Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-11, 21:57
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Och du låter jobbig. Det är skönt när man bara kan chilla och njuta av sällskapet.
Tystnad är bättre än skitsnack.

De som tjatar hål i huvudet på folk brukar vara nybörjare.

Njaa. Skulle jag inte vilja säga. Gör det på alla droger. Är även ganska översocial när jag är nykter, det bidrar nog lite.
Citera
2013-02-12, 15:06
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Nej du förstår, på rent mdma så blir man för hög för att orka röra sig.
Åtminstone när det är som starkast.

Allt man vill göra är att lyssna på musiken och känna kärleken pumpas ut i universum!
Må bäst i världen. Man är så fucked så att man måste ta det liggande.
Man orkar helt enkelt inte röra sig typ. Det påminner lite om opium, fast med ögonvobbel och extrem eufori och stark kärlek till omgivning, och sina nära och kära.

Nu snackar vi 200mg doser.

Åtminstone för alla jag känner irl.
Av alla bra källor till mdma jag skaffat så har jag fått rena kristaller.
Eller White speakers, om ni känner till dem? ^^^

Håller faktiskt inte med dig alls. Kvittar hur kickad jag än är, så står jag och dansar, kramar mina polare, snackar om 4 olika saker samtidigt, berättar hur mycket man tycker om olika saker osv osv.
Citera
2013-02-12, 15:42
Medlem
Halloj. Ska inte droppa förrän nästa helg men är sjukt sugen på att testa lite..

150mg styck, om jag tar en halv själv, blir det för mycket om jag är ensam? Jag menar, jag är ensam och har ingen att krama osv, har dock tillgång till skype/mobil ifall jag måste ringa nån iofs.

Har aldrig tagit mdma själv, men en liten dos och sedan musik måste väl vara fantastiskt? Eller är det big-no-no att göra det ensam?

MVH

PS. har inte tagit på cirkus 9månader nu, så mina seratonindepåer e bra.
Citera
2013-02-12, 15:45
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zario
Halloj. Ska inte droppa förrän nästa helg men är sjukt sugen på att testa lite..

150mg styck, om jag tar en halv själv, blir det för mycket om jag är ensam? Jag menar, jag är ensam och har ingen att krama osv, har dock tillgång till skype/mobil ifall jag måste ringa nån iofs.

Har aldrig tagit mdma själv, men en liten dos och sedan musik måste väl vara fantastiskt? Eller är det big-no-no att göra det ensam?

MVH

Spar dig till nästa helg istället.
Citera
2013-02-12, 15:45
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:

MVH

Du menar hälften av 150mg? Skulle säga att det är alldeles för lite, 150mg är en ganska lagom dos imo.
Beror helt på hur mycket du brukar ta/klarar av såklart.

Det är ju såklart att föredra att ta det med polare. Men jag tror du kan ha kul ändå
Senast redigerad av Buutchlol 2013-02-12 kl. 15:47.
Citera
2013-02-12, 15:46
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:

MVH

Ta en hel. En halv kommer inte ge dig speciellt mycket. Dessutom spelar det ju ingen roll om du blir så Ead att du blir cp, då du är själv.

150mg är förörvrigt en perfekt dos enligt mig.

Have fun!
Citera
2013-02-12, 16:19
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Njaa. Skulle jag inte vilja säga. Gör det på alla droger. Är även ganska översocial när jag är nykter, det bidrar nog lite.

Citat:
Håller faktiskt inte med dig alls. Kvittar hur kickad jag än är, så står jag och dansar, kramar mina polare, snackar om 4 olika saker samtidigt, berättar hur mycket man tycker om olika saker osv osv.

Alla reagerar olika på olika kemikalier.

Du har anlag för nonstop pratet som sliter hål i mitt huvud :P
Citera
2013-02-12, 16:43
Medlem
Citat:
Du menar hälften av 150mg? Skulle säga att det är alldeles för lite, 150mg är en ganska lagom dos imo.
Beror helt på hur mycket du brukar ta/klarar av såklart.

Det är ju såklart att föredra att ta det med polare. Men jag tror du kan ha kul ändå
Ah, precis. Det är puckar o inte kristaller.
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Ta en hel. En halv kommer inte ge dig speciellt mycket. Dessutom spelar det ju ingen roll om du blir så Ead att du blir cp, då du är själv.

150mg är förörvrigt en perfekt dos enligt mig.

Have fun!
Ja, men vadfan gör man när man är E'ad själv?! Tidigare har jag bögat runt med mina vänner och typ lyssnat på musik och pratar om alla livets problem mm, samt rökt en stor mängd weed på afterglowen. Sist så även kvinnligt sällskap, så har en rätt hög ribba sen sist..

Nu är jag ensam, bor dessutom hemma för tillfället, så detta blir när resterande familjemedlemmar sover, bor dock relativt avskilt så ingen risk för o bli upptäckt.

Grejen är att vi är några stycken som ska köra nästa helg och jag vill inte knapra upp för mycket så någon måste avstå (eller behöva köpa nya för den delen).

Hm, kom också på nu att senast så körde jag typ 300mg på samma kväll om inte mer, dock var detta lite av "misstag" (på fyllan) och under loppet av typ 12h.
Citera
2013-02-12, 17:28
Medlem
Tjenare ! Läst igenom lite men inte kommit fram till nått 100% ang det jag funderar över

Först och främst , E är riktigt nice , vart anti drognisse sedan länge men efter att ha testat Blåa Defqons på en fest när jag var lite alkoholberusad så har jag full förståelse för detta med att iallafall bruka MDMA.

Nu till min fråga, jag åker på en del raves under åren , blir ofta en 6-10 st beroende på hur mycket man har råd med , och jag har tagit E på varje sedan jag testade första gången , helt fast mer eller mindre !

Frågan är hur utbrända mina receptrorer blir på detta, tog senast nu på en fest den 3:e feb och planerar att ta nu på en den 23:e feb , sen efter det är det lungt i ungefär 1 månad till nästa fest skulle jag gissa på. Bör jag ligga lågt eller är det bara att "tuta och köra" så att säga?

Kan även tillägga att jag aldrig fått detta galna eufori som folk snackar om att dom fått , samt beskrivningen av andra kompisar som käkat e tidigare att hela världen ska le mot en och sånt . Mina rus har helt enkelt varit , svettiga , sköna visuella effekter och hallucinationer samt hög energi . Har som tur är aldrig haft en E krash , dvs dag/arna efter så är man helt död och världen suger , som jag sätt andra ha.

Normalt så tar jag 2 knappar per fest , det jag mest fått tag på är Blå defqons , eller Purple Partflocks, vilket det är bra drag i ( Kollat Pillreports osv ) , så i runda slängar får jag i mig 360-420mg MDMA i snitt.

Medans man ändå är inne på detta. Hur länge syns MDMA i blodet samt urinet?

Ursäkta stavfel och om förvirring uppstått.
Citera
2013-02-12, 18:54
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemhartagit
Tjenare ! Läst igenom lite men inte kommit fram till nått 100% ang det jag funderar över

Först och främst , E är riktigt nice , vart anti drognisse sedan länge men efter att ha testat Blåa Defqons på en fest när jag var lite alkoholberusad så har jag full förståelse för detta med att iallafall bruka MDMA.

Nu till min fråga, jag åker på en del raves under åren , blir ofta en 6-10 st beroende på hur mycket man har råd med , och jag har tagit E på varje sedan jag testade första gången , helt fast mer eller mindre !

Frågan är hur utbrända mina receptrorer blir på detta, tog senast nu på en fest den 3:e feb och planerar att ta nu på en den 23:e feb , sen efter det är det lungt i ungefär 1 månad till nästa fest skulle jag gissa på. Bör jag ligga lågt eller är det bara att "tuta och köra" så att säga?

Kan även tillägga att jag aldrig fått detta galna eufori som folk snackar om att dom fått , samt beskrivningen av andra kompisar som käkat e tidigare att hela världen ska le mot en och sånt . Mina rus har helt enkelt varit , svettiga , sköna visuella effekter och hallucinationer samt hög energi . Har som tur är aldrig haft en E krash , dvs dag/arna efter så är man helt död och världen suger , som jag sätt andra ha.

Normalt så tar jag 2 knappar per fest , det jag mest fått tag på är Blå defqons , eller Purple Partflocks, vilket det är bra drag i ( Kollat Pillreports osv ) , så i runda slängar får jag i mig 360-420mg MDMA i snitt.

Medans man ändå är inne på detta. Hur länge syns MDMA i blodet samt urinet?

Ursäkta stavfel och om förvirring uppstått.

Jag tycker man bör vänta minst en månad mellan varje session, helst två månader. Ecstasy/MDMA är liksom ingen drog man bara kör i sig lite då och då i månaden, utan några upplevelser per år är att föredra. Dels för att det just blir speciella upplevelser och för att det är onödigt att droppa för ofta för sin kära hjärnas skull. Jag själv hade en period då jag höll på en hel del, men nuförtiden skulle jag bara droppa ett par gånger per år.

Men om du vill köra ofta är det bara att köra på, men ha i alla fall i tanken att det inte är något vidare bra i längden.

Alla behöver inte få dessa euforiska känslor, även om nog de flesta får det. Folk reagerar olika på droger. 360-420mg MDMA är förövrigt rätt rejäla doser, visst som sagt folk reagerar olika. Men om jag skulle trycka i mig sådana doser ligger jag sedan och rullar i en soffa hela kvällen. Haha.

Det syns väl 2-4 dagar i kroppen.

Knarka försiktigt!
Senast redigerad av Presentpapper 2013-02-12 kl. 19:33.
Citera
2013-02-15, 18:54
Medlem
Prova Ecstasy

Så.

I helgen tänkte jag och mina tjejer införskaffa lite E och prova. Alla är oskulder förutom en av oss som testat en gång tidigare. Nu har jag lite frågor och funderingar till er erfarna.

Vad jag har hört så eftersträvar man att hitta E som innehåller så mycket MDMA som möjligt och
inte massa annat skit för att få den typiska E-trippen som man nästan garanterat inte kan snea på och slippa hallisar.
Har jag uppfattat det rätt?

Själv är jag en 18årig tjej som är lite små kaosig från och till. Jag har erfarenhet av gräs, hash och amfetamin sedan innan. Gräs blir jag lätt nojig av och får bara en allmänt dryg upplevelse.

Jag har en bra inställning till att testa E efter allt jag läst osv. Det låter som att det här är kärleks drogen som det ska vara svårt att få en dålig upplevelse sålänge man inte tar för mycket och blandar det med andra substanser.

Är tacksam för svar!
Citera
2013-02-15, 19:04
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EALP
Så.

I helgen tänkte jag och mina tjejer införskaffa lite E och prova. Alla är oskulder förutom en av oss som testat en gång tidigare. Nu har jag lite frågor och funderingar till er erfarna.

Vad jag har hört så eftersträvar man att hitta E som innehåller så mycket MDMA som möjligt och
inte massa annat skit för att få den typiska E-trippen som man nästan garanterat inte kan snea på och slippa hallisar.
Har jag uppfattat det rätt?

Själv är jag en 18årig tjej som är lite små kaosig från och till. Jag har erfarenhet av gräs, hash och amfetamin sedan innan. Gräs blir jag lätt nojig av och får bara en allmänt dryg upplevelse.

Jag har en bra inställning till att testa E efter allt jag läst osv. Det låter som att det här är kärleks drogen som det ska vara svårt att få en dålig upplevelse sålänge man inte tar för mycket och blandar det med andra substanser.

Är tacksam för svar!

Du har uppfattat det helt rätt. Men på kan man inte vara garanterad att slippa hallisar, då dessa kan förekomma. Speciellt vid höga doser men eftersom det är eran första gång så är "höga doser" inte speciellt mycket. Men snea kommer ni nog inte göra och hallisarna som förekommer är inte skrämmande.

Hoppas ni får en bra kväll när ni väl testar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in