kl. 02:44.
Citera
2013-10-18, 03:10
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Tog lite amfetamin igår, kanske 0.2 g efter att ha varit ren i fyra dagar ungefär. Funderar på om jag skulle kunna ta MDMA idag utan att riskera hjärnskador. Det är knappar med enbart MDMA. Tog amfetamin kl 17.30 cirka utan att fylla på, lär ta knappen runt 19-20.

'Det ska inte va några problem , finns ju alltid en liten chans men den e minimal tror jag och om du väntar 3 dagar till så e de lika stor risk
Citera
2013-10-18, 03:37
Medlem
robinkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibiff
'Det ska inte va några problem , finns ju alltid en liten chans men den e minimal tror jag och om du väntar 3 dagar till så e de lika stor risk
Tack för svaret! Lär nog bli så att jag tar ecstasy imorgon. Nu när det lilla tjacket jag hade kvar är borta så har jag enbart två piller kvar, sen ska jag bli drogfri. Finns väl för övrigt inget bättre avslut på ett drogbruk än att ta ecstasy.
Citera
2013-10-18, 14:34
Medlem
kajsakavatts avatar
Om någon vecka ska jag och 2 polare poppa E, det blir andra gången för mig och första gången för mina 2 polare, har ni några tips på vad man kan göra för kul under ett E rus? Vi kommer förmodligen va hemma hos någon av oss hela kvällen.
Citera
2013-10-18, 15:00
Medlem
robinkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajsakavatt
Om någon vecka ska jag och 2 polare poppa E, det blir andra gången för mig och första gången för mina 2 polare, har ni några tips på vad man kan göra för kul under ett E rus? Vi kommer förmodligen va hemma hos någon av oss hela kvällen.
Gör en spellista med mycket chillstep från artister som exempelvis Blackmill. Lyssna på musik och snacka med dina vänner, det är det ultimata.

Annars så kommer ni säkerligen hitta på något under rusets gång! Det är onödigt att ha en massa planerat, det löser sig ändå! Ruset styr er och inte tvärtom
Citera
2013-10-18, 16:56
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajsakavatt

Lyssna på musik kvittar vad för musik ta den som ni tycker är bäst jag kör själv alltid på psy-prog , dansa i timmar , röka en fet o sen sitta o snacka i timmar =) gå ut en runda o känna er tyngdlösa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in