Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-07, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Funkar det bra att kombinera MDMA med weed? Vad säger expertisen?

Det är skit enligt mig, men ska du röka så rök när det börjar lägga sig annars förstör du E-ruset. Men läs ovanstående inlägg.
Citera
2013-02-07, 17:57
Medlem
LeadFrees avatar
Frågor ang. MDMA

Hej!
Jag har nyligen kommit över 200mg MDMA som jag hade tänkt dela 50/50 med en kompis.
Är grymt taggad men tänkte bara höra mig för om lite saker innan jag bombar. Först och främst är jag lite orolig, jag hade nämligen mycket feberkramper när jag var 1-3år, är detta nåt och oroa sig för? (Kan tilllägga att jag inte har råkat ut för något liknande dom senaste 20 åren)
Jag har heller aldrig provat någon CS-drog(Bara CB och Tram hittils) och tänkte höra om det är något speciellt jag behöver tänka på? (Förutom att dricka lagom med vatten såklart)
Citera
2013-02-07, 18:04
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeadFree
Hej!
Jag har nyligen kommit över 200mg MDMA som jag hade tänkt dela 50/50 med en kompis.
Är grymt taggad men tänkte bara höra mig för om lite saker innan jag bombar. Först och främst är jag lite orolig, jag hade nämligen mycket feberkramper när jag var 1-3år, är detta nåt och oroa sig för? (Kan tilllägga att jag inte har råkat ut för något liknande dom senaste 20 åren)
Jag har heller aldrig provat någon CS-drog(Bara CB och Tram hittils) och tänkte höra om det är något speciellt jag behöver tänka på? (Förutom att dricka lagom med vatten såklart)

Tror knappast du behöver oroa dig för feberkramper som du hade som barn för 20 år sedan.
Förutom att dricka vatten? Ha jävligt kul.
Citera
2013-02-07, 18:06
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Tror knappast du behöver oroa dig för feberkramper som du hade som barn för 20 år sedan.
Förutom att dricka vatten? Ha jävligt kul.
Tack! Kan tänka mig att det kommer bli en underbar kväll!
Citera
2013-02-07, 18:11
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Tack! Kan tänka mig att det kommer bli en underbar kväll!

Oj ja. Vet inte hur erfaren du är bland droger, men kommer ihåg att första gångerna jag tog det blev jag överraskad över hur hårt det "slog" om man jämför med ladd och tjack.
Citera
2013-02-07, 18:13
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Känns som att du kommer att bli besviken. Men hoppas det blir bra iallafall.
Citera
2013-02-07, 18:13
Medlem
flingaroos avatar
100 mg är en klen dos, vettefan om det är tillräcklig att ta er "hela vägen".
Drick vatten (men inte för mycket) och ha så kul. =)
Citera
2013-02-07, 18:21
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Försök att köpa 200mg till och starta med 150mg vardera. 100mg är lite klent.
Citera
2013-02-07, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Känns som att du kommer att bli besviken. Men hoppas det blir bra iallafall.

Varför tror du det?

En rekommendation jag hört är 2mg*kroppsvikt. Så 100mg känns lite väl lite som flera andra varit inne på.
Citera
2013-02-07, 19:09
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Hej!

https://www.flashback.org/t1495685

Allt du behöver tänka på...

Jag har fått diagnosen EP innan jag började med droger. Dock hävde dem den vid ett senare tillfälle men men... Vissa droger kan framkalla EP dock är inte MDMA spec känt för det i måttlig dos... Have fun
Citera
2013-02-07, 19:11
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Varför tror du det?

En rekommendation jag hört är 2mg*kroppsvikt. Så 100mg känns lite väl lite som flera andra varit inne på.
100mg är lite. Jag tycker att 150-200mg inte är ett dugg speciellt och ger knappt någon eufori. Jag väger typ 60kg.
Citera
2013-02-07, 19:13
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
100mg är lite. Jag tycker att 150-200mg inte är ett dugg speciellt och ger knappt någon eufori. Jag väger typ 60kg.

SSRI? Någon gång haft behöva besöka en läkare pga ep eller liknande? Allmänt sänkt? Allmänt glad? Eller bara skit du fått?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in