Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-31, 00:28
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Väg kapseln med MDMA och sen väger du en tom kapsel och räknar ut mellanskillnaden, alternativt så häller du bara ut MDMA:t ur kapseln och väger det?
Jag gjort det och den visar på 0.12g men den kanske har lättare att väga något som är tyngre? Eftersom det skumma är ju att det saknas 0.6 mg och jag har inte tappat ut något.
Citera
2012-12-31, 01:24
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Jag gjort det och den visar på 0.12g men den kanske har lättare att väga något som är tyngre? Eftersom det skumma är ju att det saknas 0.6 mg och jag har inte tappat ut något.
Om du väger dina 0.12g tillsammans med det som är kvar, väger det 1.00g då? Eller 0.94g?
Citera
2012-12-31, 12:30
Medlem
Gristarmars avatar
Tjena, nu sitter jag och funderar här. Tänk er att en människa blir sjuk dagen innan nyår, hosta och snuva och sådant skit. Men suget på E är stort och sitta still på nyår vill ju ingen så denna människa börjar tänka att under E ruset så går kroppen på övervarv, praktiskt taget smälter sönder om man inte vattnar maskineriet, likt feber som är en av kroppensförsvarsmekanismer tar död på baskilusker så kanske gammle E kan lyckas göra detsamma? Tankar om detta!?!
Citera
2012-12-31, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gristarmar
Tjena, nu sitter jag och funderar här. Tänk er att en människa blir sjuk dagen innan nyår, hosta och snuva och sådant skit. Men suget på E är stort och sitta still på nyår vill ju ingen så denna människa börjar tänka att under E ruset så går kroppen på övervarv, praktiskt taget smälter sönder om man inte vattnar maskineriet, likt feber som är en av kroppensförsvarsmekanismer tar död på baskilusker så kanske gammle E kan lyckas göra detsamma? Tankar om detta!?!

Jag skulle tippa på tvärtom att du blir mer sjuk efteråt.
Citera
2012-12-31, 16:02
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Om du väger dina 0.12g tillsammans med det som är kvar, väger det 1.00g då? Eller 0.94g?

Jag gjorde så nu och det visade på 0.94.. ska aldrig mera väga upp knark när jag är bäng som ett as.
Citera
2013-01-01, 18:52
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dissolution
Testade ecstasy nyligen för första gången, och hade planerat ta en till idag, och sedan på nyår. Sedan blir det någon månads uppehåll, men är det för jämna mellanrum med dessa 3 händelser?

Har tagit E/MDMA 5 eller 6 gånger de senaste 2 veckorna och jag kan berätta att det inte ALLS blir samma kick om man tar det för ofta. Trodde faktiskt inte att toleransen skulle byggas upp så fort, men det gör den.
Körde 3 bomber inatt och euforin var inte alls lika stark som den brukar vara. Det som kändes av mest var käkspänningarna och att man hade svårt för att sitta still.
Citera
2013-01-01, 18:59
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Har tagit E/MDMA 5 eller 6 gånger de senaste 2 veckorna och jag kan berätta att det inte ALLS blir samma kick om man tar det för ofta. Trodde faktiskt inte att toleransen skulle byggas upp så fort, men det gör den.
Körde 3 bomber inatt och euforin var inte alls lika stark som den brukar vara. Det som kändes av mest var käkspänningarna och att man hade svårt för att sitta still.
Jo det blir bäst effekt om man väntar 1 månad minst mellan tripparna. Blir billigare och mycket skonsammare för kroppen/hjärnan. Mäktigare tripp på en mindre dos.

Det är inte bara tolerans utan också att dina serotoninnivåer helt enkelt är mycket lägre efter ett MDMA-rus, och det tar lång tid att återhämta.
Citera
2013-01-02, 18:55
Medlem
dunderdasens avatar
Hur vanligt är det att man träffar på kristaller i Sverige/sthlm? Har aldrig stött på det "på gatan", iförsig känns inte e så jättevanligt heller.
Citera
2013-01-02, 20:18
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Hur vanligt är det att man träffar på kristaller i Sverige/sthlm? Har aldrig stött på det "på gatan", iförsig känns inte e så jättevanligt heller.
De senaste åren har jag aldrig haft problem med att fixa fram MDMA-kristaller i Göteborg, men det beror på att jag har två kranar som är väldigt förtjusta i substansen i fråga vilket medför nästintill konstant tillgång. Jag har endast blivit erbjuden samma sak på gatan en enda gång för tre-fyra år sedan.
Citera
2013-01-03, 03:37
Medlem
typganjamans avatar
Ögnat igenom en del sidor nu. Ska om någon/några veckor mysa ner mig med mdma, och undrar mest lite om återdosering. 200-250mg som startbomb, ca 150mg, bomb, 1-1,5h senare, direkt följt av en liten lina på 50-100? Har mixtrat med återdosering två gånger tidigare. En av gångerna tog jag det för sent tror jag, 2,5h efter startbomben. Kom inte riktigt hela vägen kändes det som. Verkar vara lite lurigt att tajma intagen på ett bra sätt.
Citera
2013-01-03, 03:45
Medlem
D-LAs avatar
Jag antar att man tar MDMA frågor i denna tråden, jag frågar åt en polare nu.

Han undrar,
Är det direkt skadligt att ha tagit mdma ca en dos på nyår(31:a) och sedan en nu det vill säga natt mot torsdag (3),

Jag säger att det nog kan vara det med tanke på att han bara väntat 2 dar, men vad tror ni?

tack
Citera
2013-01-03, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D-LA
Jag antar att man tar MDMA frågor i denna tråden, jag frågar åt en polare nu.

Han undrar,
Är det direkt skadligt att ha tagit mdma ca en dos på nyår(31:a) och sedan en nu det vill säga natt mot torsdag (3),

Jag säger att det nog kan vara det med tanke på att han bara väntat 2 dar, men vad tror ni?

tack

Särskillt skadligt tror jag inte det är. Jag tog på nyår och även inatt, inte alls samma kick men jag ljuger om jag säger att jag inte mått som en gud ikväll med!

Så jävla tråkigt fram mot småtimmarna när de börjar släppa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in