Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-01-13, 01:28
Alla reagerar olika. Så är det bara.

Får aldrig samma när jag käkat E blir typ olika varje gång men med typ samma inslag.
Citera
2019-01-13, 02:36
Medlem
jagnickars avatar
Kan ju ha varit mer i den ena än den andra, det är också en teori.
Citera
2019-01-14, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Drog i mig 260-270mg under kvällen i onsdags och måste säga att det var över förväntan!
Älskade come upen, blev så intensivt så jag inte klarade av att spela spel för ville göra en drös med andra saker.
Kände verkligen hur serotoninet pumpade på i hjärnan och FAN vad jag älskade det!
Började dock gäspa och känna mig trött/mysig på peaken, är det vanligt?
Somnade utan problem och vakna på gott humör helt utvilad med kramp i käken.

Tog resten av påsen under torsdagen och fick ett bättre/skönare rus (Intog 405mg under kvällen), varför blev det ruset bättre än första? Låg till och med å jucka mot täcket och kändes som om jag skulle komma.

Sen närminnet ska vi inte prata om, snackade i telefon med en gammal polare och ställde samma fråga gång på gång, försökte byta lösenordet på Flashback typ 7gånger för glömde bort vad jag bytte det till hela tiden.

Fick även små hallucinationer så som att högtalaren "dansade", skuggor, gardinen och saker "förflytta" sig, ja lite som lågdos LSD, varför? För mycket så det blev MDA?

Fick ingen crash alls utan ruset planades ut riktigt härligt utan problem, och blev jävligt hungrig efteråt.

Jag har haft feta hallisar på MDMA, inte de vanliga LSD hallisarna utan sett och hört saker som inte varit där, pratat med personer som inte existerar osv.
Men det är på höga doser som du nämner och upp mot grammet, men det är inte värt att ta så mycket.

Nu har du provat och gillar det, ta det försiktigt nu och vill du ligga på de där doserna så bör du ta det väldigt sällan. Tänk på att magin försvinner mer och mer för varje gång du tar det.
Citera
2019-01-17, 21:13
Medlem
Hur mycket MDMA på en kväll är för mycket?

Hallå, jag är en nyfiken individ som gillar att bada i lycka och droger med jämna mellanrum, som titeln lyder så undrar jag hur mycket MDMA som kan bli för mycket på en kväll?

Jag förstår att tolerans och andra orsaker kan spela in, men jag har testat molly 2 gånger innan och då kört pink defqon första och andra gången och vart förjävla rolig, älskade allt och alla och hade en fruktansvärt rolig kväll. Ungefär 1 vecka efter första gången körde jag igen (jag vet att man inte ska ta E för ofta men va tvungen o köra igen) fick ett bra rus men inte samma så tog en till och såg tammefan dubbelt av allt jag kollade på, och det va också gött som fan. Min kompis säger att dessa defqons ligger på över 200mg MDMA vilket jag inte kan styrka då jag inte är någon expert eller har testat dom, de var iaf rosa och hade någon sorts triangelform av något slag.

Nu har jag införskaffat mig ett par till piller av min kompis vilket är "skull" mollys som de kallas och skall vara runt 300mg MDMA i varje pill.

Min fråga är nu, är det för mycket att köra på 2 sånna på en kväll (ca 600mg MDMA)? det är ungefär nu 2 månader sedan jag tog molly sist och är sugen på att få ett sånt där kul rus igen o se dubbelt o leva fan, eller är det risky om man är nybörjare? Tack för svar.
Citera
2019-01-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toxzic
Hallå, jag är en nyfiken individ som gillar att bada i lycka och droger med jämna mellanrum, som titeln lyder så undrar jag hur mycket MDMA som kan bli för mycket på en kväll?

Jag förstår att tolerans och andra orsaker kan spela in, men jag har testat molly 2 gånger innan och då kört pink defqon första och andra gången och vart förjävla rolig, älskade allt och alla och hade en fruktansvärt rolig kväll. Ungefär 1 vecka efter första gången körde jag igen (jag vet att man inte ska ta E för ofta men va tvungen o köra igen) fick ett bra rus men inte samma så tog en till och såg tammefan dubbelt av allt jag kollade på, och det va också gött som fan. Min kompis säger att dessa defqons ligger på över 200mg MDMA vilket jag inte kan styrka då jag inte är någon expert eller har testat dom, de var iaf rosa och hade någon sorts triangelform av något slag.

