Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-16, 15:03
Medlem
Tresbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredu
Jag skall kanske testa på E för första gången inom en snar framtid, dock inte hemma hos någon utan på en större fest. Eller borde jag ta det hemma först?

Det kommer förmodligen vara ganska uppenbart att du är igång, är du på et större hemmafest skulle jag nog skippa då många är anti, krogen absolut inte men på valfri svartfest eller utomlands så kör på
Citera
2014-09-16, 15:12
Medlem
Citat:
Jag skall kanske testa på E för första gången inom en snar framtid, dock inte hemma hos någon utan på en större fest. Eller borde jag ta det hemma först?
Se till att läsa på och testa hemma först. Det är en väldigt kraftfull upplevelse, inget man ska ta så lätt på. Gör det endast med människor du tycker om och är bekväm med.
Citera
2014-09-16, 18:26
Medlem
Har köpt 3 st knappar, och ska ta dom ensam hemma ikväll tänkte jag.
Bor hemma för tillfället kanske är värt att nämna, men mor och bror sover när jag ska ta dom.
Jag undrar hur jag ska dela upp dom under natten och om jag ska ta rektalt eller/och oralt ?
Ge mig lite tips. Är en van ecstasybrukare, men inte när de gäller så att ha så många och va hemma oxh ta själv.
Kom gärna med tips på saker att göra under ruset också
Blir att poppa första snart antar jag så snabba svar uppskattas
Citera
2014-09-16, 18:53
Medlem
getbusys avatar
Citat:

Känner du dig "psykist" stabil och det är människor du vet du trivs med och allt sånt så why not...Men det är heller aldrig en dum ide att prova en gång innan.

Som någon annan skrev så är det inte heller något du kan förklara bort som "jag är full" det kommer märkas att du har tagit droger
Citera
2014-09-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
.
Det beror ju på hur mycket MDMA det är i tabletterna, men jag vill ofta ta 1.5st när jag kör.
Jag brukar ta en stor dos, sen fyller jag på 1-1.5h in i ruset.

Ligga och mysa, lyssna på bra musik (helst i hörlurar). Gå ut på en promenad och sätta sig skogen är skönt. Jag brukar gå ut i skogen sen när effekten börjar avta och röka Cannabis, och lyssna musik.
Det är en sjuk upplevelse kan jag lova.
Citera
2014-09-16, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Det beror ju på hur mycket MDMA det är i tabletterna, men jag vill ofta ta 1.5st när jag kör.
Jag brukar ta en stor dos, sen fyller jag på 1-1.5h in i ruset.

Ligga och mysa, lyssna på bra musik (helst i hörlurar). Gå ut på en promenad och sätta sig skogen är skönt. Jag brukar gå ut i skogen sen när effekten börjar avta och röka Cannabis, och lyssna musik.
Det är en sjuk upplevelse kan jag lova.
Osäker på hur mycket mdma det är. Men kanske runt 150. Läste någon som skrev 180 mg på ett forum tror jag.

Jag brukar köra liknande. Alltså 1.5 och sen fylla på en stund in i peaken beroende på kraften i ruset.
Ska ta dina råd och bara softa! Kanske dra en runk, men är rädd för att fastna och köra hela natten xD så typiskt

Cannabis eller nån annan röka har jag tyvärr inte.. Skulle döda för det inatt faktiskt. Men kanske ska röka lite benzo innan läggdags
Citera
2014-09-16, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
-

Bätte upplevelse än så kan man inte be om, grattis!

Citat:
-

Då det är meningslöst att fylla på mdma så bör du köra allt på en gång. Jag körde första gången själv, det var rätt gött! Men det är dock bäst med vänner, serotonin och sällskap går hand i hand.
Hör av dig och berätta hur det var!
Citera
2014-09-16, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
Bätte upplevelse än så kan man inte be om, grattis!

Då det är meningslöst att fylla på mdma så bör du köra allt på en gång. Jag körde första gången själv, det var rätt gött! Men det är dock bäst med vänner, serotonin och sällskap går hand i hand.
Hör av dig och berätta hur det var!
3 st blir nog för mycket, poppar nog 2 ( kanske lite mindre) och sen sparar sista eller tar den vid peaken för så kan den ha betydelse

Jo ja va hör om dagen med min broder och softa bland skog och berg med två knappar var och det va underbart!
Klart jag skriver här sen
Citera
2014-09-16, 21:11
Medlem
Citat:
Jo ja va hör om dagen med min broder och softa bland skog och berg med två knappar var och det va underbart!
Klart jag skriver här sen

Måste varit riktigt fett att ta med sin brorsa!
Citera
2014-09-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
Måste varit riktigt fett att ta med sin brorsa!
Japp, eftersom jag och han känner varandra såpass bra så är det riktigt kul. Kan vara sig själv på ett helt annat sätt
Senast redigerad av Hassans 2014-09-16 kl. 22:14.
Citera
2014-09-16, 22:36
Medlem
Började nu med att poppa 1 knapp, funderar på en halv/hel till medans jag väntar på paradiset
Citera
2014-09-16, 22:37
Medlem
Snorta eller bomba?
Senast redigerad av 21bars 2014-09-16 kl. 22:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in