Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-08, 17:49
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Tog en liten dos oralt igår. Aldrig tagit mdma förut, fick inte alls någon fantastisk eufori eller något. osäker på dos för att jag kunde inte väga just då. Men tror fan att det var lite, kanske ner till 50mg.

Iaf, hur mkt tror ni toleransen höjts av det? Har 160mg i en lösning nu som jag tänker köra IM. Men eftersom att jag är osäker på om jag har tolerans eller ej så tror jag att jag delar upp den i 2 doser så att det inte blir supermycket om det skulle vara så att jag knappt har tolerans alls.

Citat:
Ursprungligen postat av justdie
Jag behöver en kunnigs utlåtande. Jag träffade nämligen en bekant igår som betedde sig minst sagt annorlunda. Tidigt på morgonen när jag skulle till jobbet mötte jag personen i trappuppgången som hade stora pupiller, var väldigt energisk och pratsam. Denna personen brukar aldrig vara pratsam, bara säga "hej" i trappuppgången om vi möts. Personen var nästan övertrevlig, men samtidigt paranoid då den klagade på "ett ljud som gick runt i väggarna".

Enligt det jag har läst här i denna tråden och på google tyder det att personen gick på Ecstasy, men jag vill höra vad någon annan tycker då jag inte alls är insatt i droger.
Låter mer som att han tjackat några dagar.
Senast redigerad av Tom.Bombadill 2012-12-08 kl. 17:53.
Citera
2012-12-09, 18:19
Medlem
Viudass avatar
Hej jag drog mdma för första gången igår och det var underbart
Väger ca 100kg Tog först 200mg och 2-3 timmar efter tog jag 100mg.
Funderar på om man kan ta idag åxå? Är detta safe? Tänkte 250mg i början. Och 100mg? om 2-3 timmar
Tänker bomba mdma:t, Efter inatt ska jag vänta 3-6 månader till nästa gång Mvh
Citera
2012-12-09, 18:25
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viudas
Funderar på om man kan ta idag åxå? Är detta safe? Tänkte 250mg i början. Och 100mg? om 2-3 timmar

Låter underbart Inget illamående eller nojja under ruset? Eller i början?
Citera
2012-12-09, 18:45
Medlem
Viudass avatar
Mådde lite dåligt i början men det gick över fort började inte nojja något, Fy fan va bra man mår Sen blev man avsugen av flickvännen åxå. Det bästa som hänt mig
Citera
2012-12-09, 19:11
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Vänta innan du kör igen - du kommer inte att få full effekt om du tar idag också och riskerna ökar ju oftare man kör.
Citera
2012-12-09, 22:35
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Mådde lite dåligt i början men det gick över fort började inte nojja något, Fy fan va bra man mår Sen blev man avsugen av flickvännen åxå. Det bästa som hänt mig

Ja det är något speciellt med denna underbara drog
Citera
2012-12-10, 04:07
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:

HAHA, läste lite fel förut, trodde du skrev att din flickvän va de bästa som hänt dig.

Men såg nu att de bästa som hänt dig vad en avsugning av henne. hahahaha, skönt sagt
Citera
2012-12-15, 02:01
Medlem
Emelitos avatar
Har en liten fråga, och förstår om den är sjukt svår att svara på. Men köpte precis vad som ska vara 2g MDMA, fick det i 2 baggies om 1 g var. Det jag undrar är helt enkelt hur jag med ögonen kan lista ut huruvida det är 1g i varje påse? (syftar inte på små skillnader som en 0,1 hit eller dit, utan så att det inte är 0,5 i varje påse typ). Så svårt att veta utan våg!

ps; första gången jag köper molly i "lösvikt", därav min okunskap.
Citera
2012-12-15, 02:07
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Har en liten fråga, och förstår om den är sjukt svår att svara på. Men köpte precis vad som ska vara 2g MDMA, fick det i 2 baggies om 1 g var. Det jag undrar är helt enkelt hur jag med ögonen kan lista ut huruvida det är 1g i varje påse? (syftar inte på små skillnader som en 0,1 hit eller dit, utan så att det inte är 0,5 i varje påse typ). Så svårt att veta utan våg!

ps; första gången jag köper molly i "lösvikt", därav min okunskap.

posta bild så blir de enklare att avgöra typ en enkrona bredvid för att jämföra
Citera
2012-12-15, 11:48
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
posta bild så blir de enklare att avgöra typ en enkrona bredvid för att jämföra

Okej! Ska göra det Måste fixa en riktig kamera bara..
Citera
2012-12-15, 14:39
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Okej! Ska göra det Måste fixa en riktig kamera bara..
Jag tycker alltid att det ser så jävla lite ut när jag skaffat MDMA även fast vikten stämmer.
Vore bra med bild så langa fram den
Citera
2012-12-17, 11:50
Medlem
Tropexs avatar
Frågan har säkert ställts hundra gånger, men det är en livsviktig och helt individuell sådan. Det handlar om blandningen MDMA/SSRI (Sertralin).

Åt SSRI juni-oktober upp till 75 mg, för att sedan lägga ner cold turkey. Började med de igen för ca 3 veckor sen och äter 50 mg om dagen.

Nu till mina frågor: Hur lång tid innan jag testar MDMA:t behöver jag lägga ner pillrena? Behövs det alls (i.e är risken låg, och hur kraftig försämring av ruset) för serotonergt syndrom om jag äter 50 mg samma dag som jag testar 100-150 mg MDMA? Om inte, tillbaka till första frågan i den här spalten.

Ang. värre avtändning har jag benso att landa på.

Tack du kunnige.
Senast redigerad av Tropex 2012-12-17 kl. 11:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in