Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-20, 13:42
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av after7days
Att dricka det är utmärkt.
Troligtvis var det inte MDMA. MDMA är inte vitt utan gråaktiga/bruna kristaller.
Man blir nästan lite förbannad när nån skriver nåt sånt utan att ha nån jävla susning alls. Gör oss alla en tjänst och tänkt minst 6-7ggr innan du postar på FB igen så kanske vi kan hålla uppe den goda nivån på korrekt info.
Citera
2012-05-20, 17:03
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Man blir nästan lite förbannad när nån skriver nåt sånt utan att ha nån jävla susning alls. Gör oss alla en tjänst och tänkt minst 6-7ggr innan du postar på FB igen så kanske vi kan hålla uppe den goda nivån på korrekt info.

Ja då har jag missat något. Jag måste erkänna att jag gick utefter mina egna erfarenheter när jag skrev detta och det borde jag ha lagt till.
Citera
2012-05-20, 23:36
Medlem
Joheins avatar
Någon som kan svara lite halvsnabbt på en fråga?

Jag käkade E igår och funderar på att käka imorgon. Hur hög tolerans har jag? Kommer jag känna ens hälften av knappen eller hur ser det ut?
Citera
2012-05-21, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
Hej

Ser ut o bli MDMA idag. Killen säger att det är sjukt starka kristaller och att man bör chilla om man tar mer än 0.1, han sa även att han vill dela upp det så ingen tar "överdos" pga man inte har våg osv.

En god vän till en vän till mig, så tror på det han säger. Era synpunkter? Finns det så bra MDMA? Min vän har tagit upp till 500mg per gång och verkar tycka detta är legit också, så antar jag kan lita på det? (med reservation för lite säljarsnack förstås)

Har bara tatt knappar innan. MVH

du borde ta mera och flyga väldigt högt mannen
Citera
2012-05-21, 00:44
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johein
Någon som kan svara lite halvsnabbt på en fråga?

Jag käkade E igår och funderar på att käka imorgon. Hur hög tolerans har jag? Kommer jag känna ens hälften av knappen eller hur ser det ut?
det beror på är väl det korta svaret. hur stor dos MDMA det rörde sig om, antalet påfyllningar och tiden sen du rullade senaste (före igår) blir avgörande i sammanhanget. ponera att det var din första gång och du tog en normaldos utan påfyllningar, då kommer du definitivt känna av imorgon också, om än inte lika mycket. jag har ingen bättre källa på detta än mina egna och nära vänners dumdristiga empiriska studier på området i egenskap av rusforskare.

jag vill dock ta tillfället i akt och vara en jävla moralkärring. softa mannen; det är ingen tävling. för det första är det korkat att fucka för mycket med ditt serotonin, men sen är det också en god idé att utöva lite återhållsamhet för att magin kring det hela ska bestå. spara du dina knappar och knapra vid ett väl valt tillfälle under sommaren istället imho.
Citera
2012-05-21, 15:27
Medlem
Joheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolliverTwist
det beror på är väl det korta svaret. hur stor dos MDMA det rörde sig om, antalet påfyllningar och tiden sen du rullade senaste (före igår) blir avgörande i sammanhanget. ponera att det var din första gång och du tog en normaldos utan påfyllningar, då kommer du definitivt känna av imorgon också, om än inte lika mycket. jag har ingen bättre källa på detta än mina egna och nära vänners dumdristiga empiriska studier på området i egenskap av rusforskare.

jag vill dock ta tillfället i akt och vara en jävla moralkärring. softa mannen; det är ingen tävling. för det första är det korkat att fucka för mycket med ditt serotonin, men sen är det också en god idé att utöva lite återhållsamhet för att magin kring det hela ska bestå. spara du dina knappar och knapra vid ett väl valt tillfälle under sommaren istället imho.

Var inte min första gång, tog en blå mc'donalds, (är väl 100-150mg mdma i dom tror jag?) tog bara en runt ~16:30

Var full och inte alls meningen att ta en egentligen, men sommarväder, utomhus och musik gjorde det lite svårare att stå emot. Var idag som det egentligen var planerat att droppa för en mysig kväll!

Vet att man inte ska köra för hårt och för mycket, brukar ha en månad mellan varje knapp-session. Moralkärring eller inte, du visar att du bryr dig om en random på internet och det ger åtminstone jag dig kudos åt!

Tack för svar, är det fler som har något att säga gör gärna det
Citera
2012-05-22, 21:13
Medlem
Hur stor skillnad är det egentligen från knapp till knapp? Har fått tag i två stycken som jag tänkte äta i samband med en electrospelning i sommar, men vet inte hur påverkad jag kommer bli.

Har kört MDMA förut, en gång på 200/250mg och då var det ju verkligen helt underbart, sen en gång på cirka 150mg, som också var riktigt bra.

Borde jag slänga i mig båda knapparna direkt, eller fungerar det att ta en och sen fylla på?
Citera
2012-05-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IHHYGIIY
Hur stor skillnad är det egentligen från knapp till knapp? Har fått tag i två stycken som jag tänkte äta i samband med en electrospelning i sommar, men vet inte hur påverkad jag kommer bli.

Har kört MDMA förut, en gång på 200/250mg och då var det ju verkligen helt underbart, sen en gång på cirka 150mg, som också var riktigt bra.

Borde jag slänga i mig båda knapparna direkt, eller fungerar det att ta en och sen fylla på?
Ta båda direkt, chansen är stor att andra knappen du tar inte kickar alls eller väldigt lite.
Citera
2012-05-23, 00:55
Medlem
Joheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cOMANDER4
Ta båda direkt, chansen är stor att andra knappen du tar inte kickar alls eller väldigt lite.

Snor hans fråga lite, en knapp håller ju inte i sig så förbaskat länge.. Hur ska man då göra om man vill fylla på under kvällen?

Tänkte droppa en schysst knapp för att sedan fylla på med en lite sämre i näsan när jag känner att jag vill ha mer. Kanske inte alls värt att göra?
Citera
2012-05-23, 09:30
Medlem
CB_smokers avatar
Hur hade ni doserat tre stycken Yellow Triforce på två pers?
En kille och en tjej. Jag killen har varit väldigt van med MDMA men har nu inte tagit det sen förra sommaren.
Visst ska vi droppa en var och sedan dela på det sista när det är dags att fylla på?
Citera
2012-05-23, 09:38
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Hur hade ni doserat tre stycken Yellow Triforce på två pers?
En kille och en tjej. Jag killen har varit väldigt van med MDMA men har nu inte tagit det sen förra sommaren.
Visst ska vi droppa en var och sedan dela på det sista när det är dags att fylla på?
Hade nog tagit en var som du säger och sen snortat en halva precis när ni börjar känna av det. Men det är väl en smaksak antar jag.
Citera
2012-05-23, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johein
Snor hans fråga lite, en knapp håller ju inte i sig så förbaskat länge.. Hur ska man då göra om man vill fylla på under kvällen?

Tänkte droppa en schysst knapp för att sedan fylla på med en lite sämre i näsan när jag känner att jag vill ha mer. Kanske inte alls värt att göra?

Svår fråga, när jag försökte fylla på med mdma så kicka mina åter doseringar inget alls.

Så är en liten chansning, men om du ska fylla på så är det bäst att inte göra det i dallen utan under peaken ungefär 1-2 timmar in i ruset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in