Citat:
Ursprungligen postat av TrolliverTwist
det beror på är väl det korta svaret. hur stor dos MDMA det rörde sig om, antalet påfyllningar och tiden sen du rullade senaste (före igår) blir avgörande i sammanhanget. ponera att det var din första gång och du tog en normaldos utan påfyllningar, då kommer du definitivt känna av imorgon också, om än inte lika mycket. jag har ingen bättre källa på detta än mina egna och nära vänners dumdristiga empiriska studier på området i egenskap av rusforskare.
jag vill dock ta tillfället i akt och vara en jävla moralkärring. softa mannen; det är ingen tävling. för det första är det korkat att fucka för mycket med ditt serotonin, men sen är det också en god idé att utöva lite återhållsamhet för att magin kring det hela ska bestå. spara du dina knappar och knapra vid ett väl valt tillfälle under sommaren istället imho.
Var inte min första gång, tog en blå mc'donalds, (är väl 100-150mg mdma i dom tror jag?) tog bara en runt ~16:30
Var full och inte alls meningen att ta en egentligen, men sommarväder, utomhus och musik gjorde det lite svårare att stå emot. Var idag som det egentligen var planerat att droppa för en mysig kväll!
Vet att man inte ska köra för hårt och för mycket, brukar ha en månad mellan varje knapp-session. Moralkärring eller inte, du visar att du bryr dig om en random på internet och det ger åtminstone jag dig kudos åt!
Tack för svar, är det fler som har något att säga gör gärna det