Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-o-musik
Att toleransen gick upp så fort beror nog på att jag låg på doser upp emot 800mg och kunde köra från kväll till lunch dagen efter, lite därför jag nu har paus på sex månader, och ska hålla mig till doser runt 200mg från och med nu. Att ha paus är ju inte svårt, knappast abstinens eller nåt sånt, blir bara bra jävla sugen ibland då jag drar på rave väldigt ofta och ser hur bra vissa mår haha.

Liten ströfråga såhär, från och med nu kör jag E max vart tredje månad och tjack max en gång i månaden (Endast en natt). Hur pass tror ni jag fuckar upp skallen genom att hålla mig till det? Jag måste sätta upp såna regler för mig själv för att inte spåra ur haha, är inte orolig vore bara intressant med andras synpunkter

Ja, jag brukar lägga mig på 180+80 på en kväll så det är en rimlig dosering.

Du kommer nog att klara dig fint, det är upp till dig att märka eftersom vi alla är olika. Men när hjärnan tar stryk av mdma så kommer du tids nog märka det tro mig. Att hålla sig till vart tredje månad är väldigt ansvarsfullt och det glädjer mig att du verkligen vill det. Dr Shuglin föreslog 4gånger/året = vart tredje månad. Då sparas magin, och toleransen blir ett minne blott.
Citera
2013-04-25, 22:52
Medlem
Ska ta E för första gången nu i helgen. Har fått tag på riktigt schyssta knappar från SR, labtestade till 200 mg MDMA.
Tror ni det bli för mycket att börja med en knapp?
Citera
2013-04-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanMeph
Ska ta E för första gången nu i helgen. Har fått tag på riktigt schyssta knappar från SR, labtestade till 200 mg MDMA.

För de flesta blir det de, 120mg rekommenderar jag att börja med. Däremot hade jag inte orkat pilla med att dela upp den rätt så jag hade kört 200mg, du kommer att älska det. Förmodligen blir du chockerad över att världen runt om dig förändras på bara ett få sekunder, speciellt när första gången är 200mg.

Och andra sidan, så brukar jag bara ta 180mg för att få en riktigt bra kväll. Du avgör själv hur du vill göra.
Citera
2013-04-25, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanMeph

Jag hade inte heller orkat dela upp knapparna så jag hade kört allt på en gång, men du gör som du vill. Tog själv 150MG första gången och det var inga som helst problem. Oavsett hur du väljer att göra så kommer du ha en fantastisk kväll framför dig!
Citera
2013-04-26, 20:25
Medlem
Ovcharkas avatar
Har två piller. Ett grönt med apple-symbol, och en rosa, lite mindre rosa-röd. Har googlat och läst lite varningar som kan åsyfta dessa... Vad säger ni?
Citera
2013-04-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Har två piller. Ett grönt med apple-symbol, och en rosa, lite mindre rosa-röd. Har googlat och läst lite varningar som kan åsyfta dessa... Vad säger ni?

Gröna Apple på pillreports. Se om dina finns där.
http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=&logo=Ap ple&colour=Green&region=all&percent_rating=0&pp=10 &submit.x=0&submit.y=0
Citera
2013-04-27, 16:00
Medlem
Ovcharkas avatar
Första gången jag ska ta i dag. Har en tablett. Svälja eller snorta? Se min signarur för tidigare erfarenheter.

F.ö. har jag Xanor och Iktorivil att tillgå. Kan väl vara bra att ha till hands, antar jag. Har lite hasch också...
Citera
2013-04-27, 16:46
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Första gången jag ska ta i dag. Har en tablett. Svälja eller snorta? Se min signarur för tidigare erfarenheter.

F.ö. har jag Xanor och Iktorivil att tillgå. Kan väl vara bra att ha till hands, antar jag. Har lite hasch också...

Droppa knappen, det ger bäst resultat förmodar jag. Har dock aldrig snortat E men tror det ger ett mycket mer cleant rus oralt.

Ha en bra kväll! Själv ska jag köra på 6-APB denna afton.
Citera
2013-04-27, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Droppa knappen, det ger bäst resultat förmodar jag. Har dock aldrig snortat E men tror det ger ett mycket mer cleant rus oralt.

Ha en bra kväll! Själv ska jag köra på 6-APB denna afton.

Snorta E är inte lika cleant som oralt. Oralt varar dessutom längre, snorta är lite mer intensivt men smaken av skiten som droppar ner i halsen får en att vilja kväljas.
Citera
2013-04-27, 19:02
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Snorta E är inte lika cleant som oralt. Oralt varar dessutom längre, snorta är lite mer intensivt men smaken av skiten som droppar ner i halsen får en att vilja kväljas.

Precis, att svälja knappen ger väl antar jag ett mer långdraget och något försiktigare rus, det beror väl dock också givetvis på vad det är för tabletter. Något jag i alla fall uppskattar och föredrar, även det också kan vara trevligt att få en ordentlig kick.

Jo, det kan ju smaka väldigt beskt och kemiskt att snorta cs, inte den mest trevliga smaken. Speciellt om man gör det klassiska misstaget att inte så att säga sniffa upp det, utan dra i för kung och fosterland så det direkt droppar ned i halsen.
Senast redigerad av Presentpapper 2013-04-27 kl. 19:05.
Citera
2013-04-27, 19:48
Medlem
Bortsett från rusmässiga fördelar med oralt/nasalt så är det skönt att slippa råka dra ner något i hals och mun av misstag som lätt händer vid snortande. Eller så är man som jag och levererar en spya vid varje snortning som oralt intag. (bättre med knappar jämför med kristaller)
Citera
2013-04-28, 02:14
Medlem
Ovcharkas avatar
Oralt.

Bruden: Grönt piller med apple-logga
Resultat: Mkt påverad efter en halvtimme.

Jag: Rosa piller med McDonald'a-logga
Resultat: Lite påverkad efter närmare 3h. Rökte cannabis och det verkade dra igång det hela en del...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in