För mycket serotonin i hjärnan beror det på. Serotonin kontrollerar kroppstemperatur och en massa grejer och i extrema fall kan det leda till döden eller att man mår hemskt jävla dåligt. Tips om man råkar ut för lite ss och märker att man blir alldeles för varm är att dricka vatten och kyla ner sig, exempelvis gå ut om man är i en varm lokal, lägga sig i en dusch eller något.
Eller framför allt bege sig till närmaste akutintag, i Usa behandlas man då med dantrolene. Här vet jag faktiskt inte.
Det finns helvitt mdma och grå/brunt där det vita brukar man bara kalla white och det (oftast bruna/gyllenbrunt) kallas för 'tan' eller för solbränt mdma. Enda skillnaden på dem båda är tillverkningsprocessen det är ABSOLUT ingen skillnad i potens på dem. Det är precis samma sak som att det finns både blått & genomskinligt meth, vitt och gult tjack etc.
Jag tog en E igår och fick ingen som helst effekt (lite stora pupiller bara) medan min kompis blev väldigt väck. jag spydde dock ca 2.5 timmar efter jag tog den ifall det kan ha med saken att göra.
Iaf så undrar jag om det är waste att prova 2 idag?
Tror att en optimal dos på bra mdma kristaller är 125mg(iaf för min vikt 79-80kg) utan att fylla för fyller du på tjänar du inte så mycket på det samt får mer ångest vad jag upplevt.
Ska du på fest så skippa mdmat, du få väldigt stora ögon och svårt att beté dig vanligt och själv blir jag väldig paranoid på mdma vilket kan vara jobbigt bland mycket folk och många minnesluckor.
Känner de som får paranoia,eufori och kan bli aggresiv tilloch med på den drogen så det passar nog bättre om du sparar det till någon hemmakväll med bra vänner o nice musik istället.
Tycker du ska skida i det och spara mdmat till speciellare tillfärllen och inte köra det allt för ofta för det tjänar man på i längden.
Svårt att skilja ifall du är seriös eller om du helt enkelt har så torr humor så att du precis skrev det där. Men ja om du googlar blue methamphetamine så får du upp hur mycket som helst.
Jag tog en E igår och fick ingen som helst effekt (lite stora pupiller bara) medan min kompis blev väldigt väck. jag spydde dock ca 2.5 timmar efter jag tog den ifall det kan ha med saken att göra.
Iaf så undrar jag om det är waste att prova 2 idag?
bumpar denna för att få nå mer svar, värt att säga är att jag 2 dagar innan hade tagit 2 habbar om det kan ha med saken att göra.