Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-03-19, 14:08
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
För att citera ditt förra inlägg

Jag antar att du bara skrev fel då. Jag tycker MDMA ensamt var magiskt, jag kommer väl att prova det 2gånger till i mitt liv då jag har sex stycken gröna frågetecken liggandes. Annars var det en trevlig upplevelse men ingenting jag känner att jag måste göra igen. Det var skönt att få lätta på känslorna i kroppen, som den isolerade människan man egentligen är.
Syftade på att euforin på MDMA fortfarande fanns där, fast man var pigg och speedad Menade inte att euforin blev starkare! Sorry för missförstånd.
Citera
2013-03-19, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Syftade på att euforin på MDMA fortfarande fanns där, fast man var pigg och speedad Menade inte att euforin blev starkare! Sorry för missförstånd.

Jaha okej, då är jag med på noterna!
Citera
2013-03-19, 15:32
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollasse
Ingen som hittills förespråkat mindre än 2 mg/kg ur russynpunkt. Någon som tycker annorlunda?
Jag tycker 2 mg är det perfekta. Jag vill inte vara för påverkad eftersom jag får mycket mer utav kvällen då, dessutom kommer jag ihåg det mycket bättre.
Vid hög dos är all fokus på ruset, vid lägre dos spelar omgivningen större roll vilket jag tycker mycket mera om. Lättare att prata med folk med lägre dos också. Hög dos gör mig dessutom tröttare.

Jag väger 60 kg. Jag tog 70 mg för något år sedan och det bröt inte igenom öht. Det blev som en enda lång och lätt upcome.
Denna nyår tog jag 110 mg och det slog på bra men kände att det saknades några mg ändå, hade druckit och rökt lite cannabis innan som alltid dock. Om jag hade varit nykter hade det nog blivit perfekt. 120-130 mg brukar annars perfekta för mig även om jag slirat lite innan. Mer vill jag inte ha.
Citera
2013-03-19, 16:07
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Jag håller helt med om att det är rätt sugit att festa enbart på MDMA men blandar man med lite amfetamin får man den där grymma euforin och lyckan, samtidigt som man blir pigg och para vill kötta loss till grym musik. Man kan inte sitta still på den combon, iaf inte jag

Håller faktiskt inte med där, att festa på MDMA är GRYMT. Har iofs aldrig tagit tjack så kan inte uttala mig om just det. Men jag håller verkligen inte med om att det är "sugit"
Citera
2013-03-19, 16:13
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Håller faktiskt inte med där, att festa på MDMA är GRYMT. Har iofs aldrig tagit tjack så kan inte uttala mig om just det. Men jag håller verkligen inte med om att det är "sugit"
Sugit kanske var att ta i, men tar man tjack till blir det så jävla mycket bättre på alla sätt om man festar
Citera
2013-03-19, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol

Personlighet spelar nog också in till stor del vad man känner för att göra på MDMA. Jag har aldrig varit människan som längtade till helgerna för fest, jag längtade efter sällskap.
Citera
2013-03-19, 17:40
Medlem
Citat:
Blanda med amfetamin och du har världens bästa partycombo

Det skulle jag inte rekommendera då det är en väldigt toxisk blandning. Nu kan jag inte hela kemin bakom men det finns på tha net. Kör bara mdma och om du vill partaja så stå upp och dansa så löser det sig.
Citera
2013-03-19, 17:55
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruzzidullmannen
Det skulle jag inte rekommendera då det är en väldigt toxisk blandning. Nu kan jag inte hela kemin bakom men det finns på tha net. Kör bara mdma och om du vill partaja så stå upp och dansa så löser det sig.
Nej det är ju inget att rekommendera men MDMA är för många en drog som man max avnjuter några gånger om året och då har jag svårt att tro att det gör så stor skada om man håller sig inom de rimliga doserna och är noga med tillskott/sömn/mat/vätska.
Citera
2013-03-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Nej det är ju inget att rekommendera men MDMA är för många en drog som man max avnjuter några gånger om året och då har jag svårt att tro att det gör så stor skada om man håller sig inom de rimliga doserna och är noga med tillskott/sömn/mat/vätska.

Nu var det länge sen jag rejvade men att ta mdma och affe tillsammans skulle göra att då hjärnan ska ta tillbaka all serotonin som mdman skjutit ut så följer dopamin med och skadar cellerna. Nåt sånt.

Edit: Från BL: "causes more brain damage as well as a way better high so its kind of a toss up"
Senast redigerad av kruzzidullmannen 2013-03-19 kl. 18:23.
Citera
2013-03-19, 18:24
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Nu var det länge sen jag rejvade men att ta mdma och affe tillsammans skulle göra att då hjärnan ska ta tillbaka all serotonin som mdman skjutit ut så följer dopamin med och skadar cellerna. Nåt sånt.

Edit: Från BL: "causes more brain damage as well as a way better high so its kind of a toss up"
Det kan säkert hända, som sagt det är inte nyttigt. Men trots det så är det nog den vanligaste kombinationen när det kommer till MDMA.
Citera
2013-03-19, 18:26
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Jo det är jag medveten om, men håller man det till låga doser amfetamin och gör det väldigt sällan ser jag inte det som nån större fara.
Citera
2013-03-19, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Det kan säkert hända, som sagt det är inte nyttigt. Men trots det så är det nog den vanligaste kombinationen när det kommer till MDMA.

Säkerligen är det så.
Ett annat tips vi fick på 90/00 talet var att ta en låg dos SSRI med lång halveringstid (Prozac) några timmar efter sista intaget av mdma. Det skulle vara mindre skadligt och jag mådde då bättre efteråt.

Har man tagit sjuka mängder mdma är det nog inget att rekommendera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in