Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-23, 17:05
Medlem
kytoyos avatar
Hej intressekoll och hjälp![MDMA]

Hej kära Flashback, jag har nu fått 200mg MDMA, har läst i FAQ trådarna här och på Erowid.

Jag har dock obesvarade frågor ändå.

Har testat E 1 gång, tänkte röka cannabis samtidigt/efter.

Frågor: Hur gör jag för att få ut det bästa av 200mg MDMAt, tänkte ta 100mg i första linan, sedan 50 i nästa runt peaken och sedan de sista när det känns som att det kan behövas. Låter det bra?

Lite självklara saker, men säg till om jag har glömt något.

Ska ha: Vatten, musik, spel, eventuellt något att äta, något mer att tänka på? (Tänkte sitta i Skype under tiden med polare.)

Och till sist, intressekollen, är någon sugen på en tripprapport efter? Ja/Nej? (Som sagt Cannabis + MDMA 200mg)
Citera
2012-08-23, 18:12
Medlem
after7dayss avatar
Du ska inte snorta MDMAt överhuvudtaget. För att få ut maximal effekt så ska du bomba allt på en gång. Alternativt bomba 150mg och fylla på med de resterande i peaken, om det ens behövs.
Citera
2012-08-23, 18:58
Medlem
inkabuses avatar
Om det blir lite outstanding så skriv gärna en rapport
Citera
2012-08-23, 19:06
Medlem
kytoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av after7days
Du ska inte snorta MDMAt överhuvudtaget. För att få ut maximal effekt så ska du bomba allt på en gång. Alternativt bomba 150mg och fylla på med de resterande i peaken, om det ens behövs.

Ok så jag bombar 150mg i ett rullpapper, sedan när det börja komma och sen peaka så drar jag en liten lina.

Må väl alla så får vi se om det blir tripprapport.
Citera
2012-08-23, 20:08
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kytoyo
Ok så jag bombar 150mg i ett rullpapper, sedan när det börja komma och sen peaka så drar jag en liten lina.

Må väl alla så får vi se om det blir tripprapport.

Enjoy!
Citera
2012-08-23, 21:07
Medlem
daft-marleys avatar
Varför ska man hellre bomba med just MDMA?
Citera
2012-08-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamitLiveit
Pundare -.-
Haters gonna hate.

On topic, tar inte kroppen upp mer Mdma nasalt än Oralt?
Citera
2012-08-23, 21:24
Medlem
kytoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
Haters gonna hate.

On topic, tar inte kroppen upp mer Mdma nasalt än Oralt?

Det slog in efter en timmes oralt, tog sedan en 50mg lina och nu känns det bra.
Citera
2012-08-23, 21:49
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daft-marley
Varför ska man hellre bomba med just MDMA?
Slår knappt hårdare nasalt vad jag vet. Dessutom blir ruset kortare. Och antagligen smakar det helvete i näsan och möjligtvis svider det också. Jag skulle aldrig få för mig att snorta något så illasmakande när man knappt tjänar något på det, pga den kortare rustiden kanske man tom förlorar på det.

De flesta som kör nasalt gör det mest när de vill bli höga så snabbt som möjligt. Typ på nån jävla klubb/rave/whatever och hittar att nu är det dags och vill bli höga inom 10 min inte 60 min.
Citera
2012-08-23, 22:41
Medlem
trizzlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rkm
Den som kör MDMA med SSRI är bara hjärndöd... Du kan orsaka en serotonin chock och få en syndrom livet ut... Stå av de 1 vecka eller mer sen är de bara köra mdma.

Hejsan!

Du svarade på ett annat inlägg jag skrivit här i MDMA. Jag vet vad serotint symptom eller, eller i alla fall hur en person blir om man råkar på det. hehe.. Men jag undrar, du som verkar ha lite kusnkap; Vad är det som gör att det blir ett sådant symptom? Varför händer det?
Citera
2012-08-23, 22:49
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Hej intressekoll och hjälp![MDMA] infogad.

/Mod
Citera
2012-08-24, 16:00
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trizzla
Hejsan!

Du svarade på ett annat inlägg jag skrivit här i MDMA. Jag vet vad serotint symptom eller, eller i alla fall hur en person blir om man råkar på det. hehe.. Men jag undrar, du som verkar ha lite kusnkap; Vad är det som gör att det blir ett sådant symptom? Varför händer det?
För mycket serotonin i hjärnan beror det på. Serotonin kontrollerar kroppstemperatur och en massa grejer och i extrema fall kan det leda till döden eller att man mår hemskt jävla dåligt. Tips om man råkar ut för lite ss och märker att man blir alldeles för varm är att dricka vatten och kyla ner sig, exempelvis gå ut om man är i en varm lokal, lägga sig i en dusch eller något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in