Citat:
Ursprungligen postat av
BreakYou
De med käkarna är lite jobbigt

Tog 2 blåa spöken samtidigt, 40 min efter tog jag en till då jävlar kickade det på så höll på att spy på bussen en gång men det var lungt en timma efter det tog jag en till.
Tycker blå spöken var lite mer chill, gillade mer Gröna frågetecken som man blev mer uppåt på.
Fast ska ta de lungt med E nu för har kört 2 ggr i veckan ibland i 2 mån, så nu blir de uppehåll i 6 mån.
Mvh
Jo, käkspänningarna är ju sällan önskvärda, även om de på något vis hör till upplevelsen. Det klassiska tuggummi har dock alltid varit ett bra hjälpmedel för mig, inte att man direkt minskar späningarna men man slipper åtminstone hacka sönder en tand/lläpp, eller rent av spänna käken konstant hela kvällen lång och dagen efter ha en minst sagt ömmande käke.
Detta har aldrig varit mitt problem, men... spänningarna gör att jag omöjligtvis kan prata ordentligt, hela min artikulation sätts i gungning och pratar i all världens fart när jag inte tänker mig för. Kan låta helt absurd när jag försöker prata. Låter riktigt lustig eller pundig, det får de som skulle höra avgöra.
Kicken ja... jösses. Minns aldrig första gången på E, helvete vilken rush! Fina minnen sådant där.
Ja du, ta det lugnt! Inta peta i sig E för ofta. (Hyttar med fingret samtidigt som jag inser hur dum jag ser ut då jag samtidigt är påtänd på 5-MAPB, haha). Men hade en månads uppehåll till ikväll så hycklar åtminstone inte.
Låter bra hur som helst med ditt uppehåll!
Mvh