Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-19, 23:21
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Har inte tid att beställa ez-test, blev att droppa 150mg så får vi se vad som händer....läst riktigt mycket bra om denna säljares mdma så. Jag testade att krossa en stor "sten" och det var kristall under, alltså är det bara som ett sand-damm soml ligger över kristallerna.

Kan uppdatera.

Wow....det här var den sämsta/sjukaste skiten jag testat någonsin. Nån får länka till en sida där man köper ez-test, helst inrikes.
Citera
2012-12-19, 23:28
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Wow....det här var den sämsta/sjukaste skiten jag testat någonsin. Nån får länka till en sida där man köper ez-test, helst inrikes.
Oh på vilket sätt är det sämst/sjukast, hur slog 'skiten' etc?
Mvh

Edit: lulz det 'där' på dina bilder ser ut som sockerdragerade pecannötter
Citera
2012-12-19, 23:51
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Oh på vilket sätt är det sämst/sjukast, hur slog 'skiten' etc?
Mvh

Edit: lulz det 'där' på dina bilder ser ut som sockerdragerade pecannötter

Haha den beskrivningen var bra, sockerdragerade pecannötter är vad det är typ.....konsistensmässigt.

Rusmässigt; Sjukligt överhettad, stickig känsla i kroppen, armar, ben och nacke. Milda hallisar och en riktigt obehaglig känsla och illamående. Petade i mig 3mg etizolam nyss och det hjälpte att dämpa ruset en hel del. Vi tog som sagt 150mg var vilket är en normal dos för oss på 80-85% rent MDMA från roaden. Den här säljaren sa att det var väldigt starkt/potent, men inte fan kan vi ha överdoserat riktigt bra rent MDMA på 150mg var liksom när jag annars kört 200mg som mest av den bästa mollyn jag haft. Och visst bör det inte finnas nåt superpotent/starkt MDMA där man behöver mindre för att få en sjukt stark upplevelse. Sen ang hur batchen såg ut, luktade och nu sen det här med ruset gör mig rätt jävla säker på att detta inte är MDMA nånstans. Tänker iaf beställa ett ez-test för att ta reda på om det är något helt annat. Nån snubbe sa att han tagit ett tändstickshuvud och det var mer än nog för honom tydligen, även detta bör väl indiktera på att det inte är MDMA då det inte kan bli så potent på så jävla små doser som ett tändstickshuvud?

Om nån känner sig träffad/känner igen batchen får ni gärna PMa om era upplevelser med denna säljare.
Citera
2012-12-19, 23:58
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Köpte precis 10g MDMA, lite osäker dock på om det är just MDMA då lukten mer påminner om ättika än saffaras(laktritsaktigt).

Här är iaf 2 bilder på grejerna. Rätt stora kristaller som mer ser ut som stenar då dom inte glittrar speciellt mkt. Ser dock ut som att dom glittrar under "sandlagret" som ligger på ytan på dom.

http://i48.tinypic.com/n483cz.jpg
http://i50.tinypic.com/dzhzyo.jpg

Vad tror panelen. Och kan nån tipsa om vart man köper marquis-test?

Är väldigt säker på att det där inte är MDMA, aldrig någonsin sett eller hört något som har den färgen. Ett ez-test kommer bara visa att det inte är mdma, men vilken substans utav alla miljoner rc's det kan vara är oklart
Citera
2012-12-20, 00:05
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Är väldigt säker på att det där inte är MDMA, aldrig någonsin sett eller hört något som har den färgen. Ett ez-test kommer bara visa att det inte är mdma, men vilken substans utav alla miljoner rc's det kan vara är oklart

Jo det kommer nog inte visa att det inte är MDMA. Men jag menar om han hade velat sålt en produkt med en bra RC borde han väl gjort det med något billigt som ändå är nice, typ 6-APB(vet klassat nu), 3-MMC, MDAI eller någon annan seritonerg drog.

Allt känns bara sjukt konstigt atm, förväntade mig en rejäl eufori-käfstmäll med tanke på hur stark han säger batchen ska vara.

Sen om man börjar tänke längre, var gör en överdos på MDMA.....är det dom här känslorna jag beskriver av ruset? Mtp att han som tog tändstickshuvudet hade ett klart och euforiskt rus. Jag har även vibranta färger och en del småhallisar vilket också kan förekomma vid större doser MDMA.
Senast redigerad av POMJUP53 2012-12-20 kl. 00:07.
Citera
2012-12-20, 01:05
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Jo det kommer nog inte visa att det inte är MDMA. Men jag menar om han hade velat sålt en produkt med en bra RC borde han väl gjort det med något billigt som ändå är nice, typ 6-APB(vet klassat nu), 3-MMC, MDAI eller någon annan seritonerg drog.

Allt känns bara sjukt konstigt atm, förväntade mig en rejäl eufori-käfstmäll med tanke på hur stark han säger batchen ska vara.

Sen om man börjar tänke längre, var gör en överdos på MDMA.....är det dom här känslorna jag beskriver av ruset? Mtp att han som tog tändstickshuvudet hade ett klart och euforiskt rus. Jag har även vibranta färger och en del småhallisar vilket också kan förekomma vid större doser MDMA.

Vet inte hur en överdos MDMA känns, men det där är ingen sådan iaf... Men du mår ok iaf??!
Citera
2012-12-20, 01:15
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Vet inte hur en överdos MDMA känns, men det där är ingen sådan iaf... Men du mår ok iaf??!
Yes vi dämpade ruset med lite etizolam och nu känns det mer som att vi bara är benzade, rätt skönt med andra ord.
Citera
2012-12-20, 01:18
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Yes vi dämpade ruset med lite etizolam och nu känns det mer som att vi bara är benzade, rätt skönt med andra ord.

Då så Skönt för dig!! Lät mindre trevligt de där asså....
Citera
2012-12-22, 11:58
Medlem
Om man har mdmd kristaller och ska bomba dom, ska man bomba dom som dom är eller krossa dom till pulver först?
Citera
2012-12-22, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeCtroN
Om man har mdmd kristaller och ska bomba dom, ska man bomba dom som dom är eller krossa dom till pulver först?

Spelar ingen roll, gör det som är smidigast för er.
Citera
2012-12-22, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Spelar ingen roll, gör det som är smidigast för er.
Okej, det blir samma sak eller?
Tänkte mest på att det kanske tar längre tid för magen o bryta ner kristaller än pulver?
Citera
2012-12-22, 14:09
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeCtroN
Okej, det blir samma sak eller?
Tänkte mest på att det kanske tar längre tid för magen o bryta ner kristaller än pulver?
Tar nån minut för kristallerna att lösa sig i vatten så det spelar nog ingen roll alls. Bomba som dom är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in