Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-01-09, 17:35
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Priset beror extremt mycket på var i landet du befinner dig, här nere i söder behöver du inte betala mer än 300 / 5 och alla priser över 100 kr per e är blåsning.

Jag tror också det beror på vilka kontakter du har. Känner du någon som känner någon som känner någon, får du dåliga priser, vare sig det är i Skåne eller Norrland. Sen håller jag med om att dom som tar in i Sverige betalar långt ifrån 30:-/styck. Snarare nere på 10-15 kanske. Vet faktiskt inte så säkert.
Citera
2005-01-09, 17:53
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoppTorskMM
Jag tror också det beror på vilka kontakter du har. Känner du någon som känner någon som känner någon, får du dåliga priser, vare sig det är i Skåne eller Norrland. Sen håller jag med om att dom som tar in i Sverige betalar långt ifrån 30:-/styck. Snarare nere på 10-15 kanske. Vet faktiskt inte så säkert.

Skulle nog tro att priset ligger på ca 5-10 kr på dom som köper in till sverige,
det förutsätter ju dock att dom köper några tusen.
Citera
2005-01-09, 19:04
Medlem
flowss avatar
Tackar!

Och jag heter flows, att folk aldrig lär sig

Ja, jag vet inte vad det är som står på - kanske letar de efter klistret? Kanske röstar de i Outlaw?

Jaja, jag har gjort mitt iaf
Citera
2005-01-09, 19:50
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Skulle nog tro att priset ligger på ca 5-10 kr på dom som köper in till sverige,
det förutsätter ju dock att dom köper några tusen.

Som jag skrev så vet jag inte vad folk som tar in det betalar, så det är mycket möjligt att det du skriver är priset. Men sen är det ju som sagt också en fråga om hur mycket som tas in.
Citera
2005-01-10, 02:15
Medlem
DunderUnos avatar
Några andra frågor som vore rätt bra att ha med:

Hur kan ecstacy konsumeras, och vilka fördelar respektive nackdelar har olika metoder?

Hur blir ruset på enbart en tablett? Jämfört med fler?

Hur kommer man bli i skallen jämfört med alkohol eller cannabis? T.ex när man är full så öppnas en massa spärrar och man gör mer eller mindre som man vill. Och nästan tvärt om med cannabis.
Går det att spela nykter?
Citera
2005-01-10, 06:56
Medlem
Skogixs avatar
Usch så bra, detta har hjälpt mig otroligt
Citera
2005-01-10, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderUno

Hur kan ecstacy konsumeras, och vilka fördelar respektive nackdelar har olika metoder?

Hur kommer man bli i skallen jämfört med alkohol eller cannabis? T.ex när man är full så öppnas en massa spärrar och man gör mer eller mindre som man vill. Och nästan tvärt om med cannabis.
1. att krossa ecstasyn mellan två skedar och sedan göra två linor och snorta hela kalaset i båda borrarna är att rekomendera... uuuh villken kick
var dock noga med att smula ordentligt så att du inte får små bitar i borrarna... och hmm det kommer rinna lite ner i halsen, svälj det...

2. ruset blir STARKARE ju fler du tar, så klart ^^

3. när jag knaprar så kan jag om det ringer till min mobil låta i stort sett helt nykter medans en av mina kompisar låter som en av grabbarna på torget... tror det är ganska induviduellt... testa dig fram...
Citera
2005-01-10, 11:41
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:

Tar du det genom näsan får du ett intensivare och kortare rus.
Sen har jag hört talas om galningar som kört upp den där bak men hur det blir har jag ingen aning om.

Droppar du 2 e på en gång får du ett intensivare rus än om du bara tagit en, droppar du sedan fler efter de börjar avta får du med största sannolikhet inga speciella euforikänslor då dit serotonin är uttömt. Däremot är sannolikheten stor att du får väldigt sjuka hallisar ( Speciellt om pillret innehåller mda ).

"Mentala spärrar"

De är som bortblåsta
Citera
2005-01-10, 17:58
Medlem
flowss avatar
Citat:

FAQ:en uppdaterad (andra delen långt ner).

Du blir väldigt glad och öppen.
Citera
2005-01-13, 09:14
Medlem
läste nån stans i faqen att om ecstasyn inte verkar efter 1 timme ska man ta en till... det håller jag inte med om, en del puckar kickar snabbare en del tar sin tid... och om man t.ex sitter stilla (iaf för mig och min kompiskrets) så tar det betydligt längre tid än om man är rör sig, typ dansar eller är ute och går...
Citera
2005-01-13, 10:54
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpslck
läste nån stans i faqen att om ecstasyn inte verkar efter 1 timme ska man ta en till... det håller jag inte med om, en del puckar kickar snabbare en del tar sin tid... och om man t.ex sitter stilla (iaf för mig och min kompiskrets) så tar det betydligt längre tid än om man är rör sig, typ dansar eller är ute och går...
Helt riktigt det du säger. Dåligt formulerat av mig och har ändrats.

Tack för påpekandet!
Citera
2005-01-13, 15:29
Medlem
en grej också, vet inte om det stod i faquen kanske har missat... men en del personer som tar e för första gången blir nästan rädda för att kicken är så stark att de börjar nojja, tror att de ska dö och så... tips från mig är att koppla bort de, tänk bra tankar och så... bra att veta att de inte är de enda som känt så, har t.o.m en kompis som nojjade för han kickade för hårt trotts att han var halvt erfaren knaprare... men det gick över så fort han fick lyssna på lite bra musik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in