Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadesss
Om jag minns rätt så sitter det iaf i urinet upp till 72 h
Inte intresserad av hur länge de syns i pisset.

Men hittade svaret på min fråga ändå.
Citera
2013-10-14, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Inte intresserad av hur länge de syns i pisset.

Men hittade svaret på min fråga ändå.

Vad var svaret då?
Citera
2013-10-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Vad var svaret då?
1-4 dagar enligt andra användare på forumet om man brukar de sällan
Fler än 4 dagar om man brukar de oftare såklart
Senast redigerad av Janitori 2013-10-14 kl. 22:18.
Citera
2013-10-15, 19:07
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Låt säga att man har 500mg MDMA. Detta ska delas på tre personer under en kväll.

Skulle det vara bäst att dela upp allting jämt och ta en enda dos var, eller lämna lite och ta som booster 1-2 timmar senare? Om man ska ta en booster, är nasalt att föredra?

Tack!
Citera
2013-10-15, 20:02
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Låt säga att man har 500mg MDMA. Detta ska delas på tre personer under en kväll.

Skulle det vara bäst att dela upp allting jämt och ta en enda dos var, eller lämna lite och ta som booster 1-2 timmar senare? Om man ska ta en booster, är nasalt att föredra?

Tack!
Jag hade tagit en enda stor dos. Inte värt att fylla på med några få tiotal milligram, bättre då att sikta högt i början så man inte blir missnöjd.
Citera
2013-10-16, 12:25
Medlem
Norrlandsnagans avatar
750 Mg MDMA. Siktar på ett 10 timmars rus. Men det er riktigt fina kristaller allså, stora hela... Någon som vet hur mycket man kan ta upp över tid? Vill gärna slippa göra om fin MDMA till MDA, vill jag trippa tar jag hellre syra

Jag väger 83 kg, så tänkte bomba 250 mg vid 22-23 tiden som första intag. Räknar med att andra bomben blir 250 mg vid 03-04. Behöver jag egentligen köra nån mer?
Citera
2013-10-16, 13:56
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsnagan
750 Mg MDMA. Siktar på ett 10 timmars rus. Men det er riktigt fina kristaller allså, stora hela... Någon som vet hur mycket man kan ta upp över tid? Vill gärna slippa göra om fin MDMA till MDA, vill jag trippa tar jag hellre syra

Jag väger 83 kg, så tänkte bomba 250 mg vid 22-23 tiden som första intag. Räknar med att andra bomben blir 250 mg vid 03-04. Behöver jag egentligen köra nån mer?

Beror lite på hur många gånger du kört mdma innan , nu när jag kört det endel gånger håller peaken i max 2timmar sen får man ta redose innan peaken släpper för svårt o komma upp igen om man inte tar rätt mycket större dos än första dosen , men är du ganska ny så hade jag kört andra bomben vid kanske 02 och sen en igen vid 05
Citera
2013-10-16, 14:05
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:

Skulle vilja påstå att det är omöjligt att ha ett 10-timmars MDMA-rus.
5 timmar är mer rimligt. Du kommer börja trippa utan tvekan, speciellt när du planerar på att bomba med så långa mellanrum.

Ditt rus från första bomben kommer vara på nedgång vid intag av den andra bomben och man kan inte komma upp igen direkt efter ett dalat rus. Tyvärr.

EDIT: Vill påpeka att med MDMA-rus menar jag kärleken och eufori. Du kan absolut ha ett rus som varar 10 timmar men det kommer vara många timmars trippande
Citera
2013-10-16, 14:08
Medlem
orka inte läsa tråden, men hur är det att blanda alkohol E och kanske nån ikto? bra eller dåligt. om jag drar i mig ett gäng bärs och tar 1 st E kan man va ute bland folk, typ sätta sig på bussen eller är det en dålig ide?
Citera
2013-10-16, 15:43
Medlem
Citat:

Du siktar alldeles för högt, du kommer att bli besviken.
MDMA är en extremt kraftig serotonin releasing agent och efter en 250mg dos kommer allt serotonin du har lagrat att flöda, när den sedan bryts ner går det inte att nå peaken igen samma kväll.
Citera
2013-10-16, 15:50
Medlem
Norrlandsnagans avatar
Tack för infon grabbar

Jo, väl medveten om att man inte kan vara superhyped 10 timmar, då hade man fan varit förstörd i flera månader efter

Valde väl ett dåligt ord när jag skrev trippa, menade att hallucinera!

Men sikktar nog på 23, 02, 05. Ska bli sjukt gött stund sedan sist nu
Citera
2013-10-16, 17:08
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Hur mycket är 15ml Sassafras olja värt?

http://imgur.com/6iR1OY9

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto