Tjenare ! Läst igenom lite men inte kommit fram till nått 100% ang det jag funderar över
Först och främst , E är riktigt nice , vart anti drognisse sedan länge men efter att ha testat Blåa Defqons på en fest när jag var lite alkoholberusad så har jag full förståelse för detta med att iallafall bruka MDMA.
Nu till min fråga, jag åker på en del raves under åren , blir ofta en 6-10 st beroende på hur mycket man har råd med , och jag har tagit E på varje sedan jag testade första gången , helt fast mer eller mindre !
Frågan är hur utbrända mina receptrorer blir på detta, tog senast nu på en fest den 3:e feb och planerar att ta nu på en den 23:e feb , sen efter det är det lungt i ungefär 1 månad till nästa fest skulle jag gissa på. Bör jag ligga lågt eller är det bara att "tuta och köra" så att säga?
Kan även tillägga att jag aldrig fått detta galna eufori som folk snackar om att dom fått , samt beskrivningen av andra kompisar som käkat e tidigare att hela världen ska le mot en och sånt . Mina rus har helt enkelt varit , svettiga , sköna visuella effekter och hallucinationer samt hög energi . Har som tur är aldrig haft en E krash , dvs dag/arna efter så är man helt död och världen suger , som jag sätt andra ha.
Normalt så tar jag 2 knappar per fest , det jag mest fått tag på är Blå defqons , eller Purple Partflocks, vilket det är bra drag i ( Kollat Pillreports osv ) , så i runda slängar får jag i mig 360-420mg MDMA i snitt.
Medans man ändå är inne på detta. Hur länge syns MDMA i blodet samt urinet?
Ursäkta stavfel och om förvirring uppstått.