Nu har jag införskaffat mig ett par till piller av min kompis vilket är "skull" mollys som de kallas och skall vara runt 300mg MDMA i varje pill.

Min fråga är nu, är det för mycket att köra på 2 sånna på en kväll (ca 600mg MDMA)? det är ungefär nu 2 månader sedan jag tog molly sist och är sugen på att få ett sånt där kul rus igen o se dubbelt o leva fan, eller är det risky om man är nybörjare? Tack för svar.
Bättre att börja med 300mg. För mig räcker 300mg MDMA gott och väl under 1 kväll.
Senast redigerad av flummakarn 2019-01-17 kl. 21:19.
Citera
2019-01-17, 22:30
Medlem
aiiss avatar
Citat:

Jag har svårt att tänka mig att de ligger på 300 mg, runt 250 är det högsta jag hört om. Du kan söka i databas och se om någon testat dem förut (sök bara på "ecstasy database" och sen på print+färg).

Jag tycker inte det spelar allt för stor roll om du är nybörjare eller ej, mer viktigt hur du hanterat effekten förut och hur länge sedan du sist tog (och se till att ta ordentliga pauser mellan bruken, annars blir det bara en dryg upplevelse). Som standard brukar jag reka att man kör 100x2, men hela spannet typ 60-180 funkar—mer än så så kan det lätt bli för mycket. Och att ta för mkt md är inte en allt för kul upplevelse, det är sjukt ansträngande och du är typ utslagen.
Citera
2019-01-18, 01:55
Medlem
Ta ecstasy med nybörjare

yoo det har tydligen kommit riktigt bra ecstasy till stan och min polare som aldrig har tagit det vill testa, jag har tagit typ 5-7 ggr. vi ska försöka få med några mer men dom har inte heller testat. har blivit lite stressad över att nån kommer flippa ur. så jag vänder mig till er såklart haha

Har ni några nybörjartips?
Citera
2019-01-18, 03:03
Medlem
Ociviliserads avatar
Tycker inte ni ska "försöka få med några flera", om det menas att det sker genom övertalning. Det känns som att ni är väldigt unga.

Men för att ge råd så måste samtliga förstå vad det är för drog, vad det kommer ge för effekter och även förstå att det kan vara farligt och ha respekt för drogen. Generellt sätt så mår de flesta grymt bra av ecstasy, men man måste vara förberedd på att det ändå är en kraftig drog, vissa som inte är vana vid droger kan tycka att det är otäckt när de börjar tappa kontrollen och därför blir hela ruset förstört och en skrämmande upplevelse.

Men var bara ett gäng där alla litar på varandra och är trygga tillsammans. Ha inget planerat dagen efter. Skapa bra stämning. Gör det hemma och inte på krogen. Håll inte på att fota/filma. Drick vatten och ha något som är lätt att käka hemma, till dagen efter. Dosera försiktigt, det kan ta över en timme innan man känner av det, och det slår olika snabbt på olika personer. Om ni dricker alkohol till, så drick inte för mycket.

Och det allra viktigaste (skriver denna självklarhet eftersom hela trådstarten tyder på osäkerhet) är att ni inte ska tveka att kontakta 112 om det vore så att någon spårar ur totalt, får krampanfall eller blir okontaktbar. Vid mindre akuta oroligheter kan 1177 kontaktas, de har liksom vanlig vårdpersonal tystnadsplikt. Vill inte se en tråd på FB "polaren käkade 4 ecstasytabletter, svimmade o kan nu inte prata, normalt eller ringa ambulans???".
Citera
2019-01-18, 03:49
Medlem
rajrajmfs avatar
Håll er hemma och inte ute bland folk så är riskerna så gott som obefintliga.
Att lira tv-spel, lyssna på musik och snacka skit fungerar alltid.

Glöm inte att kramas och hålla handen!
Citera
2019-01-18, 03:54
Medlem
carminaburanas avatar
Att inte ta för mycket.
Citera
2019-01-18, 04:08
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:

2 är riktigt onödigt kan jag säga även om du vill forsätta ruset är det inte värt. Det du borde göra egentligen är att dela upp den i två istället. Så tar du halva och redosar den andra halvan några timmar efter.
Citera
2019-01-18, 06:14
Bannlyst
Glöm inte att dricka vatten(i rimliga mängder).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in