Citat:
Ursprungligen postat av
tjackknugen
Drog i mig 260-270mg under kvällen i onsdags och måste säga att det var över förväntan!
Älskade come upen, blev så intensivt så jag inte klarade av att spela spel för ville göra en drös med andra saker.
Kände verkligen hur serotoninet pumpade på i hjärnan och FAN vad jag älskade det!
Började dock gäspa och känna mig trött/mysig på peaken, är det vanligt?
Somnade utan problem och vakna på gott humör helt utvilad med kramp i käken.
Tog resten av påsen under torsdagen och fick ett bättre/skönare rus (Intog 405mg under kvällen), varför blev det ruset bättre än första? Låg till och med å jucka mot täcket och kändes som om jag skulle komma.
Sen närminnet ska vi inte prata om, snackade i telefon med en gammal polare och ställde samma fråga gång på gång, försökte byta lösenordet på Flashback typ 7gånger för glömde bort vad jag bytte det till hela tiden.
Fick även små hallucinationer så som att högtalaren "dansade", skuggor, gardinen och saker "förflytta" sig, ja lite som lågdos LSD, varför? För mycket så det blev MDA?
Fick ingen crash alls utan ruset planades ut riktigt härligt utan problem, och blev jävligt hungrig efteråt.

Jag har haft feta hallisar på MDMA, inte de vanliga LSD hallisarna utan sett och hört saker som inte varit där, pratat med personer som inte existerar osv.
Men det är på höga doser som du nämner och upp mot grammet, men det är inte värt att ta så mycket.
Nu har du provat och gillar det, ta det försiktigt nu och vill du ligga på de där doserna så bör du ta det väldigt sällan. Tänk på att magin försvinner mer och mer för varje gång du tar det.